RadziejS Opublikowano 21 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2011 Mój forek gada tak jakoś nijako. Nawet w garażu podziemnym :-) No, ale jest to total seria. Co mogę wsadzić zamiast seryjnego tłumika, żeby to gadało rasowo, ale delikatnie (Żona niesamochodziarska jest). Czy seria od GT/WRX? Byłaby zamierzona różnica? Czy może coś innego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
naLeśnik Opublikowano 21 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2011 może Prodrive? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitgol Opublikowano 21 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2011 Polecam prodrive'a. Mialem to u siebie w forku i fajnie mruczalo a jednoczesnie nie bylo uciazliwe w trasie. Kolejna spokojna opcja to tlumik w Eltecu. Jesli jednak chcesz miec prawdziwy bulgot boxera to chyba rozwaz wyciecie kata albo caly wydech wymien na elteca, fujitsubo itp. Samo zalozenie seryjnej puszki z gt/wrx nic nie zmieni 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadziejS Opublikowano 21 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2011 Chodzi właśnie o to, żeby nie było uciążliwe. Nie wiem zamieszanie, co masz na myśli pisząc "prawdziwy bulgot", ale obawiam się, że o ile moja tolerancja jest duża, to Żony niestety bliska zeru (a na co dzień dużo jeździmy razem - więc jakiś konsnesus mnie interesuje) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
padre218 Opublikowano 25 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2011 Również polecam Prodrive'a sam go mam i założenie samej puchy daje usłyszeć bulgot bokserka, ale jak to mówią apetyt rośnie w miare jedzenia i poszedl caly przelot = prawdziwy bulgot:) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guerrilla Opublikowano 25 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2011 mam prodriva u siebie w S-Turbo, zdjęty z buga '03. Podjedź, zobaczysz, posłuchasz :wink: mi pasuje, Kobiecie nie przeszkadza Zrobiłem z nim trase około 7kkm. podczas urlopu. W trasie niewiele głosniej niż seria 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jawa Opublikowano 25 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2011 Ja posiadam puszkę SuperSprinta i dla mnie jest w porządku. Jak jedziesz normalnie, to słychać lekkie mruczenie, w trasie nie męczy. Przy mocniejszym wciśnięciu ładnie się wydziera. Możemy umówić się na odsłuch któregoś dnia. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gwidon Opublikowano 25 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2011 Mój forek gada tak jakoś nijako. Nawet w garażu podziemnym :-)No, ale jest to total seria. Co mogę wsadzić zamiast seryjnego tłumika, żeby to gadało rasowo, ale delikatnie (Żona niesamochodziarska jest). Czy seria od GT/WRX? Byłaby zamierzona różnica? Czy może coś innego? Wytnij katy i zostaw serię. Odmulisz auto i będzie bulgot... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadziejS Opublikowano 26 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 guerrilla, chętnie, jeśli nie po drugiej stronie stolicy jawa, Gocław, czy po drugiej stronie Wisły również? Gwidon, powiadasz... Rozważę. Jakieś ujemne skutki wycięcia katów? Nie wiem, sonda inne czujniki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guerrilla Opublikowano 26 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 guerrilla, chętnie, jeśli nie po drugiej stronie stolicy myślę że bliżej niż się spodziewasz :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartekfi Opublikowano 26 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 u siebie mam zamontowanego również Supersprinta, kompletny wydech od turbiny bez katalizatora. IMO gada bardzo fajnie. Jestem bardzo zadowolny. Przy wolnej jeździe jest nawet trochę za cicho Jak się idzie ogniem, to też nie jest jakoś głośno 8) W każdym razie, mi nigdy nie przeszkadzał, żona też nie marudziła :wink: Oczywiście również mogę gdzieś podjechać na odsłuch, ale to dopiero jak w końcu odzyskam Forka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadziejS Opublikowano 26 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 Bartekfi, po drodze z pracy któregoś dnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x_maly_x Opublikowano 26 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 Ja miałem takiego "no name" (gdzieś jeszcze mi zalega w piwnicy)zmieniłem na Racebox z centralnym bez puszki w trasie ciszej od poprzedniego, ale ogólnie obydwa "głośne" były od 3,5tyś w górę. