Korton Opublikowano 22 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 Idąc drogą MBike'a dotarłem do Radona ZR Race 29er 7.0, który jest w podobnej cenie i nieco tańszego ZR Race 29er 6.0 SRAM, O radonie slyszalem dobre opinie, dobry osprzet w tej klasie sprzetu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakkz Opublikowano 22 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 Korton, oba te modele są zdaje się całkiem przyzwoicie wyposażone, a cena jest więcej niż adekwatna (do tego trzeba doliczyć koszty przesyłki w okolicach €70). Pytanie tylko, czy upgrade sprzętowy za dopłatą €300 w tym przypadku jest mi potrzebny i uzasadniony. Niewiele mówiąc chyba potrzebuję, żeby mnie ktoś zdecydowanie pchnął w którąś stronę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brt Opublikowano 22 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 przecież radony są w Polsce dostępne: http://www.centrumrowerowe.pl/rowery-i-ramy/rowery/29er/p,zr-race-29er-7-0-czarno-bialy-18-2013-radon,101484.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakkz Opublikowano 22 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 Bardzo słuszna uwaga, brt, jakoś to przeoczyłem. Akurat w przywołanym przez Ciebie sklepie dostępny jest tylko jeden rower na zamówienie, ale na bikecenter.pl coś więcej mają. Dowiem się, czy mają coś do przymiarki i wybiorę się sprawdzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muzyk Opublikowano 22 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 Wiem, że chcesz hardtail. Ja osobiście bym ci polecił producenta KONA Ale nie wiem jak oni stoją z hardtailami... www.konaworld.com/ www.konaworld.pl/ PzDr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 23 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 Pochwalę się moją maszyną. Kupiona po sezonie, w listopadzie, ujeżdżam od kwietnia po błocie, kamieniach, bagnach itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakkz Opublikowano 23 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 muzyk, Kona to z pewnością fajny pomysł, ale w tym przedziale cenowym wyposażenie nieco odstaje od niemiecko-tajawańskich produkcji na zamówienie. W zasadzie już się zdecydowałem na Radona ZR Race 29 er 7.0, poczekam tylko na jakąś przecenę, bo według informacji, które znalazłem na forumrowerowe.org, co jakiś czas Bike-Discount robi promocje rzędu 100-200 ojro, m.in. na Radony, a to nie w kij dmuchał. 24-25 maja będzie promocja, ale niestety nie na model 7.0. sredniaq, +1 za prosię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 23 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 Dobrze widzę że to Lapierre? Słyszałem że dają radę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 23 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 Radona ZR Race 29 er 7.0 mucha nie siada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muzyk Opublikowano 23 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 muzyk, Kona to z pewnością fajny pomysł, ale w tym przedziale cenowym wyposażenie nieco odstaje od niemiecko-tajawańskich produkcji na zamówienie. No to jest niezaprzeczalny fakt, cenią się Ten twój wybrany sprzęcik też dobry będzie i jeszcze za tą cenę jak się załapiesz na tę 100-200 euro taniej to będzie gitara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaszyn Opublikowano 23 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 (edytowane) Dobrze widzę że to Lapierre? Słyszałem że dają radę. Dobrze widzisz, któryś z x controli, jeździłem na x control 700 przez krótki czas, miałem też 2 x pro race, jeden do tej pory służy żonie. Marka uważam ze zacna, jakość wykończenia ram na najwyższym poziomie -myśle że mało jest ram w takiej jakości jak lapierra przynajmniej tych wyższych modeli, moje ramy alu wyglądały jak karbon - zero śladów spawania, piekne profile rurek. Firma chyba bardziej słynie z rowerów szosowych, ale górale uważam że też super, i marka nie tak oklepana jak niektóre. Fajna rzadko spotykana firma, gratulacje fajny sprzęcik Edytowane 23 Maja 2013 przez jaszyn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 23 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 Dobrze widzę że to Lapierre? Słyszałem że dają radę. Tak. X-control 310. sredniaq, +1 za prosię. Świniak tapla się w błocie za każdym razem jak go wyprowadzam Fajna rzadko spotykana firma, gratulacje fajny sprzęcik To też miało jakieś tam znaczenie przy wyborze, znajomy też ma i polecił, po rozważaniach padło na lappka, chociaż miał być Cube, potem Haibike lub Giant, różne opcje wchodziły w rachubę... Jestem baaardzo zadowolony i polecam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 23 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 Ja jak kupowałem swojego KTM też mnie namawiali na Lapierre, ale po doświadczeniach z francuska motoryzacją odpuściłem Ale słyszałem same pochlebne opinie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakkz Opublikowano 23 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 Świniak tapla się w błocie za każdym razem jak go wyprowadzam Umarłem! :D:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
obcy17 Opublikowano 24 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 Hmmmm...... Czy trzodę w odblasku da się załatwić? Bo w sumie ja na każdym rowerze mam na sztycy przyklejony odblask i ze dwie opaski zawinięte. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 24 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 ostatnio pytałem o rower w przedziale 1000-1300 zł. Który bardziej opłaca się jednak kupić? Merdia http://allegro.pl/rowery-rower-merida-crossway-20-crossowy-shimano-i3274308807.html czy Lazaro? http://allegro.pl/king-of-the-road-2013-lazaro-integral-v3-rozm-19-i3273277819.html do Lazaro brałbym blokowany amorek czyli wyjdzie z przesyłką prawie 1300 zł. Trochę obawiam się kupna rower bez jego obejrzenia bo do końca nie wiem jaka rama będzie ok (mam 181 cm wzrostu) i czy w razie jakiś problemów z rowerem później nie będzie kłopotów bo z tym podobno różnie bywa. Jutro jadę obejrzeć taką Meride bo mam nie daleko sklep gdzie ostatnio były jeszcze jakieś sztuki na sprzedaż. Czy nie bać się i kupować przez allegro a później w razie czego serwisować gdzieś w okolicy po prostu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Euphoria Opublikowano 24 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 (edytowane) Ja zrobiłem tak że najpierw przymierzyłem w sklepie rozmiary a kupiłem przez internet i wyszło mnie pare stów taniej. Jak masz 181 wzrostu to brałbym rozmiar M - będzie większy zapas między górną rurką a klejnotami (gdybys musiał odpukać awaryjnie kiedyś zeskoczyc) nie obijesz sie. Ja mam 186 i mam L - zapas około 3 cm więc mało ale od kupna nie miałem z tym problemu. M było dla mnie za krótkie. Tylko pamiętaj że to koła 28 i rozmiar M nie bedzie taki sam jak M na kołach 26. Poza tym różni producenci mają różną geometrię ram i wymiarówka też może się różnić. Dla przykładu u jednego M to jest 17 cali a u drugiego M to może już być 18,5 cala. teraz raczej wszystko jest znormalizowane, podałem tylko taki przykład. Co do zwrotu to przy zakupach przez internet masz 10 dni na zwrot bez podawania przyczyny, Twoja decyzja - jeśli jesteś cierpliwy to poczekasz aż ci przyślą inny rozmiar. Osobiście jednak polecam przymierzyć w sklepie Edytowane 24 Maja 2013 przez Euphoria Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brt Opublikowano 24 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 @@markos007, osprzętowo zdecydowanie lazaro, zobacz o nich wątek na forumrowerowe.org, tam dużo info o wymiarach a większość klientów bardzo z niego zadowolona! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 26 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2013 @@brt, a czy do tego Lazaro można w przyszłości w razie czego zamontować hamulce tarczowe na przód? pisałem do nich i dopiero w czerwcu będą sprzedawać ten model z blokowanym amorkiem ale niestety nie odpisali mi jaki wtedy model montują. Zapewne taki jak w Kands Maestro a tam chyba jest możliwość montażu tarczówek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brt Opublikowano 26 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2013 @@markos007, pewnie bez zmiany piasty na taką z mocowaniem do tarczy się nie obędzie :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
obcy17 Opublikowano 26 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2013 Przy czym dobre V-ki (moim zdaniem) są lepsze niż kiepskie tarcze -chodzi o hamowanie. Są też od nich lżejsze oraz prostsze w obejściu (niż takie hydrauliki). No fakt - na błoto, śnieg i krzywą obręcz to tarcze są lepsiejsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 Tak dla zabawy kupiłem sobie coś takiego: Powiem szczerze, że na ostrym kole trzeba uczyć się jeszcze raz jeździć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 Tak dla zabawy kupiłem sobie coś takiego: No siodelko sporo wyzej od kierownicy, wygodne to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaszyn Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 No siodelko sporo wyzej od kierownicy, wygodne to? przedniego koła nie podnosi na podjazdach, a jak podniesie to można jeszcze mostek odwrócić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 Sama kierownica nie jest za nisko, w rowerach torowych z barankiem, w dolnym chwycie jezdzi sie jeszcze nizej, niewiele ponad wysokoscia kola. Jezeli ta sztyca naprawde jest tak wysoko wysunięta do jazdy (a nie dla szpanu), to ta rama jest stanowczo za mala (czyli za krotka). Jezdzac na tym bedziemy uderzac kolanami w lokcie. Za duzy ciezar bedzie spoczywal na przednim kola, co pogorszy stabilnosc, ziwkszy szanse wpadniecia w poslizg lub latwiej sie przelecie przez kierownice w przypadku hamowania. Tu widac jaka jest roznica poziomu pomiedzy siedzeniem a kierownica w rowerze torowym, ale tez widac od razu ze rama jest dluzsza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się