-Chudy- Opublikowano 14 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 Witam Powoli zastanawiam się jak można trochę polepszyć zachowanie zawieszenia w turbodziadkowym kombi. Głównie chodzi mi o mniejsze przechylanie w zakrętach i może delikatne obniżenie. Stąd pytanie do bardziej obytych w temacie. Czy może stabilizatory od GT'eka albo WRX'a podchodzą do legacy P&P oraz czy mają większą średnicę?? Czy sprężyny od GT'eka również podejdą do dziadka i czy trochę usztywnią zawias?? Z góry dzięki za pomoc :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gendziu Opublikowano 14 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 Sprezyny podejda Staby tez(przod), natomiast tyl moze obijac o podwozie jak beda dziury Pewien zbyszek z pewengo serwisu twierdzi ze staby maja ta sama grubosc, Ty w turbo kombi i tak masz z tylu grubszy niz w sedanie o 1mm Pod staby z GT trzeba podbijac podloge zeby dobrze 'chodzily' poszukaj moze dedykowanych do turbo dziada ale whitelina (ale tutaj kasa jest duza) Jesli masz dziada przed 93 to jescze laczniki staba beda inne niz w gt Generalnie, sprezyny h&r za ok 5-6stow obnizajace o 30mm plus kyb agx (koszt ok 2k) zrobia naprawde dobra robote, i ja bym raczej stabow nie ruszal, zbadaj dokladnie ewentualnie te grubosci z gt Ja u siebie mam agx ustawione na: 2/4 - p/t, seria sprezyna, ktora w wolnymssaku jest wyzsza od turbodziada i mieksza, jezdzi sie juz duzo milej, chcialbym jescze zamonotpowavc staba na tyl, bo nie ma wogole Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Chudy- Opublikowano 14 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 Whiteline nie wchodzi w grę bo to już trochę za duża kasa. Głównie interesują mnie staby i sprężyny z GT i WRX czy podejdą do legacy i czy dadzą jakąś odczuwalną poprawę. Legacy jest z 93 roku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gendziu Opublikowano 14 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 Tp tak jak pisalem, sprezynny podejda napewno, ze stabem moze byc problem z tylem tez tak jak pisalem przod podejdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 14 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 WitamPowoli zastanawiam się jak można trochę polepszyć zachowanie zawieszenia w turbodziadkowym kombi. Głównie chodzi mi o mniejsze przechylanie w zakrętach i może delikatne obniżenie. Stąd pytanie do bardziej obytych w temacie. Czy może stabilizatory od GT'eka albo WRX'a podchodzą do legacy P&P oraz czy mają większą średnicę?? Czy sprężyny od GT'eka również podejdą do dziadka i czy trochę usztywnią zawias?? Z góry dzięki za pomoc :wink: Jeżeli zawias jest do jazdy na codzień, to zmień stabilizatory najpierw i zobacz czy odpowiada. Dzięki temu zachowasz komfort, spory skok i będzie dużo lepiej w zakrętach. Ja mam z gt-ka na tyle, ale bez młota i patentu się nie obyło. Musiałem wymienić wahacze "wytłoczki" na pręty gietekowe (w rocznikach 93-94 chyba są już jak w gt, mój jest 92) łączniki stabilizatorów i podpory. Gumy zostały. Były wprawdzie trochę luźne ale nie sparciałe i większa sztaba idealnie w nie weszła. Przód z gtka chyba pasuje pnp. Ale nie jestem pewien bo zamontowałem znalezioną 22mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Chudy- Opublikowano 15 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 A czy niższe sprężyny dedykowane do GT'eka będą pasować tylko od kombi czy też od sedana :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gendziu Opublikowano 18 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 Od kmobi bedziesz mial wyszsze, od sedana nizsze, logiczne, pasowac beda, zalezy co chcesz osiagnac :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Chudy- Opublikowano 18 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 Chciałbym go delikatnie usztywnić i obniżyć o około 3cm. Czy wiecie może jaka rozpórka od innych modeli subaru pasuje P&P do dziadka z wodnym coolerem?? Z pierwszych zakupów związanych z poprawą zawiasu zakupiłem przedni stabilizator z WRX'a 20mm zamiast seryjnego 18mm :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kical Opublikowano 18 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 Tanio się nie da. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
