sebaskc Opublikowano 20 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 Mam pytanie odnośnie układu hamulcowego bo mam fabryczne hamulce wersji USA z przodu dwutloczkowe z tylu jedno i chcialbym je poprawic,wiem ze najlepiej byloby zalozyc zaciski z wersji europejskiej ale to pewnie tarcze i te blachy oslaniajace musialbym wymienic z przodu i z tylu a do tego jeszcze kola na wieksze bo mam identyczne jak w tym wątku http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=16&t=139116 pytanie moje jest nastepujace do mojego problemu czy taki zestaw na przód poprawi w jakims stopniu hamowanie od tego fabrycznego co mam teraz:oto link http://www.jtng.pl/pokaz_produkt.php?idprod=115 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 20 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 EBC nie ma dobrej opinii, powiedziałbym bardziej że nie jest polecana.... upgrade ukł.hamulcowego - ? najprościej poprzez swap zest. hamucowego dedykowanego dla sti z rozstawem 5x100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebaskc Opublikowano 20 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 EBC nie ma dobrej opinii, powiedziałbym bardziej że nie jest polecana.... upgrade ukł.hamulcowego - ? najprościej poprzez swap zest. hamucowego dedykowanego dla sti z rozstawem 5x100 Możesz mi określic bardziej przez co bo nierozumiem jaki zestaw? swap zest????Jestem zdeterminowany zeby poprawic układ hamulcowy tylko co potrzebuje to tego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 20 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 poszukaj, na forum, na allegro , wśród znajomych - potrzebujesz zaciski STI , do tego tarcze 5x100 , klocki , przewody w oplocie (opcjonalnie) , DOBRY płyn hamulcowy O!!!! zapomniałem - ten myk ma też swój minus - seryjne felgi wrx-owe nie wejdą na ten zacisk , czeka Cię też zmiana felg na np. oem sti 5x100 17' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoowty Opublikowano 20 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 hej sa dwie opcje pierwsza budzetowa to zestaw od wrx europa czyli 4 tloki przod i 2 tyl ( calosc ok . minimum 2500 pln z tarczami zaciskami i kolckami )mowa o uzywanych zaciskach i nowych tanich tarczach i tanich klockach hamulec ktory daje rade na miescie opcja nr dwa to zestaw z sti czyli wieksze aluminowe zaciski 4 tloczkowe na przod i 2 tloczki na tyl ( calosc to minimum 7000 pln mowa o uzywanych zaciskach ( prawdopodobnej ich regeneracji , nowych tarczach na przod i nowych specjalnych tarczach dba na tyl + jakies tam kolcki ) mam nadzieje ze troche pomoglem a ceny mocno ruchome aha jeszcze do zestawu sti trzeba doliczyc na fele bo nie wszystkie wchadza na ten zacisk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 20 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 opcja nr dwa to zestaw z sti czyli wieksze aluminowe zaciski 4 tloczkowe na przod i 2 tloczki na tyl ( calosc to minimum 7000 pln ojtam nie strasz kolegi zaciski przód(w dobrym stanie) + używane tarcze + jako takie lub nowe klocki to ok 3 -3,5kpln - do dostania bez zbyt wielkiego trudu ...koła STI 17' - 1,5kpln ? + robocizna, montażowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebaskc Opublikowano 20 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 hej sa dwie opcje pierwsza budzetowa to zestaw od wrx europa czyli 4 tloki przod i 2 tyl ( calosc ok . minimum 2500 pln z tarczami zaciskami i kolckami )mowa o uzywanych zaciskach i nowych tanich tarczach i tanich klockach hamulec ktory daje rade na miescie opcja nr dwa to zestaw z sti czyli wieksze aluminowe zaciski 4 tloczkowe na przod i 2 tloczki na tyl ( calosc to minimum 7000 pln mowa o uzywanych zaciskach ( prawdopodobnej ich regeneracji , nowych tarczach na przod i nowych specjalnych tarczach dba na tyl + jakies tam kolcki ) mam nadzieje ze troche pomoglem a ceny mocno ruchome Wole tą pierwszą opcje tylko szukam na allegro i cieżko znalezc cos kokretnego,chodzi mi o to zeby byly zaciski,tarcze i te oslony czarne blaszane tarcz bo zapewne tyl z mojego wrxa jest mniejszy niz z europejskiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 20 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 mam ten sam problem , impreza us spec i nie wiem