Krzysiek_WAWA Opublikowano 4 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2006 Poszukuje informacji na temat Imprez (GT)WRX z roczników 97-00. Chodzi mi o modele skierowane na rynek japoński i na szwajcarie. Bardzo często oznaczenia tych silników to EJ205, dodatkowo mają lepsze wyposażenie oraz co ciekawe szpere z tyłu. Może ktoś ma jakieś linki do pełnej specyfikacji tego modelu, bo ja czesałem internet w różne strony, jednak informacje jakie znalazłem są znikome. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 4 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2006 Poszukuje informacji na temat Imprez (GT)WRX z roczników 97-00.Chodzi mi o modele skierowane na rynek japoński i na szwajcarie. Bardzo często oznaczenia tych silników to EJ205, dodatkowo mają lepsze wyposażenie oraz co ciekawe szpere z tyłu. Może ktoś ma jakieś linki do pełnej specyfikacji tego modelu, bo ja czesałem internet w różne strony, jednak informacje jakie znalazłem są znikome. z tego co mi wiadomo to wersje do roku 96 podobnie jak Legacy T mialy szpere z tylu, podobnie jak skrzynie byly na innych czesciach.WRX 97-00 rzeczywiscie mialy w serii szpere, ale to raczej tylko UK/JP RHD na Szwajcarie byly inne modele ale tylko pod wzgledem wyposazenia(cos jak Type-S w Hondzie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 4 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2006 EJ205 a zwykłym naszym GTeku tak nie jest? Oj looknij na swój numer silnika. Szperę przecież ma każdy Subarak z Turbo??? Więc o co wam chodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_WAWA Opublikowano 4 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2006 EJ205 a zwykłym naszym GTeku tak nie jest? Oj looknij na swój numer silnika. Szperę przecież ma każdy Subarak z Turbo??? Więc o co wam chodzi? No właśnie nie wszystkie GT maja 205, Oznaczenie silnika jest EJ20, natomiast które sa montowane były zależne od modelu i były końcówki 0,1,3,5,7. Modele WRX miały końcówki 5, natomiast STI 7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 4 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2006 Ja na 99% widziałem Ej205 w zwykłym GTeku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norveg Opublikowano 4 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2006 Ja na 99% widziałem Ej205 w zwykłym GTeku. ja tak mam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 4 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2006 w GT/WRX jest EJ205, w STI EJ207. EJ207 ma półzamknięty blok i lepszy przepływ płynu chłodniczego. Mam w domu dokładnie rozpisane jakie były silniki i skrzynie we wszystkiech wersjach JDM, wieczorem to wpisze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 4 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2006 A więc trzeba zacząć od tego co naprawdę znaczy oznaczenie silnika, i tak na przykłąd EJ207DW2PR: E : engine J: Flat 4 16 valves 20 : pojemność, może być: 15, 18, 20, 25 7: DOHC High Power MPi Turbo, może być: 5 - DOHC MPi Turbo, 4-DOHC MPi, 1-SOHC D: Japanese Domestic Market W: manual, może być X-Auto 2: rok produkcji, P: typ popychczy zaworowych R: wyposażenie dodatkowe i teraz wracając do orginalnego pytania: MY99- WRX: EJ207DW1KE, tylny dyfer: R160 MY99- WRX STi: EJ207DW1PR, tylny dyfer: R160 MY99- WRX STi RA Ver 5: EJ207DW1PJ, tylny dyfer R180 2J MY00- WRX: EJ205DW2KE, tylny dyfer R160 FH MY00- WRX STi: EJ207DW2KE, tylny dyfer R160 MY00- WRX STi RA ver. 6: EJ207DW2PJ, tylny dyfer R180 2J to są wersje na Japonie i Australię, z tego co wiem wszystkie Europejskie GT mają silnik EJ205, i tylny dyfer R160 który jest dyfrem LSD, czyli szperą tyle że wiskotyczną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 4 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2006 A do Legacy też masz takie dane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_WAWA Opublikowano 4 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2006 A więc trzeba zacząć od tego co naprawdę znaczy oznaczenie silnika, i tak na przykłądEJ207DW2PR: E : engine J: Flat 4 16 valves 20 : pojemność, może być: 15, 18, 20, 25 7: DOHC High Power MPi Turbo, może być: 5 - DOHC MPi Turbo, 4-DOHC MPi, 1-SOHC D: Japanese Domestic Market W: manual, może być X-Auto 2: rok produkcji, P: typ popychczy zaworowych R: wyposażenie dodatkowe i teraz wracając do orginalnego pytania: MY99- WRX: EJ207DW1KE, tylny dyfer: R160 MY99- WRX STi: EJ207DW1PR, tylny dyfer: R160 MY99- WRX STi RA Ver 5: EJ207DW1PJ, tylny dyfer R180 2J MY00- WRX: EJ205DW2KE, tylny dyfer R160 FH MY00- WRX STi: EJ207DW2KE, tylny dyfer R160 MY00- WRX STi RA ver. 6: EJ207DW2PJ, tylny dyfer R180 2J to są wersje na Japonie i Australię, z tego co wiem wszystkie Europejskie GT mają silnik EJ205, i tylny dyfer R160 który jest dyfrem LSD, czyli szperą tyle że wiskotyczną Mati a masz coś na temat modelu silnika EJ205NW1KA, występuje on np. u mnie w modelu GF8GL8D?? Nie potrafię wogóle rozszyfrować co to za wersja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 5 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2006 aflinta - niestety do Legacy nie mam Krzysiek_WAWA - EJ205NW1KA to jest standardowy silnik w Europejskich GT, taki sam był u mnie, niestety wszystkie informacje jakie udało mi się znaleźć na temat rodziny silników EJ20 dotyczą wersji Japońskich a o tej Europejskie nic nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ProsiaQ Opublikowano 6 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2006 ja mialem EJ20GNW6NA tak dla scislosci w budzie GF8FL8D MY98 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 14 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2006 EJ20G = 2.0L turbo WRX engine used in early GC8 models EJ20K = 2.0L turbo WRX STi engine used in Version III & IV models EJ205 = 2.0L turbo WRX engine used in all 1999 to current WRX models EJ207 = 2.0L turbo WRX STi engine used in all 1999 to current STi models EJ255 = 2.5L turbo engine used in US Forester XT & Legacy 2.5L turbo models (+ some overseas) EJ257 = 2.5L turbo engine used in US Impreza STi models teraz już wszystko powinno być jasne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi