Jump to content

Jak tłumik zamiast serii w S-Turbo 170KM?


RadziejS

Recommended Posts

Mój forek gada tak jakoś nijako. Nawet w garażu podziemnym :-)

No, ale jest to total seria. Co mogę wsadzić zamiast seryjnego tłumika, żeby to gadało rasowo, ale delikatnie (Żona niesamochodziarska jest). Czy seria od GT/WRX? Byłaby zamierzona różnica? Czy może coś innego?

Link to comment
Share on other sites

Polecam prodrive'a. Mialem to u siebie w forku i fajnie mruczalo a jednoczesnie nie bylo uciazliwe w trasie. Kolejna spokojna opcja to tlumik w Eltecu. Jesli jednak chcesz miec prawdziwy bulgot boxera to chyba rozwaz wyciecie kata albo caly wydech wymien na elteca, fujitsubo itp.

 

Samo zalozenie seryjnej puszki z gt/wrx nic nie zmieni

Link to comment
Share on other sites

Chodzi właśnie o to, żeby nie było uciążliwe. Nie wiem zamieszanie, co masz na myśli pisząc "prawdziwy bulgot", ale obawiam się, że o ile moja tolerancja jest duża, to Żony niestety bliska zeru (a na co dzień dużo jeździmy razem - więc jakiś konsnesus mnie interesuje)

Link to comment
Share on other sites

mam prodriva u siebie w S-Turbo, zdjęty z buga '03.

Podjedź, zobaczysz, posłuchasz :wink:

mi pasuje, Kobiecie nie przeszkadza :mrgreen: Zrobiłem z nim trase około 7kkm. podczas urlopu. W trasie niewiele głosniej niż seria

Link to comment
Share on other sites

Ja posiadam puszkę SuperSprinta i dla mnie jest w porządku. Jak jedziesz normalnie, to słychać lekkie mruczenie, w trasie nie męczy. Przy mocniejszym wciśnięciu ładnie się wydziera. Możemy umówić się na odsłuch któregoś dnia.

Link to comment
Share on other sites

Mój forek gada tak jakoś nijako. Nawet w garażu podziemnym :-)

No, ale jest to total seria. Co mogę wsadzić zamiast seryjnego tłumika, żeby to gadało rasowo, ale delikatnie (Żona niesamochodziarska jest). Czy seria od GT/WRX? Byłaby zamierzona różnica? Czy może coś innego?

 

Wytnij katy i zostaw serię. Odmulisz auto i będzie bulgot...

Link to comment
Share on other sites

guerrilla, chętnie, jeśli nie po drugiej stronie stolicy

jawa, Gocław, czy po drugiej stronie Wisły również?

Gwidon, powiadasz... Rozważę. Jakieś ujemne skutki wycięcia katów? Nie wiem, sonda inne czujniki?

Link to comment
Share on other sites

u siebie mam zamontowanego również Supersprinta, kompletny wydech od turbiny bez katalizatora.

IMO gada bardzo fajnie. Jestem bardzo zadowolny. Przy wolnej jeździe jest nawet trochę za cicho :twisted: Jak się idzie ogniem, to też nie jest jakoś głośno 8) W każdym razie, mi nigdy nie przeszkadzał, żona też nie marudziła :wink:

 

Oczywiście również mogę gdzieś podjechać na odsłuch, ale to dopiero jak w końcu odzyskam Forka :evil:

Link to comment
Share on other sites

guerrilla, chętnie, jeśli nie po drugiej stronie stolicy

jawa, Gocław, czy po drugiej stronie Wisły również?

Gwidon, powiadasz... Rozważę. Jakieś ujemne skutki wycięcia katów? Nie wiem, sonda inne czujniki?

Pracuje w okolicy Galerii Mokotów. Możemy spotkać się nawet w jakiejś większej grupie, chętnie zobaczę inne forki s-turbo :-)

Link to comment
Share on other sites

guerrilla, chętnie, jeśli nie po drugiej stronie stolicy

jawa, Gocław, czy po drugiej stronie Wisły również?

Gwidon, powiadasz... Rozważę. Jakieś ujemne skutki wycięcia katów? Nie wiem, sonda inne czujniki?

Pracuje w okolicy Galerii Mokotów. Możemy spotkać się nawet w jakiejś większej grupie, chętnie zobaczę inne forki s-turbo :-)

popieram inicjatywę,

to kiedy S(pot)-turbo? :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Bartekfi, po drodze z pracy któregoś dnia

 

 

Już tak się umawiamy parę miesięcy :wink: no ale w końcu trzeba się spotkać :idea:

 

Mam nadzieję, że w tym tygodniu już odbiorę Forka, więc w listopadzie bardzo chętnie na jakiegoś S-turbo spota się stawię.

A może spotkać się wieczorkiem któregoś dnia na gokartach na Modularnej :?:

Link to comment
Share on other sites

Mój forek gada tak jakoś nijako. Nawet w garażu podziemnym :-)

No, ale jest to total seria. Co mogę wsadzić zamiast seryjnego tłumika, żeby to gadało rasowo, ale delikatnie (Żona niesamochodziarska jest). Czy seria od GT/WRX? Byłaby zamierzona różnica? Czy może coś innego?

Zdecydowanie polecam El-teca. Brzmi bardzo ładnie, bulgocik jest podkreślony, pełny przelot, bez kata, solidnie i estetycznie zrobione. Chłopaki mają doświadczenie i ogarniają temat. Polecam bardzo... :wink:

Kiedyś byłem świadkiem takiej scenki u mnie w pracy. Akurat forek stał przy palarni, wychodzę na fajkę i słyszę chłopaków z produkcji jak gadają, patrząc się na forka

" ... no, ale on ma sportowy wydech...

nooo...

zajebisty...

noo... zajebisty" :P:mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Bartekfi, po drodze z pracy któregoś dnia

 

Mam nadzieję, że w tym tygodniu już odbiorę Forka, więc w listopadzie bardzo chętnie na jakiegoś S-turbo spota się stawię.

A może spotkać się wieczorkiem któregoś dnia na gokartach na Modularnej :?:

 

Jestem za! Co prawda byłem w zeszłym tygodniu w Blue City, ale może wyproszę żonę to mnie puści jeszcze raz ;-)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Witam,

Na wstępie przepraszam za wykopaliska :)

Nie chcę zakładać nowego tematu, gdyż tutaj jest już zawartych sporo informacji.

A więc do rzeczy. Poruszany jest temat wycięcia katalizatorów. Gdzie w S-turbo siedzi (siedzą?) lambda? W katalizatorze czy przed? Oczywiście mając w planach taką operację, zleciłbym ją komuś kto się zna. Jednak chcę posiadać wiedzę, żeby nie owinięto mi makaronu wokół uszu :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...