czy inwestować w to co mam i kupić tarcze i klocki czy dokupić zestaw zacisków z wrx eu spec ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 20 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 pierwsza opcja , jest kiepską opcją... TO TEŻ NIE HAMUJE wiem, przerabiałem... sorry , ale aby hamowało, tanio nie będzie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoowty Opublikowano 20 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 hej sa dwie opcje pierwsza budzetowa to zestaw od wrx europa czyli 4 tloki przod i 2 tyl ( calosc ok . minimum 2500 pln z tarczami zaciskami i kolckami )mowa o uzywanych zaciskach i nowych tanich tarczach i tanich klockach hamulec ktory daje rade na miescie opcja nr dwa to zestaw z sti czyli wieksze aluminowe zaciski 4 tloczkowe na przod i 2 tloczki na tyl ( calosc to minimum 7000 pln mowa o uzywanych zaciskach ( prawdopodobnej ich regeneracji , nowych tarczach na przod i nowych specjalnych tarczach dba na tyl + jakies tam kolcki ) mam nadzieje ze troche pomoglem a ceny mocno ruchome Wole tą pierwszą opcje tylko szukam na allegro i cieżko znalezc cos kokretnego,chodzi mi o to zeby byly zaciski,tarcze i te oslony czarne blaszane tarcz bo zapewne tyl z mojego wrxa jest mniejszy niz z europejskiego mi przy wymianie na tarcze z sti zdjeli ta oslone i jej nie mam nie wiem dokladnie do czego ona sie nadaje ale jej juz nie mam prawdopodobnie chroni przed zabrudzeniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebaskc Opublikowano 20 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 pierwsza opcja , jest kiepską opcją... TO TEŻ NIE HAMUJE wiem, przerabiałem... sorry , ale aby hamowało, tanio nie będzie... no tak tylko ze na allegro jedna aukcje znalazlem z tymi zaciskami+ tarcze za 3,5tys a mi chodzi jeszcze zeby te blachy czarne byly oslaniajace tarcze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoowty Opublikowano 20 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 carlos-wrx, do uzytku codziennego przy dobrej tarczy i dobrym klcku daje rade fakt jak sie jedzie 200 i depniesz na hebel to w odczuwasz ze wogole nie zwolniles ale na codzien daje rade i nie kosztuje kupe kasy a sam wiesz ze zlote brembo tez nie hamuja jak sie hamulca czesto uzywa napweno jest roznica miedzy tymi hamulcami co mialem sie sam okazje przekonac ( dzieki Robo ) ale trzeba sobie samemu odpowiedziec czego sie od hamulca oczekuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebaskc Opublikowano 20 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 hej sa dwie opcje pierwsza budzetowa to zestaw od wrx europa czyli 4 tloki przod i 2 tyl ( calosc ok . minimum 2500 pln z tarczami zaciskami i kolckami )mowa o uzywanych zaciskach i nowych tanich tarczach i tanich klockach hamulec ktory daje rade na miescie opcja nr dwa to zestaw z sti czyli wieksze aluminowe zaciski 4 tloczkowe na przod i 2 tloczki na tyl ( calosc to minimum 7000 pln mowa o uzywanych zaciskach ( prawdopodobnej ich regeneracji , nowych tarczach na przod i nowych specjalnych tarczach dba na tyl + jakies tam kolcki ) mam nadzieje ze troche pomoglem a ceny mocno ruchome Wole tą pierwszą opcje tylko szukam na allegro i cieżko znalezc cos kokretnego,chodzi mi o to zeby byly zaciski,tarcze i te oslony czarne blaszane tarcz bo zapewne tyl z mojego wrxa jest mniejszy niz z europejskiego mi przy wymianie na tarcze z sti zdjeli ta oslone i jej nie mam nie wiem dokladnie do czego ona sie nadaje ale jej juz nie mam prawdopodobnie chroni przed zabrudzeniem czyli wystarczy ze uda mi sie znalezc i zakupic zestaw hamulcowy od sti czyli brembo zaciski + tarcze i jakies pasujace felgi i bedzie hamowalo tak jak powinno,a czy pompa hamulcowa nie musi byc od sti?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 20 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 blachy czarne? nie wiem, nie znam się, ja ich nie mam... a hamuje nie przywiązuj wagi do rzeczy które nie są istotne -- 20 cze 2011, o 21:53 -- czyli wystarczy ze uda mi sie znalezc i zakupic zestaw hamulcowy od sti czyli brembo zaciski + tarcze i jakies pasujace felgi i bedzie hamowalo tak jak powinno,a czy pompa hamulcowa nie musi byc od sti?? nie...!! -- 20 cze 2011, o 21:54 -- a sam wiesz ze zlote brembo tez nie hamuja jak sie hamulca czesto uzywa fakt... ale ja już chyba "wymyślam" ale trzeba sobie samemu odpowiedziec czego sie od hamulca oczekuje sprawności w warunkach awaryjno/ekstremalnych? