Skocz do zawartości

Subaru WRX STI [VA] (MY15=>MY18/MY22)


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

Jeżeli ta Insignia z tyłu nie da rady, to na pewno da radę ta kilka kilometrów z przodu po informacji od kolegów z tej z tyłu :) . Niestety :angry:

 

...oczywiście masz rację ... ;) dlatego po  drogach publicznych jeździmy zgodnie z przepisami....,

bo do jazdy bez patrzenia w lusterko wsteczne są inne miejsca kolego... :biglol:

 

"wisiorek latający"
Darth jest super :P 

 

..raczej to co po nim pozostało... :biglol:

Edytowane przez Barteq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jeżeli ta Insignia z tyłu nie da rady, to na pewno da radę ta kilka kilometrów z przodu po informacji od kolegów z tej z tyłu :) . Niestety :angry:

Przy 80KM różnicy (220 vs. 300, o ile dobrze kojarzę), ciężko zrobić manewr w stylu american highway.

 

Ergo -> dlatego ja jednak staram się patrzeć we wsteczne, pomimo, że mam niebagatelne 10KM przewagi :D

 

Insignia w serii ma 280KM z tym silnikiem 2.8 biturbo, a większość z nich nie jest seryjna. Np. taka z Piaseczna ma coś około 350KM i była robiona u jednego z lokalnych tunerów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skorzystam z tego wątku, żeby pozdrowić kolegę @@Subaru WRX STI 15MY Konin Wlkp, z którym się dzisiaj spotkałem na szkoleniu SJS. BRZ jest jednak wolny, bo nie mogłem dogonić tej Twojej pięknie gadającej niebieskiej strzały, i wcale nie jest cicha.  :thumbup:

Ciche STI... to tak jakby Subaru wykastrowało najlepszego konia w stajni :rolleyes: Dla mnie ten wydech brzmi optymalnie, trochę brakuje bulgotu powyżej 3tys. rpm,

ale nawet przy zamkniętych szybach słychać, że to boxer :wub:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Owiewki są super, bo mam :P

Wiem ze masz, ale nie takie kolosy przecież?? ;)

 

 

Moje sa po prostu z katalogu akcesoriów STi.

 

@kamilgt ja mogę spróbować  się zamienić na zagłówki, jak oczywiście Ci nie pasują i musiałbym zobaczyć na żywo  :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skorzystam z tego wątku, żeby pozdrowić kolegę @@Subaru WRX STI 15MY Konin Wlkp, z którym się dzisiaj spotkałem na szkoleniu SJS. BRZ jest jednak wolny, bo nie mogłem dogonić tej Twojej pięknie gadającej niebieskiej strzały, i wcale nie jest cicha.  :thumbup:

Ja też się dołączam do pozdrowień tegoż Kolegi z Konina: Waldek super, że ogarnąłeś tak szybko jedynkę - za tydzień widzimy się w szerszym gronie STI w Miedzianej Górze :) Co do cichości/głośności serii MY15/16 - cały czas mnie korci, żeby jakiś catback zamontować... Ale cholera jednak dużo robię trasy, więc sam nie wiem. Koledzy, którzy będziecie 20go na tej dwójce w Kielcach - ma który jaki wydech inny niż seria?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Barteq - z tego co wiem (potwierdzone u Raja) to o ile nie dotykamy katalizatora to jest spoko w kontekście gwarancji - już jakiś czas grzeję się na wydech firmy bez nazwy, czyli "nameless"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Barteq - z tego co wiem (potwierdzone u Raja) to o ile nie dotykamy katalizatora to jest spoko w kontekście gwarancji

 

..to samo mówił mi @Ayu...:) końcówkę możemy wymienić w ASO ale musi być ta sama średnica co seria..;)

 

ja się zastanawiam nad czymś takim.... :D

 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Melduję, że zaliczyłem "jedynkę" w SJS.

Dwójkę opłaciłem więc będę.

Ponadto zbieram ekipę na Nürburgring (byłem), przełęcz Stelvio we Włoszech (nie byłem) i takie tam.

Można by w parę aut ruszyć przed siebie i się pobawić.

Chętni?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Część z Was pewnie już widziała na Fejsie, ale wrzucę i tu - http://antymoto.com/subaru-wrx-sti-test/ bardzo fajny test najnowszej generacji (z odniesieniem do poprzednich STI)

Wszystko się zgadza - oprócz spalania. Żeby zejść do 9L/100km trzeba się naprawdę mocno napracować i w praktyce nie odpalać turbiny w ogóle. Średnia przy żwawej jeździe bez oszczędzania to wg mnie minimum 12L, w realu u mnie z 30 tys km przebiegu mam średnią około 13,5L, na torze w Kielcach wciąga 30L/100km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, to akurat jest bzdura, z tego co wiem mój się tak bardzo nie różni pod tym względem, a absolutne minimum które da się uzyskać to 10,5 l / 100 km w trasie na trybie "I" z tempomatem na 120-130 km/h. Co do map przepustnic - między trybem "I" a "S#" jest przepaść, nie wiem jak można tego nie odczuwać :) . Na "I" to praktycznie gaśnie przy ruszaniu, bo tak przymyka przy niskich obrotach

Edytowane przez Sikor44
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dodatkowo na "S" jest słodkie pierdnięcie (takie "buuuuuu") przy odejmowaniu nogi z gazu od średnich obrotów - na "I" tego nie ma. Daleko i tak tu do strzelania z rury w a45amg, ale to takie bardziej cywilizowane pierdnięcie. Młokosy a45amg muszą do tego dojrzeć :)

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nameless urywa głowę. :-) Co do spalania to trasa Olsztyn - Hel na "I" jadąc zgodnie z przepisami - 8,9 litra na wyświetlaczu.

W sensie pozytywnym urywa, czy urywa, jak się dłużej jedzie i trza tego słuchać? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co się orientuję to nameless nie ma żadnych tłumików czyli od kata masz sama rurę więc możesz sprawdzić jaki będzie głośny odkrecajac seryjny cat-back. ;-)

Może na pojezdzawki albo sporadyczne latanie to ok ale do jazdy na codzien odpada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.subispeed.com/2015-subaru-sti/exhaust/cat-back-exhausts/nameless-mid-pipe-for-catback-conversion-2015-wrx-2015-sti#.Vw5Iwmo9f2w

 

http://www.subispeed.com/2015-subaru-sti/exhaust/axle-back/nameless-muffler-delete-axle-back-system-w-quad-3-tips-2015-wrx-2015-sti#.Vw5I8mo9f2w

 

Może rzeczywiście mówimy o różnych wydechach. Jednak ciężko jest się sugerować filmikami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oglądałem profil, felgi wyglądają na oryginały wg mnie.

 

Przyznam się bez bicia. Do toczenia się po mieście zamówiłem dziś zestaw kół w 19" :D

Będzie trochę "kontrowersyjnie" i  więcej nie powiem, jak będą na aucie to wrzucę fotki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...