Skocz do zawartości

EGT z czym to się je.....


Krzysiek_WAWA

Rekomendowane odpowiedzi

Przemeq, IMO jest bardzo gorąco strojona, jak to seryjne auto, bym sie nie przejmował.

Kuba, tylko zwróć uwagę że Przemeq w STi ma swój czujnik przed Turbo , ja swój czujnik mam u wyjścia z bloku silnika z 4 cylindra, i przy tych prędkościach mam też okolo 850st. Różnica jest okolo 1m pomiędzy czyjnikami, a to jest dużo. Zresztą chwilowe przyśpieszanie 160-180 to nie jest tak męczące dla silnika, jak jazda ze stałą prędkością 160. Wówczas EGT mogło by dojść powyżej 900st.

 

YYy... trochę się nieprecyzyjnie wyraziłem. Pisząc "przed turbo" nie miałem na myśli "zaraz przed turbo", a "nie za turbo". Z tego, co wiem, czujnik jest zaraz przy wyjściu z jednego z cylindrów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 78
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Mam nadzieję że jest przy właściwym cylindrze..

 

Nie mam powodu zakładać, że jest inaczej: po pierwsze elektronik korzystał z instrukcji z rysuneczkiem :twisted:, a po drugie, patrząc po jakości montażu pozostałych gratów jestem w miarę spokojny 8).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja stawiam, że i tak już za dużo mnie to wszystko kosztuje, także jeżdżę subarakiem, ale przechodzę na suchary. No i oczywiście coca-colę :mrgreen:.

 

Także na graty szlaban i niech tylko nikt się nie odważy podpowiedzieć mi, że moje subaru będzie fajniejsze, jak zamontuje się tam x lub y :twisted:. Bo wiem, że nie będę się potrafił oprzeć... :roll: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przemeq, spoko - możesz wpaśc na grzankę, właśnie zrobiłem. Sucharki też są, widze że mamy podobną dietę...

 

Kuba, z przyjemnością, ale nia miałbym sumienia - poczytałem wątek ":-(" i ewentualnie wchodziłoby to w grę, jakbym sam przyniósł grzankę i/lub suchary 8).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przemeq, chodzi o to że Subaru ma jeden tłok który lubi szczególnie spalić i trzeba EGT przy właściwym zakładać, tego nie ma w instrukcji, ale sądze że tak jest.

 

ktory to tlok ? ten sam w 2.0 i w 2.5 ?

Tak, chodzi o ten sam cylinder 4. Najczęściej leci 2 i 4 tłok.

Jednak mieć pełną kontrolę nad EGT czyjniki powinny być przy wyjściu z każdego cylinda, jednak w tym momencie mielibyśmy choinke w samochodzie samych wskaźników EGT. no chyba ze się wykorzysta jakiś standalone np. AEM który może zbierać dane z wielu czujników.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak mieć pełną kontrolę nad EGT czyjniki powinny być przy wyjściu z każdego cylinda, jednak w tym momencie mielibyśmy choinke w samochodzie samych wskaźników EGT. no chyba ze się wykorzysta jakiś standalone np. AEM który może zbierać dane z wielu czujników.

 

Czujniki EGT i tak za wolno działają. Nie popadajmy w presadę. Jest masa fur super wydłubanych które EGT w ogóle nie mają. Angielscy tunerzy na przykłąd często jeżdżą po prostu z wskaźnikiem AFR, aale to może się sprawdzac tylko pod warunkiem że auto mało jeździ.

 

 

Wiedziałem, że tak to się skończy...

 

Ja zupełnie serio mówię, wydatek żaden, a rośnienie tylko sportowość ale i współczynnik lansu :-) A jak dasz niebieskie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odgrzeję (dosłownie i w przenoścni temat) temat. Moja Blue Belle na trasie pokazuje przy przyspieszaniu jakieś 830-850 stopni. Na razie - nie więcej. Dzieje się to przy przyspieszaniu, przy prędkościach 160-180 km/h.

 

Czy jest się czego obawiać? Bo tak kombinuję, że jeśli bardziej dałbym gazu (200+) to...? :roll:

 

Na trasie ma byc dokladnie taka temperatura.

Nie panikuj :wink: wszystko jest w normie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A przy okazji moze wygeneruje malego off-topa, taki ladny, nieskazony watek wam wyszedl :mrgreen:

Ogladalem wczoraj samochod Przemqa - na zywo zdecydowanie lepiej wyglada, niz na fotkach, nawet powoli zaczynam sie sklaniac ku opinii, ze nie jest taki paskudny, jak mi sie z poczatku wydawalo :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

shodan, poczekaj aż zleje Twoje Evo ;-)

Przemeq!!!Trzymam kciuki :mrgreen:

 

Panowie - wypruję żyły, spalę sprzęgło, opony zmienię w wióry, ale... będę walczył. Obiecuję. :twisted:

Subaru spadnie w rankingu najmniej awaryjnych samochodów!!!Ale liczy się cel..... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na trasie ma byc dokladnie taka temperatura.

Nie panikuj :wink: wszystko jest w normie.

 

Ufff...

 

:wink:

 

Ogladalem wczoraj samochod Przemqa - na zywo zdecydowanie lepiej wyglada, niz na fotkach, nawet powoli zaczynam sie sklaniac ku opinii, ze nie jest taki paskudny, jak mi sie z poczatku wydawalo :twisted:

 

Dziękować, dziękować 8).

 

No i tego - wskaźniki ma z XXI wieku, a nie takie tam wzięte z poprzedniej generacji colta :wink: :mrgreen:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujniki EGT i tak za wolno działają.

 

Hmmm... Przepraszam za on-topa (:wink:), ale zaciekawiło mnie coś w tej wypowiedzi: mój wskaźnik EGT rusza się mniej więcej w takim samym tempie, co turbo. Tj. wskazówka się tak rusza. Wystarczy, że zdejmę nogę z gazu, temperatura z miejsca opada... Przycisnę - rośnie. Opóźnień praktycznie nie zauważyłem... :roll:

 

Ja zupełnie serio mówię, wydatek żaden, a rośnienie tylko sportowość ale i współczynnik lansu :-) A jak dasz niebieskie....

 

Przekonałeś mnie. Szczególnie wzrostem tego współczynnika :mrgreen:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...