Dziedzic Posted May 27, 2011 Share Posted May 27, 2011 witam przejechalem jakies 10km delikatna jazda zatrzymalem autko poszedlem do sklepu wracajac zauwazylem plame z przodu samochodu po otworzeniu maski okazalo sie ze jakims cudem wydostal sie plyn z chlodnicy albo innego miejsca :/ ( mechanik okrzekl rozszczelnienie chlodnicy na samej gorze ) temperatura ok nic sie niezagrzalo wedlug znawcow mozebyc to chwilowe nieotworzenie termostatu dlatego cisnienie rozszczelnilo chlodnice w miejscu zgrzewu z plastikowa obudowa inna teoria jest taka ze uszczelka na glowicy poszla dla proby przejechalem jakies 50km i wszystko ok zaznacze ze miesiac temu mienialem rozrzad w tym pompe wody i termostat wiec termostatu chyba nietrzeba mieniac jesli ktos mial juz cos takiego albo wie o co chodzi to prosze o pomoc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pan Dziedzic Posted May 27, 2011 Share Posted May 27, 2011 Miałem podobnie jakieś trzy dni temu.Nakapane było na plastikową osłonę silnika dokładnie pod termostatem,odkręciłem ją,wlazłem pod auto i nic,zupełnie nic,wszędzie suchutko i tak do dziś. Widzę że,nie jedyny taki przypadek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dziedzic_Pruski Posted May 27, 2011 Share Posted May 27, 2011 Jezus Maria. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dziedzic Posted May 27, 2011 Author Share Posted May 27, 2011 u mnie chlodnica od gory byla mokra niewiem co to jest Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pan Dziedzic Posted May 27, 2011 Share Posted May 27, 2011 Dziedzic_Pruski, nie Jezus Maria,tylko Legacy GX MY99 Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlos-wrx Posted May 27, 2011 Share Posted May 27, 2011 eeeee............. Panowie.... ekhm ekhm... nie za dużo tej szlachty... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mark L.A. Posted May 27, 2011 Share Posted May 27, 2011 Dziedzic, Pan Dziedzic, Dziedzic_Pruski, a Wy to jakaś rodzina cy co, kurde ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dziedzic Posted May 27, 2011 Author Share Posted May 27, 2011 jaja jajami ale czy ktos mial podobny problem jak ja ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dziedzic_Pruski Posted May 27, 2011 Share Posted May 27, 2011 Dziedzic, Pan Dziedzic, Dziedzic_Pruski, a Wy to jakaś rodzina cy co, kurde ? Właśnie się okazało, że poznałem dawno nie znanych dalekich kuzynów. -- 27 maja 2011, o 22:07 -- Dziedzic, (Ja pitolę jak mi się to dziwnie pisze..jakbym schizofrenię jaką miał ) Przegoń go na jakiejś autostradzie w okolicach 5000 rpm. Jesli pojawi sie smrod boryga - masz sprawę jasną*. (Cholera, wujek Edwin mi mówił jak to naprawił u mnie, ale mam teraz pomroczność jasną. :| ). Jednego nie łapię...po 10 km plama, a po 50 już orajt? Może to jaki przypadek? * U mnie 'wybijalo' tzw borygo, spadalo na kolektor i przy pedzie powietrza przy ok. 170 km/h dawalo cudowne doznania węchowe. Mowa oczywiście o greckiej autostradzie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Morgiana Posted May 27, 2011 Share Posted May 27, 2011 Strach się odezwać, skoro tu same dziedzice Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartZ Posted May 27, 2011 Share Posted May 27, 2011 A masz zbiornik wyrównawczy? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dziedzic Posted May 28, 2011 Author Share Posted May 28, 2011 zbiornik mam Link to comment Share on other sites More sharing options...
ironmzes Posted May 28, 2011 Share Posted May 28, 2011 tyle dobrego że jeszcze masz zbiornik.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dziedzic Posted May 28, 2011 Author Share Posted May 28, 2011 zbiornik jest t6ak jak pisalem mechanik podejrzewa chwilowe nieotworzene termostatu co spowodowalo rozszczelnienie chlodnicy na zgrzewie pozniejsza jazda juz byla ok Link to comment Share on other sites More sharing options...
ironmzes Posted May 28, 2011 Share Posted May 28, 2011 to nie dało w zbiornik tylko rozsadziło chłodnicę.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dziedzic Posted May 29, 2011 Author Share Posted May 29, 2011 to fakt wczoraj wieczorem rozwalilo chlodnice od gory na plastiku gdzie wchodzi ten gruby przewod co mozebyc tego przyczyna czy to wina tego korka na zbiorniczku ze nieodpowietrza ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
wgabor Posted May 29, 2011 Share Posted May 29, 2011 korek na chlodnicy nie puscil plynu do zbiorniczka wyrownawczego tam tez jest termostat(w korku) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dziedzic Posted May 29, 2011 Author Share Posted May 29, 2011 czyli to tylko problem z chlodzeniem ? czy mozebyc uszczelka pod glowica ze robi zaduze cisnienie???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ironmzes Posted May 29, 2011 Share Posted May 29, 2011 spróbuj zjąć mniejszą uszczelkę z korka na chłodnicy zakręć korek i zobacz czy bąle Ci idą do zbiorniczka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
respect Posted May 29, 2011 Share Posted May 29, 2011 Dziedzic, czy mozebyc uszczelka pod glowica ze robi zaduze cisnienie???? no może być-ale to zostaw na koniec. Sprawdź drożność wężyków ,które widzisz . tzn między chłodnicą ,zbiorniczkami dmuchając przez nie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dziedzic Posted May 30, 2011 Author Share Posted May 30, 2011 diagnoza ostateczna uszczelka pod glowica pytanie ktora ? jak mowicie pchac sie dalej w koszty i naprawiac forka czy sprzedawac przypomne ze to foretser 2,0 benz turbina 2000r Link to comment Share on other sites More sharing options...
miszozon Posted May 30, 2011 Share Posted May 30, 2011 to fakt wczoraj wieczorem rozwalilo chlodnice od gory na plastiku gdzie wchodzi ten gruby przewod co mozebyc tego przyczyna czy to wina tego korka na zbiorniczku ze nieodpowietrza ? Standard, ja wymieniałem chłodnicę rok temu. Sprawa górnego króćca w plastikowych chłodnicach dotyczy nie tylko Subaru. diagnoza ostateczna uszczelka pod glowica pytanie ktora ? jak mowicie pchac sie dalej w koszty i naprawiac forka czy sprzedawac przypomne ze to foretser 2,0 benz turbina 2000r Jak to zostało sprawdzone? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dziedzic Posted May 30, 2011 Author Share Posted May 30, 2011 przedmuchali przewody wymienili korek i cos tam jeszcze sprawdzali bylo podejrzenie ze pompa wodna siadla ale jest ok pozniej okazalo sie ze w zbiorniczku nadmiaru jest syf (wedlug mechanika olej ) autko juz mnie kosztowalo 4k wydane w remonty pytanie ile jeszcze ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pan Dziedzic Posted May 30, 2011 Share Posted May 30, 2011 Tego nawet najstarsi Subaraczanie nie wiedzą :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now