plasma555 Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 Witam, chciałbym się dowiedzieć czy jest dużo zachodu z włożeniem do GTka 98-00 silnika z STI 2003r 2.0T ? Czy skrzynia 6MT też podejdzie na luzie? Czy napędy i dyfry wytrzymają taką zmianę mocy ? Można zaadaptować również amory i heble z takiego STI w GTku czy to już rzeźba grubsza ? Pzdr! Jasiek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 Witam,chciałbym się dowiedzieć czy jest dużo zachodu z włożeniem do GTka 98-00 silnika z STI 2003r 2.0T ? Czy skrzynia 6MT też podejdzie na luzie? Czy napędy i dyfry wytrzymają taką zmianę mocy ? Można zaadaptować również amory i heble z takiego STI w GTku czy to już rzeźba grubsza ? Pzdr! Jasiek w skrócie , bardzo gruba rzeźba, jeśli ma wszystko działać jak należy :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukiGT Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 plasma555, wg mnie jak swap to kompletny, polsrodki to raczej kiepski pomysl bo zawsze cos bedzie nie domagać. Można zaadaptować również amory i heble z takiego STI w GTku czy to już rzeźba grubsza ? mozna. -- Wt wrz 13, 2011 10:30 pm -- w skrócie , bardzo gruba rzeźba, jeśli ma wszystko działać jak należy oj zaraz tam gruba :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizus Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 Ja mam coś w tym stylu do type-r z 97 roku włożyłem silnik z STI Spec-C wraz ze skrzynia. Jeżeli chodzi o włożenie tego silnika i skrzyni to nie ma problemu raczej , gorzej jest już z dopasowaniem wiązki elektrycznej samochodu do wiązki silnika , robią to ludzie ale nie chętnie i długo to trwa i dużo kosztuje. Ja u siebie mam oryginalny dyfer od type-r ale on jest mocniejszy niz w GT, i nie sądzę żeby dyfer i półosie z GT wytrzymały taką operację długo. Mam też amory w swoim samochodzie od STI new age z 5x100 ale sam ich nie montowałem , no ale mam także chyba są P&P. Jeżeli chodzi o hamulce to chyba to już grubsza operacja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plasma555 Opublikowano 13 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 ajajaja ... to niedobrze .... miałem taki pomysł ale już calkiem mi przeszło. Bo oczywiście Tobie chciałem powierzyć to zadanie carfit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizus Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 tak jak pisałem robią to ludzie ale nie chętnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plasma555 Opublikowano 13 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 tak jak pisałem robią to ludzie ale nie chętnie No tak ale jak widzę że carfit się nawet nie chc tego tykać to nie brne dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizus Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 eh nie ma nic lepszego dla GT jak silnik i napędy z STI wpadłeś na genialny pomysł i trzymaj się tego a będziesz więcej niż zadowolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 No tak ale jak widzę że carfit się nawet nie chc tego tykać to nie brne dalej Ja tego nie powiedziałem , powiedziałem że gruba rzeżba, i jeśli masz cierpliwość i $$$ , to czemu nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mark L.A. Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 Przypomniała mi się historia Evokillera . viewtopic.php?f=1&t=128161&hilit=evokiller Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukiGT Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 carfit, chce sie tykac takiej roboty i nic o tym nie wiem ze niechetnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 Carfit przezyl Szuwara, przezyje auto Lukiego, to i takiego swapa pewnie zrobi Zalamke bedzie mial dopiero, jak Grzywaczewski zdecyduje sie swoje Legacy tam wyslac do New Sacza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 Carfit przezyl Szuwara, przezyje auto Lukiego, to i takiego swapa pewnie zrobi Zalamke bedzie mial dopiero, jak Grzywaczewski zdecyduje sie swoje Legacy tam wyslac do New Sacza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 W takich temata brakuje mi tylko pytania: ...i czy jest to opłacalne? A jak np Waszka sprzedawał GT z tymi gratami to zaraz było ...tak drogo za GT-ka? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukiGT Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 Panowie wszystko dobrze ale carfit, narazie jest zajety pewnym niebieskim kombi -- Wt wrz 13, 2011 11:22 pm -- W takich temata brakuje mi tylko pytania: ...i czy jest to opłacalne? jak cholera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plasma555 Opublikowano 13 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 Czyli w sensie ze lepiej wyjdzie JDM STI z UK i przełożony ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 Ale po co Tobie to auto? Do upalania, do jeżdzenia po mieście? Żeby GC8 jeździło w miare bezproblemowo i tu i tu to trzeba wydać 50 tyś więc powstaje pytanie czy nie kupić MY04 z DCCD i nic nie rzeźbić. A czy da się takiego kupić jeszcze żyjącego to insza inszość :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cysztof Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 plasma555 poczytaj sobie watek mojego bylego auta- masz opisane co po kolei bylo, poczawszy od przekladki po wkladanie gratow z STI... u mnie bylo to zrobione na wiazce i kompie z my99 i dawalo rade (oczywiscie bez zmiennych faz) choc z perspektywy czasu uwazam ze lepiej bylo wrzucic wiazke od STI new age z komputerem niz stroic to na seryjnym kompie w Poznaniu (nie to zebym mial cos do tunera ale komp od new age duzo bardziej rozwojowy i lepiej mapowalny) 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plasma555 Opublikowano 13 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 Cysztof, poczytam i obadam! Tęsknię za Subaru i chce się przygotować na coś ciekawego i mocnego! Bo jak słyszę Subru na ulicy to mi aż się łezka kręci .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 Nie ma z tym zadnego problemu i IMO nie musi być to rzezba, ale: lepiej wyjdzie JDM STI z UK i przełożony - 1: to stare samochody i nie ma mowy o bezawaryjnosci eh nie ma nic lepszego dla GT jak silnik i napędy z STI + 1: jezeli z STI newage. Żeby GC8 jeździło w miare bezproblemowo i tu i tu to trzeba wydać 50 tyś +1: o ile mowa o wersji light - za kazdy "extras" platne dodatkowo. lepiej bylo wrzucic wiazke od STI new age z komputerem +1: bezdyskusyjnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 15 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 plasma555, przytargaj sobie jakieś ładne Spec-C, albo S20x... Potem tylko przełożyć i zapierdzielać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plasma555 Opublikowano 15 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 siewcu, tiaaaaa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorajdy Opublikowano 17 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2011 ja jestem w trakcie wsadzania takiego silnika do swojego gt mechanicznie to sprawa kilku dni ale z instalacją siedzie już kilka tygodni i jest to straszna robota ale za to jak bedzie latac:) ja mam komplet z UK wiec musze przerabiac prawo na lewo i to dodatkowo utrudnia ale da sie zrobic , narazie to jestem ugotowany z immo ale widac światełko w tunelu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 17 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2011 jak juz wrzucac silnik z NewAge'a to szedlbym z 2.5 zakute Nm z dołu zrobi mega robote w lekkim GTeku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nita Opublikowano 28 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 jak juz wrzucac silnik z NewAge'a to szedlbym z 2.5 zakute Nm z dołu zrobi mega robote w lekkim GTeku Potwierdzam! Mam to w swojej Copuecie i moment 512Nm to piękna sprawa:-) ale roboty ze zbudowaniem samochodu i obsługą jest full. -- Śr wrz 28, 2011 10:42 am -- jak juz wrzucac silnik z NewAge'a to szedlbym z 2.5 zakute Nm z dołu zrobi mega robote w lekkim GTeku Potwierdzam! Mam to w swojej Copuecie i moment 512Nm to piękna sprawa:-) ale roboty ze zbudowaniem samochodu i obsługą jest full. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się