Skocz do zawartości

Jak tłumik zamiast serii w S-Turbo 170KM?


RadziejS

Rekomendowane odpowiedzi

Mój forek gada tak jakoś nijako. Nawet w garażu podziemnym :-)

No, ale jest to total seria. Co mogę wsadzić zamiast seryjnego tłumika, żeby to gadało rasowo, ale delikatnie (Żona niesamochodziarska jest). Czy seria od GT/WRX? Byłaby zamierzona różnica? Czy może coś innego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam prodrive'a. Mialem to u siebie w forku i fajnie mruczalo a jednoczesnie nie bylo uciazliwe w trasie. Kolejna spokojna opcja to tlumik w Eltecu. Jesli jednak chcesz miec prawdziwy bulgot boxera to chyba rozwaz wyciecie kata albo caly wydech wymien na elteca, fujitsubo itp.

 

Samo zalozenie seryjnej puszki z gt/wrx nic nie zmieni

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi właśnie o to, żeby nie było uciążliwe. Nie wiem zamieszanie, co masz na myśli pisząc "prawdziwy bulgot", ale obawiam się, że o ile moja tolerancja jest duża, to Żony niestety bliska zeru (a na co dzień dużo jeździmy razem - więc jakiś konsnesus mnie interesuje)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój forek gada tak jakoś nijako. Nawet w garażu podziemnym :-)

No, ale jest to total seria. Co mogę wsadzić zamiast seryjnego tłumika, żeby to gadało rasowo, ale delikatnie (Żona niesamochodziarska jest). Czy seria od GT/WRX? Byłaby zamierzona różnica? Czy może coś innego?

 

Wytnij katy i zostaw serię. Odmulisz auto i będzie bulgot...

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u siebie mam zamontowanego również Supersprinta, kompletny wydech od turbiny bez katalizatora.

IMO gada bardzo fajnie. Jestem bardzo zadowolny. Przy wolnej jeździe jest nawet trochę za cicho :twisted: Jak się idzie ogniem, to też nie jest jakoś głośno 8) W każdym razie, mi nigdy nie przeszkadzał, żona też nie marudziła :wink:

 

Oczywiście również mogę gdzieś podjechać na odsłuch, ale to dopiero jak w końcu odzyskam Forka :evil:

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

guerrilla, chętnie, jeśli nie po drugiej stronie stolicy

jawa, Gocław, czy po drugiej stronie Wisły również?

Gwidon, powiadasz... Rozważę. Jakieś ujemne skutki wycięcia katów? Nie wiem, sonda inne czujniki?

Pracuje w okolicy Galerii Mokotów. Możemy spotkać się nawet w jakiejś większej grupie, chętnie zobaczę inne forki s-turbo :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

guerrilla, chętnie, jeśli nie po drugiej stronie stolicy

jawa, Gocław, czy po drugiej stronie Wisły również?

Gwidon, powiadasz... Rozważę. Jakieś ujemne skutki wycięcia katów? Nie wiem, sonda inne czujniki?

Pracuje w okolicy Galerii Mokotów. Możemy spotkać się nawet w jakiejś większej grupie, chętnie zobaczę inne forki s-turbo :-)

popieram inicjatywę,

to kiedy S(pot)-turbo? :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bartekfi, po drodze z pracy któregoś dnia

 

 

Już tak się umawiamy parę miesięcy :wink: no ale w końcu trzeba się spotkać :idea:

 

Mam nadzieję, że w tym tygodniu już odbiorę Forka, więc w listopadzie bardzo chętnie na jakiegoś S-turbo spota się stawię.

A może spotkać się wieczorkiem któregoś dnia na gokartach na Modularnej :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój forek gada tak jakoś nijako. Nawet w garażu podziemnym :-)

No, ale jest to total seria. Co mogę wsadzić zamiast seryjnego tłumika, żeby to gadało rasowo, ale delikatnie (Żona niesamochodziarska jest). Czy seria od GT/WRX? Byłaby zamierzona różnica? Czy może coś innego?

Zdecydowanie polecam El-teca. Brzmi bardzo ładnie, bulgocik jest podkreślony, pełny przelot, bez kata, solidnie i estetycznie zrobione. Chłopaki mają doświadczenie i ogarniają temat. Polecam bardzo... :wink:

Kiedyś byłem świadkiem takiej scenki u mnie w pracy. Akurat forek stał przy palarni, wychodzę na fajkę i słyszę chłopaków z produkcji jak gadają, patrząc się na forka

" ... no, ale on ma sportowy wydech...

nooo...

zajebisty...

noo... zajebisty" :P:mrgreen:

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bartekfi, po drodze z pracy któregoś dnia

 

Mam nadzieję, że w tym tygodniu już odbiorę Forka, więc w listopadzie bardzo chętnie na jakiegoś S-turbo spota się stawię.

A może spotkać się wieczorkiem któregoś dnia na gokartach na Modularnej :?:

 

Jestem za! Co prawda byłem w zeszłym tygodniu w Blue City, ale może wyproszę żonę to mnie puści jeszcze raz ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam,

Na wstępie przepraszam za wykopaliska :)

Nie chcę zakładać nowego tematu, gdyż tutaj jest już zawartych sporo informacji.

A więc do rzeczy. Poruszany jest temat wycięcia katalizatorów. Gdzie w S-turbo siedzi (siedzą?) lambda? W katalizatorze czy przed? Oczywiście mając w planach taką operację, zleciłbym ją komuś kto się zna. Jednak chcę posiadać wiedzę, żeby nie owinięto mi makaronu wokół uszu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...