Jump to content

Maglownica - regeneracja


adassow
 Share

Recommended Posts

Od jakiegoś czasu dość mocno poci mi się maglownica. Dzwoniłem w tej sprawie do Dzierżoniowa i dowiedziałem się, że oni mogą jedynie zastosować zestaw naprawczy i w dodatku istnieje możliwość, że po jego zastosowaniu dalej będzie się pocić. Na allegro jest parę ofert regeneracji maglownic do subaru:

 

http://allegro.pl/przekladnia-maglownic ... 50567.html

http://allegro.pl/maglownica-przekladni ... 17095.html

http://allegro.pl/maglownica-przekladni ... 97799.html

 

Czytałem też w którymś wątku że robią takie rzeczy w Wawie, ale za jakby większe pieniądze bo w okolicach 1000zł

 

Na allegro można jeszcze kupić takie wynalazki:

http://allegro.pl/wyprz-przekladnia-mag ... 05012.html

 

Co polecacie?

Link to comment
Share on other sites

Czemu wynalazek? Polski produkt , w Słupsku je robią zresztą ta firma jest częścią InterCars.

Poczytałem w innych miejscach i podobno to są regenerowane maglownice i są z nimi problemy. Pytanie czy lepiej kupić taką czy zregenerować swoją??

Link to comment
Share on other sites

Subaru oferuje zestawy naprawcze do maglownicy koszt części to ok 200-300zł. Jeżeli elementy metalowe nie są zużyte to musi to działać, jeśli maglownica jest ,,powybijana"

pomyśl o innym rozwiązaniu.

Link to comment
Share on other sites

Subaru oferuje zestawy naprawcze do maglownicy koszt części to ok 200-300zł. Jeżeli elementy metalowe nie są zużyte to musi to działać, jeśli maglownica jest ,,powybijana"

pomyśl o innym rozwiązaniu.

 

No własnie w Dzierżoniowie powiedzieli mi że ten zestaw po pierwsze kosztuje 200zł na stronę + 200 zł za robociznę (czyli 600 w sumie) i nie ma gwarancji że to załatwi problem. Regeneracja nie dość że tańsza to chyba bardziej kompleksowa??

Link to comment
Share on other sites

Tak jak pisałem wcześniej , jeżeli maglownica ,,nienowa" wymiana samych uszczelek może po pewnym czasie spowodować nawrót choroby :roll: Dobrze też jest mieć gwarancję na wykonananą czynność.

Link to comment
Share on other sites

Tak jak pisałem wcześniej , jeżeli maglownica ,,nienowa" wymiana samych uszczelek może po pewnym czasie spowodować nawrót choroby :roll: Dobrze też jest mieć gwarancję na wykonananą czynność.

W związku z tym ponawiam pytania o opinie na temat wymienionych wyżej usług.

Link to comment
Share on other sites

Ja w ogolnym zadalem pytanie o Laubera ze Slupska, 600 wyswietlen - zadnej odpowiedzi..

 

Kupilem uzywke, z dusza na ramieniu, ale kupilem, dziala i jest ok, ktos na forum sprzedaj lub sprzedal wlasnie Laubera od GT. Ewentualnie regenaracja z przesylka, jak cos to pw

Link to comment
Share on other sites

Aż zadzwonię do kumpla i się go zapytam. wiem że pracuje w Luberze.

 

-- 18 kwi 2011, o 18:24 --

 

zdzwoniłem.... sprawa jest taka że regenerują , wymieniają wszystko co możliwe gwarancja 25 msc. więc nie wiem czego tu się bać.

 

Zresztą Twój wybór.

Link to comment
Share on other sites

Parę razy coś kupowałem Laubera (rozrusznik , alternator) i nie było problemów rozwiązanie zdecydownie lepsze niż regeneracja w pseoudo-warsztacie. W Warszawie jest taki warsztat na Słomianej który regeneruje maglownicę zawsze na gwarancji jest napisane ,,gwarancji nie ma opiłki w płynie" :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Dokładnie dwa lata temu regenerowałem przekładnię w swojej Imprezie. Jest dobra firma w Krakowie, która zrobiła to w taki sposób, że nie powiedziałbyś iż jest to przekładnia zregenerowana lecz raczej nówka. Specjalizują się tylko i wyłącznie w przekładniach.

