Azrael Opublikowano 15 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2006 Hmmm... Przepraszam za on-topa (), ale zaciekawiło mnie coś w tej wypowiedzi: mój wskaźnik EGT rusza się mniej więcej w takim samym tempie, co turbo. Tj. wskazówka się tak rusza. Wystarczy, że zdejmę nogę z gazu, temperatura z miejsca opada... Przycisnę - rośnie. Opóźnień praktycznie nie zauważyłem... Ten lag nie jest ogromny ale jest, spece twiedzą ze wystarczający duzy żeby w przypadku nagłej awarii z rodzaju spadek ciśnienia paliwa czy przytkanie wtryskiwacza na jednym cylindrze spalić tłok, ale jakmówię nie przejmowałbym się takimi rzeczami bo i po co, tylko człowiek się wrzodów nabawi. Azrael napisał/a:Ja zupełnie serio mówię, wydatek żaden, a rośnienie tylko sportowość ale i współczynnik lansu A jak dasz niebieskie.... Przekonałeś mnie. Szczególnie wzrostem tego współczynnika . Ciesze się, wiem ze mam rację :-) Nie wiem czy to tez przekonujące ale będę Ci jeszcze bardziej zazdrościł ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 15 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2006 shodan, poczekaj aż zleje Twoje Evo ;-) No coz.. nie czekam bezczynnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 15 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2006 No coz.. nie czekam bezczynnie Domyślam się ;-) Wiem jak to jest jak człowiekowi się ziemia pali pod nogami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 15 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2006 shodan, poczekaj aż zleje Twoje Evo ;-) No coz.. nie czekam bezczynnie Przede mną jeszcze bardzo dłuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuga droga, nim nieśmiało powiem: "a może byśmy tak najmilszy, wpadli na dzień do Miedzianej" . A tak przy okazji, muszę Ci shodan powiedzieć, że od paru dni stale przychodzi mi do głowy jedna myśl: czy jeszcze parę lat temu uwierzylibyśmy, że dziś będziemy mogli się "ścigać" takimi wózkami...? To jest jak piękny sen... . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 Przemeq, ochlon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 Przemeq, ochlon Próbuję od 6 stycznia. I nijak nie wychodzi . PS. Jestem przekonany, że niejeden Forumowicz kojarzy, czyj tekst parafrazowałem, pisząc o "wpadaniu z najmilszym na jeden dzień do Miedzianej..." 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Wybaczcie za laickie pytanie ale właśnie jestem przy montażu czujnika EGT w GT99 i jak stoję pod autem to po mojej prawej (patrząc do tyłu auta) jest kolanko kolektora wydechowego gdzie 2 rury z cylindrów zbiegają się w jedną rurę która idzie wzdłuż belki przedniej i teraz pytanie: czy czujnik zamontować w miejscu przejścia tych rurek 2 w 1? czy bliżej głowicy? która rura jest od 4-tego cylindra? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Wybaczcie za laickie pytanie ale właśnie jestem przy montażu czujnika EGT w GT99 i jak stoję pod autem to po mojej prawej (patrząc do tyłu auta) jest kolanko kolektora wydechowego gdzie 2 rury z cylindrów zbiegają się w jedną rurę która idzie wzdłuż belki przedniej i teraz pytanie: czy czujnik zamontować w miejscu przejścia tych rurek 2 w 1? czy bliżej głowicy? która rura jest od 4-tego cylindra? zamontuj w rurce z 4 cylindra, jakies 7cm od glowicy.4 cyl to ten blizej skrzyni biegow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 komancz, dzięki :wink: Czyli jak otworzysz maskę i stoisz przed autem patrząc na silnik z góry to układ cylindrów jest następujący: 3-4 1-2 Zgadza się? