Uneeck Opublikowano 31 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2011 Witam, mam pewien problem z moim Foresterem 2.0 SG (+instalacja gazowa). Rano po odpaleniu, jeszcze na zimnym silniku wrzucając luz gaśnie, dopiero po nagrzaniu silnika przestaje, natomiast pojawia się falowanie obrotów zarówno na gazie jak i benzynie. Sonda lambda była wymieniana, wymienione również świece. Komputer nie wykazuje żadnych błędów. Jaka może być przyczyna? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 31 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2011 Sprawdzić i ustawić luzy zaworowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 31 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2011 Sprawdzić i ustawić luzy zaworowe. Dokładnie. I przywitać się w odpowiednim dziale wypadałoby. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarnylolo Opublikowano 3 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2012 a sprawdziłeś silnik krokowy? http://www.samochody.mojeauto.pl/subaru ... ester.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 3 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2012 czarnylolo, a patrzyłeś kiedy zostało zadane pytanie? :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cartman Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 Witam, mam pewien problem z moim Foresterem 2.0 SG (+instalacja gazowa). Rano po odpaleniu, jeszcze na zimnym silniku wrzucając luz gaśnie, dopiero po nagrzaniu silnika przestaje, natomiast pojawia się falowanie obrotów zarówno na gazie jak i benzynie. Sonda lambda była wymieniana, wymienione również świece. Komputer nie wykazuje żadnych błędów. Jaka może być przyczyna? Pozdrawiam Siema Mam dokładnie taki sam problem luzy ustawiane w ASO ok 14k km temu. Sonda lambda, świece, kable wymienione, przepustnica wyczyszczona. Jakieś pomysły?? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 Przepływka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cartman Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 Jak sprawdzić czy przepływka działa poprawnie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 Nie wiem jakiego masz Forka ale OBD lub prościej - podmiana na sprawną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cartman Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 Forester 2003 rok 125KM - btw w tym aucie jest przepływka ??;> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
angod Opublikowano 25 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2013 silnik krokowy do wymycia lub wymiana na nowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cartman Opublikowano 3 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 Jednak kable. Kiepskiej jakości czy jakiś zwierzak ??;> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniusz Opublikowano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 witam,nie będe zakładał nowego tematu,sytuacja podobna.... zakupiłem forestera 2000r b,g 2.0 122km... tylko u mnie jest tak że odpala bez problemu jak jest zimny,wyjade zgarażu, na wstecznym mam troszke pod górke,auto nie ma siły podjechać tyłem,tak jak by sie dusiło,wrzucam na P,troszke gazu dodaje nie chce wejść na obroty, nie reaguje na gaz? jak już obroty wejdą wyżej wrzucam D i jade zatrzymuje sie gaśnie,,,,,ciężko go odpalić ,tak jakby ciężko obracał sie ,kontrolik mi sie zapalają na przemian przy przekręcaniu kluczyka podczas odpalania....jak odpali jade i nie siły........ jak przejade kilka kilometrów silnik złapie temperature to wszystko jest ok.......o co kaman? a i jak odpalam rano i zostawie go na kilka minut aby złapał troszke temperature to jedzie póżniej normalnie.... jakiś czujnik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 Jaki przebieg na gazie? Zawory sprawdzane były? PS. W tych rocznikach nie było czasem 125KM? