Niuniek Opublikowano 6 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2006 Czy są chętni do pomiarów swoich pupili :?: Wczoraj na spotkaniu podczas akcji OSKAR były z nami osoby, które zaproponowały nam (forumowiczom) pomiar na hamownii. Co wy na to drodzy forumowicze :?: :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid Opublikowano 6 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2006 A daleko trzeba jechać? Może gdyby zebrala się jakaś większa ekipa to i jakaś zniżka będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart1000 Opublikowano 6 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2006 Przedewszystkim gdzie i za ile :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki Opublikowano 6 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2006 obciążeniówka czy inercyjna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 6 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2006 Hamownie do czterołapów są chyba tylko we Wrocławiu i Warszawie, więc zbyt dużego wyboru nie ma. Możnaby pogadać z Grzesiem z VTG i pewnie jakąś zniżkę byśmy uzyskali na Dyno Day. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 6 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2006 Chodzi o hamownie w VTECHu - mozemy to zorganizowac dla ok. 20 aut. Hamowanie odbedzie sie miedzy 17-21. I bedzie za darmo. W ramach dobrej zabawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki Opublikowano 6 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2006 Hamownie do czterołapów są chyba tylko we Wrocławiu i Warszawie, więc zbyt dużego wyboru nie ma. Możnaby pogadać z Grzesiem z VTG i pewnie jakąś zniżkę byśmy uzyskali na Dyno Day. + v-tech inercja oraz macha obciązeniówka w gliwicach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 6 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2006 Ja się oczywiście wpisuję na listę. Wczoraj rozmawiałem z chłopakami z Vtech o strojeniu WRX. Jeden z nich zapewnił mnie,że mają już odpowiednie doświadczenie w Subarakach i moga ładnie je wystroić....Może spróbuję ....w ramach promocji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 6 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2006 Chodzi o hamownie w VTECHu - mozemy to zorganizowac dla ok. 20 aut. Hamowanie odbedzie sie miedzy 17-21. I bedzie za darmo. W ramach dobrej zabawy. Jesli mozna nie subarakiem to chetny:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 6 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2006 Kiedy i gdzie to by było ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majer Opublikowano 6 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2006 W v-techu trudno zhamować mocne auto 4x4 wiem bo sam przerabiałem ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vampeer Opublikowano 6 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2006 Krzysiek ale te auta maja ledwo po 300koni wiec spoko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 6 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2006 Ja się oczywiście wpisuję na listę. Wczoraj rozmawiałem z chłopakami z Vtech o strojeniu WRX. Jeden z nich zapewnił mnie,że mają już odpowiednie doświadczenie w Subarakach i moga ładnie je wystroić....Może spróbuję ....w ramach promocji Z przyjemnością bym się dowiedział ile moja rakieta ma naprawdę koników. Wolał bym jednak żeby już nikt w niej nie szperał bo tylko spieprzyć może Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niuniek Opublikowano 6 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2006 W v-techu trudno zhamować mocne auto 4x4 wiem bo sam przerabiałem ... tzn :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbigniew B. Opublikowano 6 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2006 Chętnie bym na taką hamownie podjechał i niektórym niedowiarka pokazał że moje konie to konkrety. Szkoda ze z nad morza tak daleko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 6 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2006 Ja bardzo chetni jesli nie bedzie to nachodzilo na moja sesje :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majer Opublikowano 6 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2006 300 nie 300 a dym z wiskozy może buchnąć (może wystąpić dość duża różnica w predkościach obu osi- taki już chyba urok tej kostrukcji :? ) a moje truchło do tego ni cholery nie chciało tak sie obciążyć żeby załadować tak jak na ulicy ale może rzeczywiście przy nieco mniejszych mocach bedzie ok ? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 6 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2006 Ja juz tam duzo wozow 4x4 mierzylem i nic zlego sie nie stalo. A najlepsza rekomendacja niech bedzie fakt, iz sa tam mierzone i strojone auta SPRT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majer Opublikowano 6 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2006 Jak zaznaczyłem pisze o tym co sam przerabiałem na własnym tyłku napisałem też że może z nieco mniejszymi stadami "kuniuf" bedzie ok choć to niestety obciążeniówka nie jest i z jedną mocna osią też bywa różnie (także mam w tym względzie własne doświadczenia :wink: ) pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 6 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2006 majer, ale to jest obciazeniowka. Nie spotkalem sie poki co z inercyjna hamownia 4x4. Brak obciazanie w 4x4 lekko mija sie z celem pomiaru i moze doprowadzic do uszkodzenia napedu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majer Opublikowano 6 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2006 Ok są tam rzeczywiście "hamulce wirowe" bodajże własnej czyli v-techowej kostrukcji ale trza sie było zdrowo namęczyć coby moją padake zhamować a i tak mimo obecności Pira i jego rad (np polanie rolek wodą) nie załadowała padaka jedna tyle co na drodze a do tego hamowania były wielokrotnie przerywane właśnie z powodu zbyt dużych różnic między osiami ! Zaś co do strojenia to v-tech to bardzo fajni goście,niektórych z nich nawet lubie ale nie stroiłbym za żadne skarby subaraka na bluboksie chyba że wreszcie subaru wypuści diesla wtedy prosze bardzo ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 6 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2006 Ok są tam rzeczywiście "hamulce wirowe" bodajże własnej czyli v-techowej kostrukcji Producent to francuska Tesla. ale nie stroiłbym za żadne skarby subaraka na bluboksie chyba że wreszcie subaru wypuści diesla wtedy prosze bardzo ! Witam w klubie. Mam identyczne zdanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 6 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2006 Przeciez nawet te mocniejsze STiaje maja na oske okolo 150 KM - czy to duzo dla pary rolek? nie wydaje mnie sie... nie powinno byc problemu przeciez... Zgadzam sie, ze takie wyniki sa o dupe rozbic... ale jak ktos cos bedzie robil i pozniej pojedzie hamowac to przynajmiej bedzie mial porownanie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ShiftY Opublikowano 6 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2006 Jedno hamowanie mialem juz u GS'a ale chetnie zobacze jaki bedzie wynik na innej chamowni :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koorzen Opublikowano 6 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2006 Jakis czas temu michal zamiescil wykres z hamowni STi 06. Auto uzyskalo 290 KM przy 6900 obr. Producent podaje 280 KM przy 5600 obr. Czy ktos mi wytlumaczy skad tak duza rozbieznosc w obrotach (1300 obr !). Producent sie myli, czy Vtech ma jakis problem z hamownia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się