Skocz do zawartości

Pomiar mocy w naszych pojazdach


Niuniek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 54
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Hamownie do czterołapów są chyba tylko we Wrocławiu i Warszawie, więc zbyt dużego wyboru nie ma. Możnaby pogadać z Grzesiem z VTG i pewnie jakąś zniżkę byśmy uzyskali na Dyno Day.

+ v-tech inercja oraz macha obciązeniówka w gliwicach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się oczywiście wpisuję na listę. Wczoraj rozmawiałem z chłopakami z Vtech o strojeniu WRX. Jeden z nich zapewnił mnie,że mają już odpowiednie doświadczenie w Subarakach i moga ładnie je wystroić....Może spróbuję :) ....w ramach promocji :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się oczywiście wpisuję na listę. Wczoraj rozmawiałem z chłopakami z Vtech o strojeniu WRX. Jeden z nich zapewnił mnie,że mają już odpowiednie doświadczenie w Subarakach i moga ładnie je wystroić....Może spróbuję :) ....w ramach promocji :)

 

Z przyjemnością bym się dowiedział ile moja rakieta ma naprawdę koników. Wolał bym jednak żeby już nikt w niej nie szperał bo tylko spieprzyć może :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

300 nie 300 a dym z wiskozy może buchnąć :D (może wystąpić dość duża różnica w predkościach obu osi- taki już chyba urok tej kostrukcji :? ) a moje truchło do tego ni cholery nie chciało tak sie obciążyć żeby załadować tak jak na ulicy :cry: ale może rzeczywiście przy nieco mniejszych mocach bedzie ok ? :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zaznaczyłem pisze o tym co sam przerabiałem na własnym tyłku :D napisałem też że może z nieco mniejszymi stadami "kuniuf" bedzie ok :D choć to niestety obciążeniówka nie jest i z jedną mocna osią też bywa różnie (także mam w tym względzie własne doświadczenia :wink: )

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok są tam rzeczywiście "hamulce wirowe" bodajże własnej czyli v-techowej kostrukcji ale trza sie było zdrowo namęczyć coby moją padake zhamować a i tak mimo obecności Pira i jego rad (np polanie rolek wodą) nie załadowała padaka jedna tyle co na drodze a do tego hamowania były wielokrotnie przerywane właśnie z powodu zbyt dużych różnic między osiami ! Zaś co do strojenia to v-tech to bardzo fajni goście,niektórych z nich nawet lubie :D ale nie stroiłbym za żadne skarby subaraka na bluboksie chyba że wreszcie subaru wypuści diesla wtedy prosze bardzo ! :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok są tam rzeczywiście "hamulce wirowe" bodajże własnej czyli v-techowej kostrukcji

 

Producent to francuska Tesla.

 

ale nie stroiłbym za żadne skarby subaraka na bluboksie chyba że wreszcie subaru wypuści diesla wtedy prosze bardzo ! :D

 

Witam w klubie. Mam identyczne zdanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeciez nawet te mocniejsze STiaje maja na oske okolo 150 KM - czy to duzo dla pary rolek? nie wydaje mnie sie... nie powinno byc problemu przeciez...

 

Zgadzam sie, ze takie wyniki sa o dupe rozbic... ale jak ktos cos bedzie robil i pozniej pojedzie hamowac to przynajmiej bedzie mial porownanie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakis czas temu michal zamiescil wykres z hamowni STi 06. Auto uzyskalo 290 KM przy 6900 obr. Producent podaje 280 KM przy 5600 obr. Czy ktos mi wytlumaczy skad tak duza rozbieznosc w obrotach (1300 obr !). Producent sie myli, czy Vtech ma jakis problem z hamownia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...