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 20 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 czy zamiana zacisków us na eu coś da? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 20 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 czy zamiana zacisków us na eu coś da? "tyłka" taka zmiana, Ci na pewno nie urwie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoowty Opublikowano 20 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 czy zamiana zacisków us na eu coś da? to pytanie do tych co przerabiali ale z tego co czytalem to bardzo popularny mod us modeli i jakos nikt nie placze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebaskc Opublikowano 20 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 czy zamiana zacisków us na eu coś da? to pytanie do tych co przerabiali ale z tego co czytalem to bardzo popularny mod us modeli i jakos nikt nie placze no i mi o to chodzi bo ostatnio jadac 120km/h wciskajac hamulec jechalem dalej,juz peugeot mojej kobiety ma lepsze hamulce od tych us spec:P w tym temacie viewtopic.php?f=16&t=139116 nikt nie odpisal czy te felgi wejda na 4tloczek a mam takie same i zapewne jak zmienie to sie przekonam a jak nie to jakies 17 trzeba zakupic,Panowie a co trzeba zrobić zeby móc watki w dziale czesci KUPIE SPRZEDAM zakladac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 20 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 w peugolotach , ukł. hamulcowy jest robiony pod "kobiety", bez wzgędu na jaki hamulec się zdecydujesz, w subaru trzeba "kopyto" wsadzać mocno i zdecydowanie podczas hamowania - zero 1/2środków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoowty Opublikowano 20 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 w peugolotach , ukł. hamulcowy jest robiony pod "kobiety", bez wzgędu na jaki hamulec się zdecydujesz, w subaru trzeba "kopyto" wsadzać mocno i zdecydowanie podczas hamowania - zero 1/2środków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRB Opublikowano 20 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 A ja powiem tak: mam oryginalne heble z WRX US Spec i jestem zadowolony, moim zdaniem hamują zacnie . Przynajmniej jak na seryjną moc samochodu - nie mam się do czego przyczepić. Miałem już kilka ostrzejszych hamowań i hamulce spisały się super (mówię tu o jeździe po mieście, po torze nie próbowałem ;p). Co prawda nie mam porównania z innymi hamulcami bo na innych nie jeździłem, ale póki co te co mam mi w zupełności wystarczają - jak będzie z biegiem czasu zobaczymy . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 20 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 "tyłka" taka zmiana, Ci na pewno nie urwie... teraz jest tragicznie i Mówicie ,że nadal tak będzie? to jak tak to nic nie będe tjunował i zaczne zbierać na sti Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 20 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 to jak tak to nic nie będe tjunował i zaczne zbierać na sti mądra decyzja :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebaskc Opublikowano 20 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 to jak tak to nic nie będe tjunował i zaczne zbierać na sti mądra decyzja :!: ja również ale narazie na weselicho odlozylem i dopiero jak juz sie zwroci wklad wlasny to też chce sti Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 20 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 A ja powiem tak: mam oryginalne heble z WRX US Spec i jestem zadowolony, moim zdaniem hamują zacnie . Przynajmniej jak na seryjną moc samochodu - nie mam się do czego przyczepić. Miałem już kilka ostrzejszych hamowań i hamulce spisały się super (mówię tu o jeździe po mieście, po torze nie próbowałem ;p). najzwyczajniej nie "korzystasz z auta, zgodnie z przeznaczeniem" ...ja zaczynałem od zest.EU i jak dla mnie to wogóle nie hamowało... teraz mam zest. STI i też jakoś nie jestem zachwycony... wkońcu przechodzę na zestaw N-grupowy który MUSI hamować ...także - co ja wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się