Skocz do zawartości

SWAP do GTka silnik z STI NewAge 2003r ?


plasma555

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

chciałbym się dowiedzieć czy jest dużo zachodu z włożeniem do GTka 98-00 silnika z STI 2003r 2.0T ? Czy skrzynia 6MT też podejdzie na luzie?

 

Czy napędy i dyfry wytrzymają taką zmianę mocy ? Można zaadaptować również amory i heble z takiego STI w GTku czy to już rzeźba grubsza ?

 

 

 

 

 

Pzdr!

Jasiek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 60
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Witam,

chciałbym się dowiedzieć czy jest dużo zachodu z włożeniem do GTka 98-00 silnika z STI 2003r 2.0T ? Czy skrzynia 6MT też podejdzie na luzie?

 

Czy napędy i dyfry wytrzymają taką zmianę mocy ? Można zaadaptować również amory i heble z takiego STI w GTku czy to już rzeźba grubsza ?

 

 

 

 

 

 

Pzdr!

Jasiek

 

 

w skrócie , bardzo gruba rzeźba, jeśli ma wszystko działać jak należy :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

plasma555, wg mnie jak swap to kompletny, polsrodki to raczej kiepski pomysl bo zawsze cos bedzie nie domagać.

 

Można zaadaptować również amory i heble z takiego STI w GTku czy to już rzeźba grubsza ?

 

mozna.

 

-- Wt wrz 13, 2011 10:30 pm --

 

w skrócie , bardzo gruba rzeźba, jeśli ma wszystko działać jak należy

 

oj zaraz tam gruba :mrgreen: :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam coś w tym stylu :P do type-r z 97 roku włożyłem silnik z STI Spec-C wraz ze skrzynia. Jeżeli chodzi o włożenie tego silnika i skrzyni to nie ma problemu raczej , gorzej jest już z dopasowaniem wiązki elektrycznej samochodu do wiązki silnika , robią to ludzie ale nie chętnie i długo to trwa i dużo kosztuje. Ja u siebie mam oryginalny dyfer od type-r ale on jest mocniejszy niz w GT, i nie sądzę żeby dyfer i półosie z GT wytrzymały taką operację długo. Mam też amory w swoim samochodzie od STI new age z 5x100 ale sam ich nie montowałem , no ale mam także chyba są P&P. Jeżeli chodzi o hamulce to chyba to już grubsza operacja :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak ale jak widzę że carfit się nawet nie chc tego tykać to nie brne dalej :P

 

 

Ja tego nie powiedziałem :D , powiedziałem że gruba rzeżba, i jeśli masz cierpliwość i $$$ :twisted: , to czemu nie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Carfit przezyl Szuwara, przezyje auto Lukiego, to i takiego swapa pewnie zrobi :)

Zalamke bedzie mial dopiero, jak Grzywaczewski zdecyduje sie swoje Legacy tam wyslac do New Sacza :)

 

:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale po co Tobie to auto? Do upalania, do jeżdzenia po mieście?

Żeby GC8 jeździło w miare bezproblemowo i tu i tu to trzeba wydać 50 tyś więc powstaje pytanie czy nie kupić MY04 z DCCD i nic nie rzeźbić.

A czy da się takiego kupić jeszcze żyjącego to insza inszość :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

plasma555 poczytaj sobie watek mojego bylego auta- masz opisane co po kolei bylo, poczawszy od przekladki po wkladanie gratow z STI... u mnie bylo to zrobione na wiazce i kompie z my99 i dawalo rade (oczywiscie bez zmiennych faz) choc z perspektywy czasu uwazam ze lepiej bylo wrzucic wiazke od STI new age z komputerem niz stroic to na seryjnym kompie w Poznaniu (nie to zebym mial cos do tunera ale komp od new age duzo bardziej rozwojowy i lepiej mapowalny) 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma z tym zadnego problemu i IMO nie musi być to rzezba, ale:

 

lepiej wyjdzie JDM STI z UK i przełożony

 

- 1: to stare samochody i nie ma mowy o bezawaryjnosci

 

eh nie ma nic lepszego dla GT jak silnik i napędy z STI

 

+ 1: jezeli z STI newage.

 

Żeby GC8 jeździło w miare bezproblemowo i tu i tu to trzeba wydać 50 tyś

 

+1: o ile mowa o wersji light - za kazdy "extras" platne dodatkowo.

 

lepiej bylo wrzucic wiazke od STI new age z komputerem

 

+1: bezdyskusyjnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja jestem w trakcie wsadzania takiego silnika do swojego gt

mechanicznie to sprawa kilku dni ale z instalacją siedzie już kilka tygodni i jest to straszna robota ale za to jak bedzie latac:)

 

ja mam komplet z UK wiec musze przerabiac prawo na lewo i to dodatkowo utrudnia

ale da sie zrobic , narazie to jestem ugotowany z immo ale widac światełko w tunelu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
jak juz wrzucac silnik z NewAge'a to szedlbym z 2.5 zakute :) Nm z dołu zrobi mega robote w lekkim GTeku

Potwierdzam! Mam to w swojej Copuecie i moment 512Nm to piękna sprawa:-) ale roboty ze zbudowaniem samochodu i obsługą jest full.

 

-- Śr wrz 28, 2011 10:42 am --

 

jak juz wrzucac silnik z NewAge'a to szedlbym z 2.5 zakute :) Nm z dołu zrobi mega robote w lekkim GTeku

Potwierdzam! Mam to w swojej Copuecie i moment 512Nm to piękna sprawa:-) ale roboty ze zbudowaniem samochodu i obsługą jest full.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...