socko Opublikowano 18 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 Czy wiecie może jaka rozpórka od innych modeli subaru pasuje P&P do dziadka z wodnym coolerem?? Taka: http://www.rallyshop.pl/index.php?p980,rozporka-omp-subaru-impreza-legacy-ma-1743-011709 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Chudy- Opublikowano 18 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 Czy wiecie może jaka rozpórka od innych modeli subaru pasuje P&P do dziadka z wodnym coolerem?? Taka: http://www.rallyshop.pl/index.php?p980,rozporka-omp-subaru-impreza-legacy-ma-1743-011709 Dzięki :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gendziu Opublikowano 20 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 Chciałbym go delikatnie usztywnić i obniżyć o około 3cm. :arrow: http://moto.allegro.pl/eibach-sprezyny- ... 08151.html pasuje p&p jak chcesz jeszcze amory zmieniac, to z Wrx lub sti GC8 tez p&p, cale kolumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STIFF Opublikowano 21 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 Tak jak już ci Jako napisał - zmiana tyłu to zazwyczaj koniecznośc wymiany rowniez wahaczy na GTkowe bo seria nie podchodzi - inny kształt - chyba że maz już GTkowe ktore byly montowane w ostatniej serii. To akurat łatwo sprawdzić. Dodatkowo potrzeba dużego młota żeby wklepać podłogę i diaxa do podcięcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gendziu Opublikowano 7 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 A czy niższe sprężyny dedykowane do GT'eka będą pasować tylko od kombi czy też od sedana :?: Podbijam. Pytanie o sprezyny do dziada, podobno gietekowych tyl nie pasuje, jest za krotki, jak nie od gieteka to co nizszego i nie koniecznie twardszego, ale moze byc twardsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melina26 Opublikowano 29 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 To i ja zapytam Czy warto zakładać do dziada zawiechę z jdm sti gc8? Jak taka zawiecha ma się do agx-a? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gendziu Opublikowano 29 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 melina26, warto jak najbardziej pod warunkiem ze zawiecha jest w dobrym stanie. Wrzucaj cale kolumny, bedzie nizej i twardziej, pasuja p&p, zamontuj jeszcze stabilizator na tyl i grubszy przod Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Chudy- Opublikowano 29 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 Czy ktoś z Was wie czy sprężyny Eibach Pro Kit od imprezy GT w kombi podejdą do legacy kombi p&p :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melina26 Opublikowano 30 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2011 gendziu, dzięki. Będzie więc akcent z sti w moim antyku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gendziu Opublikowano 31 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 Spoko tylko sie zastanow, to juz swoj wiek i przebieg ma, moze sie okazac ze i tak zainwestujesz w agx i sprezyny obnizajace, bo te z sti juz beda zuzyte. Zakladaj jeszcze stabilizator na tyl, najlpeiej od TurboAntyka kombi, tez duzo da, pamietam jak moj mial seryny zawias to lusterkami po kraweznikach rysowalem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melina26 Opublikowano 31 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 Właśnie towar za dobry pieniądz i z małym przelotem więc zaryzykuję. Bujanie na zakrętach nawet w porównaniu ze zwykłą imprezą jest masakryczne więc stabilizator też będzie. Następnie zainstaluje grubszy stab z przodu, większe heble, inny kubeł, inne pasy, inne opony, inne turbo, inny silnik, inną skrzynię, inny wydech ...inne zawieszenie itd.. Pytanie tylko czy komuś udało się z tego wyleczyć ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STIFF Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 zapomniałeś o innej budzie bo zdąży podrdzewieć a że będzie pomysł na klatke to warto ją wspawać w nowa bude Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gendziu Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 STIFF, melina26, to masz 1.8 turbo :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melina26 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 STIFF, wiek taki że człowiek zapomina o oczywistych oczywistościach :wink: gendziu, mam zrobioną konwersję ej18s z spi na mpi, całość zaturbiona na k14, sterowana megasquirtem. Silnik spięty sprzęgłem z golfa vr6 ze skrzynią gc8 sti. I inne takie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STIFF Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 melina26, musisz wpaść na spota i to pokazać - brzmi intrygująco Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melina26 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 STIFF, na pewno kiedyś podjadę. Teraz próbuję założyć głowice z ej22e i nie wiadomo czy to nie będzie ostatni mod na tym silniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się