 

Anywayz... Dali gwarancję na bodajże 30 000 km (mam to gdzieś w papierach) wraz z wydrukiem z komputra jej działania po naprawie (tolerancje, wychylenia itp.), innymi słowy pełen profi. Koszt: ok. 900-1000 PLN z tego co pamiętam i wszystko w ich rękach.

Link to comment
Share on other sites

A z usług tych ofert z allegro nikt nie korzystał? Tam są oferty nawet po 400zł, tyle że wyjęcie i włożenie po twojej stronie chyba. Ale i tak wychodzi mniej niż 1000zł

Link to comment
Share on other sites

Trzeba było od razu mówić, że po kosztach lecisz...

 

Chodzi mi o to żeby się dowiedzieć czy to ma sens. Doskonale wiem że taka oszczędność może się odbić czkawką, ale często jest tak że można za to samo zapłacić połowę mniej bez uszczerbku na jakości. Bo np robiąc coś w Wawie płaci się myto za sam fakt że to Wawa. Chce zrobić tanio ale dobrze, dlatego pytam się o opinie.

Link to comment
Share on other sites

Warto byłoby 'otworzyć' przekładnię i sprawdzić stan uzębienia. U mnie po takiej diagnozie okazało się, że żadne doraźne metody nie dadzą rezultatu i od razu pojechałem po całości.

 

W tamtym moim wypadku zestaw naprawczy czy inna doraźna metoda byłaby tylko kosmetyką, która starczyłaby na może 1000 km.

 

Niestety musisz znaleźć przyczynę pocenia by dalej zdecydować czy wystarczy wytrzeć husteczką, czy udać się do doktura.

Link to comment
Share on other sites

Planowałem ja wyjąć, wręczyć kurierowi i wysłać do którejś z tych firm, jeśli do niczego się nie nada to mi to chyba powiedzą.

 

Jest też szansa, że niezależnie od stanu przekładni, dostaniesz info, że trzeba zrobić to i to i to i kosztuje to nie 400, ale więcej bo cena 400 zawiera wymianę uszczelnień.

Link to comment
Share on other sites

O właśnie... uszczelnień (4 godziny spałem i słabo kontaktuję :mrgreen: ).

 

Najlepiej od razu nastawić się na 1000 PLN i oddać to w ręce kogoś kto mógłby to zrobić od A do Z... gdyby zaszła taka potrzeba. Po oględzinach może okazać się, że przekładnia jako całość nie jest w tak fatalnym stanie (np. uzębienie jest orajt) i wystarczą uszczelnienia i drobna kosmetyka. W kazdym razie lepiej nastawić się na czarny scenariusz i się miło zaskoczyć niż przenaczyć na to 400 PLN a potem zonk. :wink:

Link to comment
Share on other sites

O właśnie... uszczelnień (4 godziny spałem i słabo kontaktuję :mrgreen: ).

 

Najlepiej od razu nastawić się na 1000 PLN i oddać to w ręce kogoś kto mógłby to zrobić od A do Z... gdyby zaszła taka potrzeba. Po oględzinach może okazać się, że przekładnia jako całość nie jest w tak fatalnym stanie (np. uzębienie jest orajt) i wystarczą uszczelnienia i drobna kosmetyka. W kazdym razie lepiej nastawić się na czarny scenariusz i się miło zaskoczyć niż przenaczyć na to 400 PLN a potem zonk. :wink:

 

Nastawić to się mogę, pytanie tylko gdzie oddać?

Link to comment
Share on other sites

zdzwoniłem.... sprawa jest taka że regenerują , wymieniają wszystko co możliwe gwarancja 25 msc. więc nie wiem czego tu się bać.

 

szkoda ze nie napisales mi tak jak szukalem jakiejkolwiek opinii o Lauberze w ogolnym..

 

adassow moi mechanicy polecili mi pabianice: http://www.przekladnia.com (mechanikow zna np Przemeq :wink: )

 

Jak chcesz tu jest gosc z Poznania, ma od SI GT, czyli bedziesz mial mniej krecenia kolkiem od skrajnych wychylen, mysle ze odda za mniej niz wystawil, jeszcze 12 miechow gwarancji

viewtopic.php?t=143261

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...