Jump to content

JAK BARDZO TO NIEBEZPIECZNE ???


arkitekt
 Share

Recommended Posts

witam !

 

...zapewne nie jeden z nas zastanawia sie jak dobrze wystartowac zpod swiatel by nie uszkodzic automatu:

 

 

...ale to chyba jednak spora przesada.

czy jest wogole bezpieczny sposob na sprawdzenie przyspieszenia w automacie ?

 

tomasz

Link to comment
Share on other sites

nie jeden z nas zastanawia sie jak dobrze wystartowac zpod swiatel by nie uszkodzic automatu

 

Ja się bardziej zastanawiam, gdzie chodziłeś do szkoły :mrgreen:.

 

"Niejeden", a nie "nie jeden"

"Spod", a nie "z pod"

 

8)

Link to comment
Share on other sites

Lewa noga na hamulcu, prawa na gazie (może nie tak mocno jak na filmie), "strzał" z hamulca i gaz w podłogę...

 

nic się od tego nie dzieje...

Aha, to tak jakbyś w manualu wcisnął gaz w podłogę, trzymał na hamulcu i puścił sprzęgło. W manual piłujesz sprzęgło a w AT katujesz konwerter bo moment nie ma ujścia. Zapewniam Cię że źle się wtedy dzieje.

Link to comment
Share on other sites

premier, Ludzie naoglądają się amerykańskich filmów i tak potem robią . Najgorsze co można zrobić , to uczyć się techniki a jeszcze gorsze historii z ich filmów .

tadaoando, to nie ma nic wspólnego z rzeczywistością . :idea:

Link to comment
Share on other sites

Jak widać na filmie można wystartować bardzo dynamicznie ... tylko po co ???

Nikt nie kupuje automatu w celu upalania i street racingu. Ten typ skrzyni ma wiele innych zalet.

Nigdy nie katowałem skrzyni w ten sposób a 7s do 100 km/h wystarcza mi w zupełności. Większość kierowników w innych samochodach robi :shock: widząc startującą turbo lodówkę (choć raz naciąłem się na dwulitrowego seata leona :evil: ). Jak ruszam to przeciwnik ma przez krótką chwilę wyraz triumfu na twarzy, ale zazwyczaj w 2-3 sekundzie już mu znika :twisted:

Link to comment
Share on other sites

ale auto robione, bo fxt nie wyciągnie 4.2 do 100

ja miałem pomiary na g-tech i powtarzalnie wychodziło 5.9xx

ale szkoda dla skrzyni też spora po robisz w mt shift na nie odpuszczonym gazie aby silnik zadyszki nie dostawał która jest raczej nieodczywalna a traci się na zmianie 0,2+ sec

Zrobiłem tak kilka razy, mniej niż 5. :mrgreen: forek wystrzeliwuje na 2 biegu. Oj dawne dzieje, gwarancja jeszcze była.

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

nie jeden z nas zastanawia sie jak dobrze wystartowac zpod swiatel by nie uszkodzic automatu

 

Ja się bardziej zastanawiam, gdzie chodziłeś do szkoły :mrgreen:.

 

"Niejeden", a nie "nie jeden"

"Spod", a nie "z pod"

 

8)

 

i znich a nie znas , bo my jeździmy manualami :twisted:

 

Przemeq, a jak to się właściwie mówi: plomba czy blomba... :mrgreen:

 

 

I coby nie było OT:

 

Uważam, że klasyczny automat (nie tiptronic) tylko bardzo sporadycznie powinien być używany do jazdy dynamicznej ponad normę.

Sama konstrukcja jako i jego przeznaczenie - być leniuchem... :D , oczywiście można zmieniać biegi po kolei trzymając buta w podłodze, ale na dłuższą metę może się skończyć rozłupaniem napędu

Link to comment
Share on other sites

Uważam, że klasyczny automat (nie tiptronic) tylko bardzo sporadycznie powinien być używany do jazdy dynamicznej ponad normę.

Jak to się ma do 5EAT możliwością sekwencyjnej zmiany biegów (łopatki przy kierownicy)?

Link to comment
Share on other sites

beret z antenkom jest bardziej trendi...tefauenu nie oglądasz? :?: :P:) tam jest taki fajny hopak, co się ponoć zna na modzie....od przodu i od tyłu... :mrgreen:

Chyba wiem, o kogo Ci chodzi. Co do płci tylko pewności nie miałem :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...