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jawa Opublikowano 26 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 guerrilla, chętnie, jeśli nie po drugiej stronie stolicyjawa, Gocław, czy po drugiej stronie Wisły również? Gwidon, powiadasz... Rozważę. Jakieś ujemne skutki wycięcia katów? Nie wiem, sonda inne czujniki? Pracuje w okolicy Galerii Mokotów. Możemy spotkać się nawet w jakiejś większej grupie, chętnie zobaczę inne forki s-turbo :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guerrilla Opublikowano 26 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 guerrilla, chętnie, jeśli nie po drugiej stronie stolicyjawa, Gocław, czy po drugiej stronie Wisły również? Gwidon, powiadasz... Rozważę. Jakieś ujemne skutki wycięcia katów? Nie wiem, sonda inne czujniki? Pracuje w okolicy Galerii Mokotów. Możemy spotkać się nawet w jakiejś większej grupie, chętnie zobaczę inne forki s-turbo :-) popieram inicjatywę, to kiedy S(pot)-turbo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gwidon Opublikowano 26 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 Gwidon, powiadasz... Rozważę. Jakieś ujemne skutki wycięcia katów? Nie wiem, sonda inne czujniki? Jak Ci to zrobi ktoś kto nie ma pustki między uszami, to same zalety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartekfi Opublikowano 27 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 Bartekfi, po drodze z pracy któregoś dnia Już tak się umawiamy parę miesięcy :wink: no ale w końcu trzeba się spotkać Mam nadzieję, że w tym tygodniu już odbiorę Forka, więc w listopadzie bardzo chętnie na jakiegoś S-turbo spota się stawię. A może spotkać się wieczorkiem któregoś dnia na gokartach na Modularnej :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 27 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 Mój forek gada tak jakoś nijako. Nawet w garażu podziemnym :-)No, ale jest to total seria. Co mogę wsadzić zamiast seryjnego tłumika, żeby to gadało rasowo, ale delikatnie (Żona niesamochodziarska jest). Czy seria od GT/WRX? Byłaby zamierzona różnica? Czy może coś innego? Zdecydowanie polecam El-teca. Brzmi bardzo ładnie, bulgocik jest podkreślony, pełny przelot, bez kata, solidnie i estetycznie zrobione. Chłopaki mają doświadczenie i ogarniają temat. Polecam bardzo... :wink: Kiedyś byłem świadkiem takiej scenki u mnie w pracy. Akurat forek stał przy palarni, wychodzę na fajkę i słyszę chłopaków z produkcji jak gadają, patrząc się na forka " ... no, ale on ma sportowy wydech... nooo... zajebisty... noo... zajebisty" 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadziejS Opublikowano 28 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2011 Bartekfi, po drodze z pracy któregoś dnia Mam nadzieję, że w tym tygodniu już odbiorę Forka, więc w listopadzie bardzo chętnie na jakiegoś S-turbo spota się stawię. A może spotkać się wieczorkiem któregoś dnia na gokartach na Modularnej :?: Jestem za! Co prawda byłem w zeszłym tygodniu w Blue City, ale może wyproszę żonę to mnie puści jeszcze raz ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartekfi Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 Forka już odebrałem więc jak z tym S-trubowym spotem gokartowo - wydechowym :?: :wink: Robimy coś :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guerrilla Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 kiedy, gdzie? moje S-turbo się robi jak się zrobi jestem za :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mardzin Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Witam, Na wstępie przepraszam za wykopaliska Nie chcę zakładać nowego tematu, gdyż tutaj jest już zawartych sporo informacji. A więc do rzeczy. Poruszany jest temat wycięcia katalizatorów. Gdzie w S-turbo siedzi (siedzą?) lambda? W katalizatorze czy przed? Oczywiście mając w planach taką operację, zleciłbym ją komuś kto się zna. Jednak chcę posiadać wiedzę, żeby nie owinięto mi makaronu wokół uszu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Gdzie w S-turbo siedzi (siedzą?) lambda? http://opposedforces...illustration_2/ [1] http://opposedforces...illustration_4/ [15] 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się