Skocz do zawartości

hamulce w wrx05'US


sebaskc

Rekomendowane odpowiedzi

najzwyczajniej nie "korzystasz z auta, zgodnie z przeznaczeniem" :mrgreen:

 

...ja zaczynałem od zest.EU i jak dla mnie to wogóle nie hamowało... teraz mam zest. STI i też jakoś nie jestem zachwycony... wkońcu przechodzę na zestaw N-grupowy który MUSI hamować :mrgreen:

 

...także - co ja wiem :mrgreen:

o to bedziesz sprzedawal swoj zestaw??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najzwyczajniej nie "korzystasz z auta, zgodnie z przeznaczeniem" :mrgreen:

 

...ja zaczynałem od zest.EU i jak dla mnie to wogóle nie hamowało... teraz mam zest. STI i też jakoś nie jestem zachwycony... wkońcu przechodzę na zestaw N-grupowy który MUSI hamować :mrgreen:

 

...także - co ja wiem :mrgreen:

o to bedziesz sprzedawal swoj zestaw??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

interesuj się tylko przodem - tarcze potrzebujesz 5x100 / tył sobie daruj, lub załóż 2 tłoczek z eu - wystarczy...

no to dobrze wiedziec zeby nie interesowac sie tylem,zawsze to troche taniej i zamiast na tyl zacisku to jakies lepsze tarcze na przod nowe + klocki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jeszcze jedna rzecz - o której tu nikt nie wspomina. Super hebel przy kiepskiej oponie jest wart tyle, co ta kiepska opona. Jak chcesz jeździć "cywilnie" na jakichś budżetowych 205/50R17 to nic więcej poza zestawem WRXowym z dobrym klockiem nie będzie Ci potrzebne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podobno pod zacisk wrx US są już dostępne "lepsze" klocki np. DS2500 lub podobne (RC5+) ... i to będzie najtańsza opcja.

Zmiana zacisku na wrx eu (popularny czterotłoczek) to też dobry krok, ale jak masz ori felgi 16" us to nie będą pasować bez dystansów ....

jak kupisz zacisk sti .. to konieczna będzie zmiana felg na 17" ... i też nie każda 17" pasuje na ten zacisk bez dodatkowych dystansów ....

 

cokolwiek byś nie wybrał - będzie poprawa

... i przy okazji zmień płyn na nowy ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jeszcze jedna rzecz - o której tu nikt nie wspomina. Super hebel przy kiepskiej oponie jest wart tyle, co ta kiepska opona. Jak chcesz jeździć "cywilnie" na jakichś budżetowych 205/50R17 to nic więcej poza zestawem WRXowym z dobrym klockiem nie będzie Ci potrzebne.

 

To też jest prawda. U mnie opony już się chyba kończą i może dlatego mi się wydaje że tak dobrze hamują :D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TZN chodziło mi o to, że jak mocno zahamuję to mi opony zaczynają piszczeć, a jak by były lepsze to by hamował lepiej nie tracąc przyczepności - mówię nie mam porównania bo na innych nie jeździłem, a przesiadłem się z avensisa (i różnica w hamowaniu jest znacząca na korzyść imprezy). Tak więc nie ma co ciągnąć tematu i robić offtopa - po prostu muszę jeszcze trochę pojeździć i wtedy zobaczymy. Na dzień dzisiejszy jestem zadowolony z tego co mam - co będzie za tydzień, miesiąc, rok ;) zobaczymy!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...