Rumburak Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 Witam, jakie polecacie opony do STI 225/45/17. Do codziennej jazdy połączonej z momentami szybszą partią na torze, ale raczej normalne użytkowanie wchodzi w grę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EVAN Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 Również witamy Cie na forum :roll: Jest temat o oponach..bardzo wyczerpujący. Polecam opcję SZUKAJ u góry strony :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 RE070 i mozna zamykac temat 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doCtor Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 RE070 i mozna zamykac temat 8) tez jestem tego zdania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rumburak Opublikowano 3 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 dziękuję -- Pt cze 03, 2011 11:55 am -- I jeszcze jedno, bo w Bridgestonie mówią, że następcą RE070 jest RE050a, czy faktycznie wiecie coś o tej oponie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 Następcą na pewno nie jest, ale do cywilnej jazdy RE050A to świetna opona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rumburak Opublikowano 3 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 Dzięki, miałem ją na ośce i sprawdzała się rewelacyjnie ale właśnie dziwię się, bo w Bridgestonie powiedzieli, że następca, a wydawało mi się, że raczej to nie to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarmaj Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 że następcą RE070 jest RE050a, czy faktycznie wiecie coś o tej oponie? To zupełnie inna opona, ani nie następca, ani przedstępca :wink: I chociaż re050 to bardzo dobra opona, to tu nie ma nawet czego porównywać. Re070 to inna liga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rumburak Opublikowano 3 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 Właśnie też tak mi się wydawało, ale skąd ma to wiedzieć szefowa PR-u i marketingu Bridgestona Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 nie mam wiecej pytan ... to znaczy mam. gdzie pomuki ? :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rumburak Opublikowano 3 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 Co to są pomuki :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 Co to są pomuki :? Nic wielkiego... spokojnie możesz rozdać. Ja też poproszę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 taki plusik przy wykrzykniku klikasz i przyznajesz :wink: 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 I jeszcze jedno, bo w Bridgestonie mówią, że następcą RE070 jest RE050a, czy faktycznie wiecie coś o tej oponie? RE050A jest następcą RE050. Różnica pomiędzy RE050A, a RE070 jest spora. Jak wskazywano powyżej, do STI najlepiej chyba wybrać RE070. Rozważyłbym jeszcze np. Michelin Pilot Sport Cup 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rumburak Opublikowano 3 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 Dzięki, też o tym trochę poczytałem i tak mi się wydawało. I wiem już co to są pomuki:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PJAY Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 ja ze swojej strony polecam RE 050A zarówno do jazdy na codzień jak i sporadycznymi wypadami na tor 8) Miałem RE 070 w STi i WRX-ie i na tych gumkach jak nie są rozgrzane trzeba piekielnie uważać jak spadnie świeży deszcz szczególnie w koleinach - po za tym opona trzyma jak wściekła :!: 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinek76 Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 Dziwnie to zabrzmi ale RE050A w porównaniu z Firestone SZ90 to kapcie do dupowozu. Miałem ostatnio na samochodzie na zmianę jedne i drugie. Wg mnie SZ w kwestii reakcji i sztywności bocznej są o niebo lepsze od RE. A komfort bardzo podobny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 cinek76, słyszałem same pochlebne opinie o Firestone SZ90. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 polecam RE070, albo toyo R1R (ale ponoc szybko znikaja) wg mnie RE050 to co najwyzej srednia opona mam takie w WRXie i bez rewelacji, duzo gorsza np. niz Conti Sport Contakt II czy Bridgestony Play-Z Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bio-moto Opublikowano 4 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2011 a ja od siebie też coś dorzucę: Kumho ECSTA fajny stosunek jakości do ceny,trzymanie podobne jak w Toyo R1R i nie znikają tak szybko + chyba tańsze są od nich very popularna na zachodzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rumburak Opublikowano 6 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 Dzięki wielkie. wejdą pewnie BS 070. A tak przy okazji to mój brat ma we Wrocławiu myjnię i nakłada ochronę nano, dla wszystkich forumowiczów dużoooooo taniej. Ja sobie zrobiłem i polecam wszystkim, bo efekt jest super Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZazPL Opublikowano 6 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 podepne pod temat pytanko... czy w 4 napędzie ( GT ) pwoinny być wszystkie cztery opony takiego samego rozmiaru? Czy tył może być szerszy? pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 6 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 podepne pod temat pytanko... czy w 4 napędzie ( GT ) pwoinny być wszystkie cztery opony takiego samego rozmiaru? Czy tył może być szerszy? pzdr. powinny być tego samego rozmiaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 6 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 podepne pod temat pytanko... czy w 4 napędzie ( GT ) pwoinny być wszystkie cztery opony takiego samego rozmiaru? Czy tył może być szerszy? pzdr. Musisz mieć wszystkie takie same opony: ten sam rozmiar, producent, model i stopień zużycia. W przeciwnym razie ryzykujesz uszkodzenie napędów Jeżeli masz opony w innym niż seryjny rozmiarze, to lepiej nie używaj oryginalnej dojazdówki. Powód, jak wyżej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZazPL Opublikowano 6 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 na 17" - 215/45/17 czy 215/40/17 czy jakiś inny rozmiar preferowany na 17 cali? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się