kamson Posted October 27, 2011 Share Posted October 27, 2011 Witam, Moja dziołcha jest szcześliwą posiadaczką forestera 2.0 w automacie od roku. Zauważyłem (juz co prawda dawno ) iż automat czasem jakby " dobija" tylny naped (oczywiście przy kickdown-ie.) Rozumiem coś takiego na sliskim, ale na suchym??? :shock: Ma ktoś tak?? może cus trzeba podregulować??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzesiek_67 Posted October 27, 2011 Share Posted October 27, 2011 kamson, co to znaczy "dobija", w kontekście całej wypowiedzi ? Pozdrawiam Grzegorz Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamson Posted October 27, 2011 Author Share Posted October 27, 2011 dobijanie znaczy.....z lekkim hukiem dołączanie, az głowa w zagłówki uderza:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
m4tek Posted October 27, 2011 Share Posted October 27, 2011 Nie jestem pewien, ale chyba na środku masz mokre sprzęgło wielopłytkowe sterowane elektronicznie. Problem może być z sterowaniem albo sprzęgło się skończyło, ale to drugie raczej trudne jest. Możesz spróbować wsadzić bezpiecznik w gniazdo FWD i sprawdzić zachowanie. Będziesz miał przynajmniej pewność, że to nie problem z automatem tylko centralnym dyfrem. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legacy96 Posted October 27, 2011 Share Posted October 27, 2011 Witam, Moja dziołcha jest szcześliwą posiadaczką forestera 2.0 w automacie od roku. Zauważyłem (juz co prawda dawno ) iż automat czasem jakby " dobija" tylny naped (oczywiście przy kickdown-ie.) Rozumiem coś takiego na sliskim, ale na suchym??? :shock: Ma ktoś tak?? może cus trzeba podregulować??? To ze przy kickdown-ie naped spinany jest 50:50 to normalne, tak ma byc. Natomiast uderzenie nie jest normalne. Powodem moze byc zuzyty plyn ATF ( w ciezkich warunkach eksploatacyjnych, np. jazda po miescie powinien byc wymieniany co 25 tkm), za niski poziom plynu ATF ew. zuzyty/nieodpowiedni olej w tylnym dyfrze, wymiana rowniez co 25-50tkm. Problemem moga byc tez opony, wszystkie 4 powinny byc jednakowe, podobnie zuzyte i odpowiednio napompowane. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamson Posted October 27, 2011 Author Share Posted October 27, 2011 Dzieki chłopaki.....cięzko bedzie cokolwiek jednak stwierdzic gdyz nie dzieje sie to zbyt często (ale jednak) i chyba gdy jest jeszcze niedogrzany. Wcześniej miałem outbacka 97 w aut i to się zdarzało,ale tylko w wypadku kiedy np był lód i któraś tam ośka slizgała sie....troche mnie to wkurzało bo czułem się jak w hondzie crv Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzesiek_67 Posted October 27, 2011 Share Posted October 27, 2011 dobijanie znaczy.....z lekkim hukiem dołączanie, az głowa w zagłówki uderza:) Spróbujmy może na początek sprawdzić nieco banalniej : - poduszki pod silnikiem, - gumy tylnego dyfra , - łapę skrzyni. Pozdrawiam Grzegorz Link to comment Share on other sites More sharing options...
so_what Posted October 27, 2011 Share Posted October 27, 2011 Spróbujmy może na początek sprawdzić nieco banalniej :- poduszki pod silnikiem, - gumy tylnego dyfra , - łapę skrzyni. Plus poduszki skrzyni. Grzesiek_67, a w ogóle to dlaczego Cię gdzie indziej nie widuję :? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzesiek_67 Posted October 27, 2011 Share Posted October 27, 2011 Plus poduszki skrzyni. No właśnie i tu nie byłem pewien - są one (te poduszki skrzyni), czy ich nie ma ? Ale jak są, to oczywiście też sprawdzamy. Z rzeczy nieprzyjemnych bo drogich, sprawdź jeszcze podporę wału. Jak wał złapał tam luz, to również przy nagłym przyśpieszeniu będzie walić... Pozdrawiam Grzegorz Link to comment Share on other sites More sharing options...
so_what Posted October 27, 2011 Share Posted October 27, 2011 No właśnie i tu nie byłem pewien - są one (te poduszki skrzyni), czy ich nie ma ? Wymieniali mi jedną więc zakładam, że są :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now