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniusz Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 witam,pewnie było 125,moja pomyłka, gaz założony rok czasu,a auto kupilem 2 tyg.temu.....wszyscy piszą te zawory....... a innego rozwiązania nie ma?? dziś dzwoniłem do aso w lublinie na podlączenie kompa coby jakieś błędy wyszukać...... ale przed podłączniem pan z aso doradził mi przez telefon żebym wyczyścił przepustnice i zrobił reset kompa przez odłączenie akumulatora na 10 min. póżniej kazał jeżdzić na samej benzynie przez jakieś 100kilometrów...... wyjaśnił mi że może być przyczyna w instalacji gazowej, że mapa z gaz pomieszał sie z mapą benzyny i silnik gaśnie na zimnym......dopiero ja sie rozgrzeje to ma inny tryb pracy...... dziś to wszystko zrobiłem i zobaczymy efekty..... przejechałem już około 20kilometrów i na benzynie jeżdzi o wiele lepiej niż wcześniej...... zobaczymy rano jak będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 i zrobił reset kompa przez odłączenie akumulatora na 10 min. póżniej kazał jeżdzić na samej benzynie przez jakieś 100kilometrów Nie wiem jak w subarakach, ale standardowo adaptacja po resecie to odpalenie auta i zostawienie na wolnych obrotach aż do włączenia wentylatora na chłodnicy. Potem owszem pojeździć na noPb, ile km to mało ważne, grunt żeby w zmiennych warunkach i w miarę pełnej skali obrotów - czyli dość dynamicznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniusz Opublikowano 4 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 witam, dziś podjołem decyzje o regulacji zaworów, oczywiście sam to zrobie. ....... panowie ma ktoś może jakieś zdjęcie podglądowe z manuala... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 4 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 Lepiej zleć to fachowcom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniusz Opublikowano 4 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 wiem ,wiem,fachowcy.....oni zrobią to lepiej...jak im sie uda . nie ma żadnej filozofi,.... 4-pak,dobre chęci,i do dzieła satysfakcja gwarantowana....... ZRÓB TO SAM . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 Jak chcesz zdjęcia poglądowe z manuala to lepiej zleć to fachowcom. Serio. Ps. Napisałem fachowcom, nie panom Henrykom z czerwoną mordą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 daj spokój w regulacji zaworów, gdzie luz kasuje się śrubą, nie ma nic skomplikowanego. Manual przydaje się, bo wiesz co gdzie i jak odkręcić, przy bokserze gdzie nie widać dołu to sporo pomaga. Jak ma chęć, czas i możliwości i odrobinę wiedzy, może nawet doświadczenia, to po co to oddawać? witam, dziś podjołem decyzje o regulacji zaworów, oczywiście sam to zrobie. ....... panowie ma ktoś może jakieś zdjęcie podglądowe z manuala... znaczy po adapracji Ci się nie poprawiło? robiłeś ją tak jak pisałem czy po skasowaniu odrazu wyjechałeś na drogę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viking1232 Opublikowano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 (edytowane) sprawdz kompresje na silniku po regulacji zaworow ,moj znajomy mial podobne obiawy okazalo sie ze zatarla sie prowadnica zaworowa nie domykala zaworu do konca Edytowane 5 Grudnia 2013 przez viking1232 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniusz Opublikowano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 witam,dziś sie przysłuchałem troszke pracy silnika, czy wtryski benzynowe głośną tach chodzą? czy może to zawory tak cykają?..... zamówiłem już uszczelki w aso lublin,jutro odbieram i po pracy zaczynam działać..... myśle że tak ze 3-4 godziny i po robocie........ w hondach ja ustawiałem zawory to tam z godzinke i po robocie....nawet szybciej,ale boksera pierwszy raz robie damy rade..... a manual mi potrzebny był tylko do podglądu... wie co z czym zrobiłem tak skasowałem kompa, odpaliłem i zostawiłem aż wiatrak sie włączy i obieg będzie....... a póżniej pojechałem do sklepu po B) .... i nic rano dalej było tak samo....... dziś odkręciłem czujnik spalania stukowego, obczyściłem i przykręciłem go bliżej obudowy skrzyni...... nic mi sie nie wydaje..... wrażenia nie ma ...... trza te zawory ustawić i wszystko sie wyjaśni.......... witam, sytuacja opanowana..... ustawiłem zawory...można zrobić to samemu wiadomo od strony puszki filtra miejsca o wiele więcej (1-3) natomiast na 2-4 troszke dłużej zeszło trudniejszy dostęp szczelinomierzem i odkręcenie jaki dokręcenie śruby dekla w samym rogu..... już pisze więc ta: na wszystkich ssących były luzy zaworowe ok 0,20 . ale już na wydechowych był podparte tylko na 1 był lekki luz....więc zrobiłem luz 0.25. i tera autko nie gaśnie,jest żywsze itp. przyczyniły sie do tego też wcześniejsze zabiegi, czyszczenie przepustnicy,krokowego,wymiana świec, inne położenie czyjnika spalania stukowego pieknie jestem zadowolony....więc panowie.... NIE BAĆ SIE USTAWIAĆ ZAWORÓW....co to piszą że lepiej fachowcom to zlecić :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz-17 Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 a przepustnice i silnikczek krokowy czyściłeś ,no i zawory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się