Jump to content

Pomiar mocy w naszych pojazdach


Niuniek
 Share

Recommended Posts

  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hamownie do czterołapów są chyba tylko we Wrocławiu i Warszawie, więc zbyt dużego wyboru nie ma. Możnaby pogadać z Grzesiem z VTG i pewnie jakąś zniżkę byśmy uzyskali na Dyno Day.

Link to comment
Share on other sites

Chodzi o hamownie w VTECHu - mozemy to zorganizowac dla ok. 20 aut. Hamowanie odbedzie sie miedzy 17-21. I bedzie za darmo. W ramach dobrej zabawy.

Link to comment
Share on other sites

Hamownie do czterołapów są chyba tylko we Wrocławiu i Warszawie, więc zbyt dużego wyboru nie ma. Możnaby pogadać z Grzesiem z VTG i pewnie jakąś zniżkę byśmy uzyskali na Dyno Day.

+ v-tech inercja oraz macha obciązeniówka w gliwicach

Link to comment
Share on other sites

Ja się oczywiście wpisuję na listę. Wczoraj rozmawiałem z chłopakami z Vtech o strojeniu WRX. Jeden z nich zapewnił mnie,że mają już odpowiednie doświadczenie w Subarakach i moga ładnie je wystroić....Może spróbuję :) ....w ramach promocji :)

Link to comment
Share on other sites

Ja się oczywiście wpisuję na listę. Wczoraj rozmawiałem z chłopakami z Vtech o strojeniu WRX. Jeden z nich zapewnił mnie,że mają już odpowiednie doświadczenie w Subarakach i moga ładnie je wystroić....Może spróbuję :) ....w ramach promocji :)

 

Z przyjemnością bym się dowiedział ile moja rakieta ma naprawdę koników. Wolał bym jednak żeby już nikt w niej nie szperał bo tylko spieprzyć może :)

Link to comment
Share on other sites

300 nie 300 a dym z wiskozy może buchnąć :D (może wystąpić dość duża różnica w predkościach obu osi- taki już chyba urok tej kostrukcji :? ) a moje truchło do tego ni cholery nie chciało tak sie obciążyć żeby załadować tak jak na ulicy :cry: ale może rzeczywiście przy nieco mniejszych mocach bedzie ok ? :roll:

Link to comment
Share on other sites

Jak zaznaczyłem pisze o tym co sam przerabiałem na własnym tyłku :D napisałem też że może z nieco mniejszymi stadami "kuniuf" bedzie ok :D choć to niestety obciążeniówka nie jest i z jedną mocna osią też bywa różnie (także mam w tym względzie własne doświadczenia :wink: )

pzdr

Link to comment
Share on other sites

Ok są tam rzeczywiście "hamulce wirowe" bodajże własnej czyli v-techowej kostrukcji ale trza sie było zdrowo namęczyć coby moją padake zhamować a i tak mimo obecności Pira i jego rad (np polanie rolek wodą) nie załadowała padaka jedna tyle co na drodze a do tego hamowania były wielokrotnie przerywane właśnie z powodu zbyt dużych różnic między osiami ! Zaś co do strojenia to v-tech to bardzo fajni goście,niektórych z nich nawet lubie :D ale nie stroiłbym za żadne skarby subaraka na bluboksie chyba że wreszcie subaru wypuści diesla wtedy prosze bardzo ! :D

Link to comment
Share on other sites

Ok są tam rzeczywiście "hamulce wirowe" bodajże własnej czyli v-techowej kostrukcji

 

Producent to francuska Tesla.

 

ale nie stroiłbym za żadne skarby subaraka na bluboksie chyba że wreszcie subaru wypuści diesla wtedy prosze bardzo ! :D

 

Witam w klubie. Mam identyczne zdanie.

Link to comment
Share on other sites

Przeciez nawet te mocniejsze STiaje maja na oske okolo 150 KM - czy to duzo dla pary rolek? nie wydaje mnie sie... nie powinno byc problemu przeciez...

 

Zgadzam sie, ze takie wyniki sa o dupe rozbic... ale jak ktos cos bedzie robil i pozniej pojedzie hamowac to przynajmiej bedzie mial porownanie...

Link to comment
Share on other sites

Jakis czas temu michal zamiescil wykres z hamowni STi 06. Auto uzyskalo 290 KM przy 6900 obr. Producent podaje 280 KM przy 5600 obr. Czy ktos mi wytlumaczy skad tak duza rozbieznosc w obrotach (1300 obr !). Producent sie myli, czy Vtech ma jakis problem z hamownia?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...