Krzysiek_WAWA Posted January 4, 2006 Share Posted January 4, 2006 Poszukuje informacji na temat Imprez (GT)WRX z roczników 97-00. Chodzi mi o modele skierowane na rynek japoński i na szwajcarie. Bardzo często oznaczenia tych silników to EJ205, dodatkowo mają lepsze wyposażenie oraz co ciekawe szpere z tyłu. Może ktoś ma jakieś linki do pełnej specyfikacji tego modelu, bo ja czesałem internet w różne strony, jednak informacje jakie znalazłem są znikome. Link to comment Share on other sites More sharing options...
komancz Posted January 4, 2006 Share Posted January 4, 2006 Poszukuje informacji na temat Imprez (GT)WRX z roczników 97-00.Chodzi mi o modele skierowane na rynek japoński i na szwajcarie. Bardzo często oznaczenia tych silników to EJ205, dodatkowo mają lepsze wyposażenie oraz co ciekawe szpere z tyłu. Może ktoś ma jakieś linki do pełnej specyfikacji tego modelu, bo ja czesałem internet w różne strony, jednak informacje jakie znalazłem są znikome. z tego co mi wiadomo to wersje do roku 96 podobnie jak Legacy T mialy szpere z tylu, podobnie jak skrzynie byly na innych czesciach.WRX 97-00 rzeczywiscie mialy w serii szpere, ale to raczej tylko UK/JP RHD na Szwajcarie byly inne modele ale tylko pod wzgledem wyposazenia(cos jak Type-S w Hondzie) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted January 4, 2006 Share Posted January 4, 2006 EJ205 a zwykłym naszym GTeku tak nie jest? Oj looknij na swój numer silnika. Szperę przecież ma każdy Subarak z Turbo??? Więc o co wam chodzi? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krzysiek_WAWA Posted January 4, 2006 Author Share Posted January 4, 2006 EJ205 a zwykłym naszym GTeku tak nie jest? Oj looknij na swój numer silnika. Szperę przecież ma każdy Subarak z Turbo??? Więc o co wam chodzi? No właśnie nie wszystkie GT maja 205, Oznaczenie silnika jest EJ20, natomiast które sa montowane były zależne od modelu i były końcówki 0,1,3,5,7. Modele WRX miały końcówki 5, natomiast STI 7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted January 4, 2006 Share Posted January 4, 2006 Ja na 99% widziałem Ej205 w zwykłym GTeku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Norveg Posted January 4, 2006 Share Posted January 4, 2006 Ja na 99% widziałem Ej205 w zwykłym GTeku. ja tak mam Link to comment Share on other sites More sharing options...
mati Posted January 4, 2006 Share Posted January 4, 2006 w GT/WRX jest EJ205, w STI EJ207. EJ207 ma półzamknięty blok i lepszy przepływ płynu chłodniczego. Mam w domu dokładnie rozpisane jakie były silniki i skrzynie we wszystkiech wersjach JDM, wieczorem to wpisze Link to comment Share on other sites More sharing options...
mati Posted January 4, 2006 Share Posted January 4, 2006 A więc trzeba zacząć od tego co naprawdę znaczy oznaczenie silnika, i tak na przykłąd EJ207DW2PR: E : engine J: Flat 4 16 valves 20 : pojemność, może być: 15, 18, 20, 25 7: DOHC High Power MPi Turbo, może być: 5 - DOHC MPi Turbo, 4-DOHC MPi, 1-SOHC D: Japanese Domestic Market W: manual, może być X-Auto 2: rok produkcji, P: typ popychczy zaworowych R: wyposażenie dodatkowe i teraz wracając do orginalnego pytania: MY99- WRX: EJ207DW1KE, tylny dyfer: R160 MY99- WRX STi: EJ207DW1PR, tylny dyfer: R160 MY99- WRX STi RA Ver 5: EJ207DW1PJ, tylny dyfer R180 2J MY00- WRX: EJ205DW2KE, tylny dyfer R160 FH MY00- WRX STi: EJ207DW2KE, tylny dyfer R160 MY00- WRX STi RA ver. 6: EJ207DW2PJ, tylny dyfer R180 2J to są wersje na Japonie i Australię, z tego co wiem wszystkie Europejskie GT mają silnik EJ205, i tylny dyfer R160 który jest dyfrem LSD, czyli szperą tyle że wiskotyczną Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted January 4, 2006 Share Posted January 4, 2006 A do Legacy też masz takie dane? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krzysiek_WAWA Posted January 4, 2006 Author Share Posted January 4, 2006 A więc trzeba zacząć od tego co naprawdę znaczy oznaczenie silnika, i tak na przykłądEJ207DW2PR: E : engine J: Flat 4 16 valves 20 : pojemność, może być: 15, 18, 20, 25 7: DOHC High Power MPi Turbo, może być: 5 - DOHC MPi Turbo, 4-DOHC MPi, 1-SOHC D: Japanese Domestic Market W: manual, może być X-Auto 2: rok produkcji, P: typ popychczy zaworowych R: wyposażenie dodatkowe i teraz wracając do orginalnego pytania: MY99- WRX: EJ207DW1KE, tylny dyfer: R160 MY99- WRX STi: EJ207DW1PR, tylny dyfer: R160 MY99- WRX STi RA Ver 5: EJ207DW1PJ, tylny dyfer R180 2J MY00- WRX: EJ205DW2KE, tylny dyfer R160 FH MY00- WRX STi: EJ207DW2KE, tylny dyfer R160 MY00- WRX STi RA ver. 6: EJ207DW2PJ, tylny dyfer R180 2J to są wersje na Japonie i Australię, z tego co wiem wszystkie Europejskie GT mają silnik EJ205, i tylny dyfer R160 który jest dyfrem LSD, czyli szperą tyle że wiskotyczną Mati a masz coś na temat modelu silnika EJ205NW1KA, występuje on np. u mnie w modelu GF8GL8D?? Nie potrafię wogóle rozszyfrować co to za wersja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mati Posted January 5, 2006 Share Posted January 5, 2006 aflinta - niestety do Legacy nie mam Krzysiek_WAWA - EJ205NW1KA to jest standardowy silnik w Europejskich GT, taki sam był u mnie, niestety wszystkie informacje jakie udało mi się znaleźć na temat rodziny silników EJ20 dotyczą wersji Japońskich a o tej Europejskie nic nie ma. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ProsiaQ Posted January 6, 2006 Share Posted January 6, 2006 ja mialem EJ20GNW6NA tak dla scislosci w budzie GF8FL8D MY98 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mati Posted January 14, 2006 Share Posted January 14, 2006 EJ20G = 2.0L turbo WRX engine used in early GC8 models EJ20K = 2.0L turbo WRX STi engine used in Version III & IV models EJ205 = 2.0L turbo WRX engine used in all 1999 to current WRX models EJ207 = 2.0L turbo WRX STi engine used in all 1999 to current STi models EJ255 = 2.5L turbo engine used in US Forester XT & Legacy 2.5L turbo models (+ some overseas) EJ257 = 2.5L turbo engine used in US Impreza STi models teraz już wszystko powinno być jasne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts