Skocz do zawartości

mardzin

Nowy
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mardzin

  • Urodziny 29.11.1988

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    SZA
  • Auto
    Forester S-Turbo

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mardzin

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. mardzin

    Migający forester 2.0

    Zależy który forek. Jeśli SF to czarne i zielone pod kolumną kierownicy mają być rozpięte. W tym przypadku wskazuje to na spięte zielone - tryb diagnostyczny. Rozepnij i będzie cacy (zakładając, że to SF, bo pytając o problem warto by było wspomnieć o jakiego Forka chodzi).
  2. Jeśli przez zawór turbiny rozumiesz gruchę przy turbo to na postoju nie będzie pracować, dopiero pod obciążeniem. Chyba, że umieściłeś kamerkę pod maską? Mówisz, że przewody ciśnieniowe wymieniłeś - jeśli chodzi o wężyki do sterowania turbo to poczytaj o restryktorze. A jeśli przewody doprowadzające powietrze to poszukaj nieszczelności, posprawdzaj opaski, etc.
  3. 22 - czujnik spalania stukowego. Odkręć, obejrzyj - jeśli obudowa nie nosi śladów pęknięcia to przeczyść miejsce łączenia z blokiem. Ale jeśli wymruguje to raczej uszkodziły się jego "wnętrzności" i ECU odczytuje jego nieprawidłową oporność. 44 - chyba translatorem tłumaczyłeś... Ten kod to obwód solenenoidu od wastegate - masz go z tego co pamiętam na kielichu od strony pasażera. Można rozebrać i przeczyścić czymś co nie wchodzi w reakcję z plastikiem. Wcześniej możesz spiąć na krótko i obserwować czy się otwiera/zamyka. 53 - taki błąd nie może występować w Twoim Subaru. No i do wszystkich powyższych kontrola złącz (wyczyścić) oraz kabli.
  4. Dwie rzeczy mi się nasuwają - przekaźnik lub styki w przełączniku. Bo kabelki zasilające raczej nie przetarły się obydwa
  5. Hmm, piszesz: ...A ciut niżej: To jakie w końcu nie działają? PS. http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/60648-tutaj-sie-witamy-dzial-dla-nowych-forumowiczow/
  6. I pytanie bardziej do elektroników - czy nie posiadając oscyloskopu jest możliwość sprawdzenia częstotliwości nadawania? Domyślam się, że nie, ale może ktoś coś...?
  7. Jest to też któraś z kolei na która się natknąłem... A w/w opisaną dostałem od forumowicza od którego kupiłem pilot
  8. Szukałem, szukałem, nie znalazłem VIN: JF1SF5LD3XG051110 Kluczyk taki: Kostkę spinam tą: (białe, nie te które podtrzymuje palcem) I nic Procedura jest podobno taka, że spinam kostki, zamykam ręcznie centralny, 2x klik pilotem, otwieram ręcznie centralny, 2x klik i po tej operacji powinien sam otworzyć i zamknąć automatycznie, ale nic się nie dzieje. Wiem, że pilot nie jest dedykowany to S-t ale takiego chyba nie da się dostać, polowałe i polowałem ale bez rezultatu. Any suggestions? Sypnę pomukiem, Łowcy! A żeby nie było, że poszedłem na lenia, to zgodnie z tematem: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/41289-s-turbo/ Centralkę mam. To na dwóch śrubach, o takie: Odgrzebałem też manuala, rzekomo do roczników 99-00, i tam procedura opisana jest za pomocą "programming button". Takowego jednak u siebie nie znalazłem.
  9. mardzin

    Dokupienie kluczyka?

    Wysłałem zapytanie do ASO czy jest możliwość zakupu oryginalnego pilota centralnego do S-Turbo. Zakładając odpowiedź negatywną, czy jest możliwość zakupu pilota od nowszego Forka i zakodowania go pod S-turbo?
  10. Wełniacz, śledziłem Twoje filmy na yt (nie te z kite'ów ). Mam nadzieję śledzić dalej... z STi
  11. To już jest nas (wstępnie) trzech
  12. Nie chcę być organizatorem "bo żem świeżak" Natomiast z chęcią bym się pojawił. A może sobota?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...