arkitekt Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 witam ! ...zapewne nie jeden z nas zastanawia sie jak dobrze wystartowac zpod swiatel by nie uszkodzic automatu: ...ale to chyba jednak spora przesada. czy jest wogole bezpieczny sposob na sprawdzenie przyspieszenia w automacie ? tomasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
naLeśnik Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 na pewno nie od razu gaz w podłogę, najpierw delikatnie a jak się po chwili ruszy z miejsca to wtedy dzida, przynajmniej u mnie z EAT4 tak jest najlepiej. Najszybciej wtedy przyspiesza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkitekt Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 naLeśnik, ale ty masz skrzynie sportshift czy tego "zygzaka" ? masz przycisk POWER ? wtedy to stosujesz ten przycisk? tomasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
naLeśnik Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 zwykły "zygzak" bez żadnych przycisków bo to USA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kugi Opublikowano 1 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 Lewa noga na hamulcu, prawa na gazie (może nie tak mocno jak na filmie), "strzał" z hamulca i gaz w podłogę... nic się od tego nie dzieje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 1 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 nie jeden z nas zastanawia sie jak dobrze wystartowac zpod swiatel by nie uszkodzic automatu Ja się bardziej zastanawiam, gdzie chodziłeś do szkoły . "Niejeden", a nie "nie jeden" "Spod", a nie "z pod" 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 1 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 Przemeq, doradź może jeszcze, jak rozpoczynać zdanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
premier Opublikowano 1 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 Lewa noga na hamulcu, prawa na gazie (może nie tak mocno jak na filmie), "strzał" z hamulca i gaz w podłogę... nic się od tego nie dzieje... Aha, to tak jakbyś w manualu wcisnął gaz w podłogę, trzymał na hamulcu i puścił sprzęgło. W manual piłujesz sprzęgło a w AT katujesz konwerter bo moment nie ma ujścia. Zapewniam Cię że źle się wtedy dzieje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 1 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 premier, Ludzie naoglądają się amerykańskich filmów i tak potem robią . Najgorsze co można zrobić , to uczyć się techniki a jeszcze gorsze historii z ich filmów . tadaoando, to nie ma nic wspólnego z rzeczywistością . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zento Opublikowano 1 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 Jak widać na filmie można wystartować bardzo dynamicznie ... tylko po co ??? Nikt nie kupuje automatu w celu upalania i street racingu. Ten typ skrzyni ma wiele innych zalet. Nigdy nie katowałem skrzyni w ten sposób a 7s do 100 km/h wystarcza mi w zupełności. Większość kierowników w innych samochodach robi :shock: widząc startującą turbo lodówkę (choć raz naciąłem się na dwulitrowego seata leona ). Jak ruszam to przeciwnik ma przez krótką chwilę wyraz triumfu na twarzy, ale zazwyczaj w 2-3 sekundzie już mu znika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kons6 Opublikowano 1 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 film chyba rosyjski... całość zgodna ze sztuką, przy dobrych oponach 4x4 powinno wystartować przy 4,5tys obrotów oczywiście sprzęgło w automacie dostaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 4 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 ale auto robione, bo fxt nie wyciągnie 4.2 do 100 ja miałem pomiary na g-tech i powtarzalnie wychodziło 5.9xx ale szkoda dla skrzyni też spora po robisz w mt shift na nie odpuszczonym gazie aby silnik zadyszki nie dostawał która jest raczej nieodczywalna a traci się na zmianie 0,2+ sec Zrobiłem tak kilka razy, mniej niż 5. forek wystrzeliwuje na 2 biegu. Oj dawne dzieje, gwarancja jeszcze była. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 4 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 nie jeden z nas zastanawia sie jak dobrze wystartowac zpod swiatel by nie uszkodzic automatu Ja się bardziej zastanawiam, gdzie chodziłeś do szkoły . "Niejeden", a nie "nie jeden" "Spod", a nie "z pod" 8) i znich a nie znas , bo my jeździmy manualami Przemeq, a jak to się właściwie mówi: plomba czy blomba... I coby nie było OT: Uważam, że klasyczny automat (nie tiptronic) tylko bardzo sporadycznie powinien być używany do jazdy dynamicznej ponad normę. Sama konstrukcja jako i jego przeznaczenie - być leniuchem... , oczywiście można zmieniać biegi po kolei trzymając buta w podłodze, ale na dłuższą metę może się skończyć rozłupaniem napędu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 4 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 Uważam, że klasyczny automat (nie tiptronic) tylko bardzo sporadycznie powinien być używany do jazdy dynamicznej ponad normę. Jak to się ma do 5EAT możliwością sekwencyjnej zmiany biegów (łopatki przy kierownicy)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 4 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 Nadaje się jak najbardziej, przetestowałem osobiście, nic złego się nie dzieje, po to została ta skrzynia wymyślona , ale stare rozwiązanie- moim zdaniem - nie bardzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 5 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 emotorsport, dzięki! Już się martwiłem, że muszę kupić kapelusz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 5 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 beret z antenkom jest bardziej trendi...tefauenu nie oglądasz? :?: tam jest taki fajny hopak, co się ponoć zna na modzie....od przodu i od tyłu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 5 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 beret z antenkom jest bardziej trendi...tefauenu nie oglądasz? :?: tam jest taki fajny hopak, co się ponoć zna na modzie....od przodu i od tyłu... Chyba wiem, o kogo Ci chodzi. Co do płci tylko pewności nie miałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się