mam mechanika który ogarnia sporo samochodów w tym i mój i powiedział to samo co AMI, że panewek nie słychać i jest wszystko ok,ale dla świętego spokoju pojadę jeszcze do innego postronnego. jeżeli wszystko okaże się ok to forek idzie na sprzedaż a jego następcą bedzie wrx
witam
posiadam forestera s-turbo 3 lata i ma już przejechane 180kkm,przez te wszystkie lata wydaje mi się ze silnik pracuje cały czas tak samo,patrząc na dźwięk samego silnika jak i prace.przy takim przebiegu często ujawniają się panewki dla tego zamieszczam film na którym wszystko dokładnie słychać jak serducho pracuje. proszę o opinie i czujne ucho speców.
planowałem zmienić na początku przyszłego roku forka na wrx`a a wszystko teraz zależy od waszej diagnozy, bo podejrzewam że nikogo nie będzie obchodził generalny remont silnika przy zamianie czy kupnie.
Link:
pozdrawiam
Również polecam Prodrive'a sam go mam i założenie samej puchy daje usłyszeć bulgot bokserka, ale jak to mówią apetyt rośnie w miare jedzenia i poszedl caly przelot = prawdziwy bulgot:)
jest wyciek,ubywa płynu do skrzyni - dyferencjału, ciężko go było zlokalizować ale po odkręceniu łapy widać ze cieknie gdzieś z okolicy sprzęgła na włączonym silniku widać jak sprzęgło pracuje a z blachy która osłania sprzęgło chyba (bo nie widać tego dokładnie) jest wyciek płynu, czy to pościł jakiś simering skrzynia - sprzęgło? miał ktoś taki przypadek
pozdrawiam
witam
posiadam subaru forestera s-turbo z 99 r i mam następujący problem ze sprzęgłem. przy spokojnej jeździe wszystko jest ok lecz gdy zaczyna się ostra jazda na wysokich obrotach gdy następuje zmiana biegu pedał sprzęgła nie odbija lecz zostaje prawie na samym dnie , gdy skończy się szaleństwo przez jakiś czas sprzęgło działa na zasadzie 1 lub 0 gdy jest wciśnięte do końca działa gdy jest puszczone niedziela, niema tak zwanego "półsprzegła" . następnie po ok. 2 minutach od wściekania wszystko wraca do normy, czego to jest wina i w czym szukać przyczyny.
pozdrawiam
to co na tył nie trzeba, da rade tylko z radyjka?, bo tył jeszcze nie podłączałem i nie wiem jak to gra.
sub nie wiem czy przy tym rodzaju muzyki jaką słucham by się przydał (rock, metal itp) chyba że jakiś mały , a jak za 1000 wszystko da rade kupić, oczywiście porządny sprzęt, to proszę o propozycje.
pozdro
witam
zabrałem się za montaż głośników niestety nie poszło tak szybko ,wygłuszyłem jedną stronę a głośniki założyłem tylko w lewych przednich drzwiach. Na samym radiu niestety niema cudów a gwizdek charczy przerażająco, tak wiec potrzebny jest wzmacniacz, proszę o pomoc jaki wzmacniacz wybrać, cena w jakiej chce się zamknąć to 100 zł, choć jeżeli jest coś tańszego i porządnego to wchodzi w grę.
sprzęt jaki posiadam:
radio: Alpine CDA-9884R
głośniki: przód Hertz ESK 165, tył Hertz DCX 130
pozdrawiam
ps. dostałem matę twardą ale suszarka działa cuda
witam
ja zdecydowałem się tez na Hertza, dokładnie taki zestaw:
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=813121700 na przód
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=807513831 i tył
będę miał to dopiero w czwartek.
do tego maty wygłuszające, montaż w weekend
dam znać jak to gra po montażu
pozdrawiam
witam
w swoim s-turbo wymienilem wczoraj zwykle przewody na przewody w oplocie plus plyn motula i juz czuc roznice, chce zostawic zwykle subaroskie 16'' na zime tak wiec 4 tloki sie niezmieszcza, ale co myslicie nad wymiana tylko tylnych zaciskow od wrx bo one podchodza bez problemu jedynie adaptery trzeba by zakupic, czy to da lepszy efekt i zadnego problemu z balansem itp. niebedzie ?, a w przyszlosci jedynie wymianka klockow i tarcz.
pozdrawiam
witam
posiadam forka s-turbo 1999 rok, vin: JF1SF5LD3XG048098 z klima
padla mi chlodnica a dokladnie w jej plastikowy elemencie u gory prosze o podpowiedz która z tych chłodnic w linku nadawała by sie:
http://allegro.pl/search.php?string=sub ... =1&order=p
pozdrawiam
ps.chodzi o nowa