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 komancz, dzięki :wink: Czyli jak otworzysz maskę i stoisz przed autem patrząc na silnik z góry to układ cylindrów jest następujący: 3-4 1-2 Zgadza się? tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 3-41-2 Zgadza się? bingo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scalmax Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 Zaposiadam STi 2004 v. USA. Totalna seria i czujnik EGT pokazuje max. 880 C. Czy to normalne ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 czujnik EGT pokazuje max. 880 C co to znaczy max pokazuje? Tobie sie udaje max rozgrzać temp do 880st czy jak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scalmax Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 czujnik EGT pokazuje max. 880 C co to znaczy max pokazuje? Tobie sie udaje max rozgrzać temp do 880st czy jak? Na jalowym ponizej 450 a przy normalnej jezdzie jakies 700. Jak zapierdzielam to max. rejestruje 880 C. Nie patrze wtedy na zegary ale one same rejestruja max. wartosc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 scalmax, poniżej 900 jest wszystko w porzadku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scalmax Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 scalmax, poniżej 900 jest wszystko w porzadku No to udalo mi sie dojsc prawie do 900. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 scalmax, http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?t= ... hlight=egt :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scalmax Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 scalmax, http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?t= ... hlight=egt :wink: Tak czy inaczej wynika z tego, ze lepiej nie przekraczac 900 no i tak ustawilem Warning Light. Ciekawe tylko czy ma ktos STi USA z EGT i do ilu dochodzi mu temp ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 Jak pisaliśmy, poniżej ok. 900-920 jest ok. Yo! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 Ciekawe tylko czy ma ktos STi USA z EGT i do ilu dochodzi mu temp ??950 przy dluzszej jezdzie ponad 220kmh - tyle ze na kutych tlokach jezdze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scalmax Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 Ciekawe tylko czy ma ktos STi USA z EGT i do ilu dochodzi mu temp ??950 przy dluzszej jezdzie ponad 220kmh - tyle ze na kutych tlokach jezdze Czyli moim fabrycznym temp. powyzej 900 C moze zaszkodzic. Ale w sumie ten czujnik nie ma kompensaji zimnych koncow termopary wiec moze ma blad pomiaru rzedu 50-80 C. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 Czyli moim fabrycznym temp. powyzej 900 C moze zaszkodzic to zalezy od :- tego gdzie masz dokladnie czujnik umieszczony, - jak bardzo powyzej 900, przekroczeniem o 20 stopni bym sie nie przejmowal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scalmax Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 Czyli moim fabrycznym temp. powyzej 900 C moze zaszkodzic to zalezy od :- tego gdzie masz dokladnie czujnik umieszczony, - jak bardzo powyzej 900, przekroczeniem o 20 stopni bym sie nie przejmowal Narazie jeszcze nie udalo mi sie przekroczyc 900 ale moze jak mi naprawia jutro brzeczenie mojego auta, to sie uda :). A czujnik na laczeniu kolektora wydechowego dwoch cylindrow w najgrubszym miejscu, bo tam dalo sie porzadnie nagwintowac i solidnie wkrecic. Ciekawe tylko, czy chlopaki z warsztatu mi uszczelnily ten czujnik bo jakos sobie tego nie przypominam :|. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andremil Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 Odgrzeje trochę... Czy ktoś jest mi w stanie napisać, ile stopni trzeba dodać do pokazywanego u mnie EGT jeżeli termoparę mam zainstalowaną zaraz za turbo :?: Na trasie przy stałej prędkości (obroty 3,5k) na piątce pokazuje mi 710 deg - maksymalny peak (jak do tej pory) to było 790 deg (silnik seria). Zastanawiam się czy "rzucone" wcześniej 200 stopni różnicy między "standardowym" miejscem instalacji a moim przypadkiem to taka tylko obrazowa próba porównania czy jakaś faktyczna wartość, bo wtedy znaczyło by to, że temperatura u mnie przy cylindrach, przekracza 900 deg :!: w co mi się nie chce wierzyć (a może mam się martwić :???: ). Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_WAWA Opublikowano 9 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 Po obrotach ciężko mi powiedzieć, ale jadąc na 5 biegu ~140km/h w GT mam ~830 deg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się