zalegus Opublikowano 14 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 Witam! Mam pytanie : Jaki jest symbol turbiny do Legacy Turbo z 1993 roku i czy ewentualnie można zamontować turbinę od Gt-ka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 14 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 Najczesciej FV12. Mam taka do zbycia w stanie bardzo dobrym. Tak od GTeka mozna. TD04 bedzie wymagala chyba kolanek, a TD04L bez wiekszej rzezby. Mechanicznie rzecz jasna, bo pod wzgledem sterowania to mapa seryjna (od FV12) nie obsluzy prawidlowo TD04. A poniewaz komputer w antyku jest tunero-odporny to albo chip (od VOSa lub Polarperformance) albo komputer standalone i strojenie. Chip wyjdzie w granicach tysiaka, moze troche wiecej, ale bedzie mniej wiecej dopasowany do auta. Komputer plus strojenie ogarnie caly potencjal nowego turbo, ale licz od 3,5 - 4 tys. PLN za taka zabawe. Jesli juz nowe turbo, to wypadaloby popracowac jeszcze nad wydechem, a to juz oznacza indywidualne strojenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 14 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 wszystkie TD04 wymagaja adaptacji i kolanek, chyba ze masz dedykowana TD04 z WRX z lat 94-96 to wtedy jest bolt on. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 14 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 komancz, thx. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalegus Opublikowano 14 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 Dzięki za odpowiedź. Dla pewności oryginał FV 12? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 14 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 chyba vf12 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalegus Opublikowano 14 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 Faktycznie IHI VF12. Dziękuje wszystkim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 14 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 Dobra dobra, dyskobolem jestem jak juz ustalilismy :roll: . Wazne ze 12 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HubiSubi Opublikowano 15 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 Sprawa ze strojeniem antyków juz rozwiazana:) i to calkiem tanio:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gendziu Opublikowano 15 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 Hubert, przedluz swoja mysl 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HubiSubi Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 od grudnia tamtego lub jakoś początku tego roku wyszedł ecumaster 3 i ogarnia zapłon w imprezie 93-00 czyli analogicznie w antyku też da rade:) liczę że za jakieś 2 tyg będę mógł na 101% potwierdzić na własnym przykładzie. kończę przekładkę legasia kombi turbo do sedana i zabieram sie za testy tego ustrojstwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STIFF Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 HubiSubi, pamiętam jak gadalismy o tym w NMnP - jak będziesz miał to poskładane to dawaj cynk co i jak bo po przygodzie mikkiego zastanawiam sie czy sie nie przesiąść na Ecumastera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 STIFF - a jesli wolno zapytac, to jaka przygode mial Mikki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kical Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 HubiSubi, pami... ........ na Ecumastera A co to co to?? -- 17 mar 2011, o 16:36 -- STIFF - a jesli wolno zapytac, to jaka przygode mial Mikki? Delikatna dziurka też mi coś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gendziu Opublikowano 18 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2011 Ale w czym ta dziurka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STIFF Opublikowano 18 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2011 w bloku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 18 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2011 w bloku No ok - a z jakiego konkretnie powodu i co ma Ecumaster do tego (czy tez ogolnie sterowanie silnikiem)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 18 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2011 STIFF, a Mikki jezdzil na VOSie? To o to chodzi? :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 18 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2011 No ale jak mu wybilo dziure w bloku to zgaduje, ze sie raczej korba uwolnila, albo cos w tym stylu? Czy stuknelo az tak, ze tloki fruwaly? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STIFF Opublikowano 18 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2011 To juz najlepiej pytać Mikołaja bo ja mam okrojoną wiedzę. Wiem, że poleciała panewka i zaraz korba rozwaliła blok. Wg pewnych teorii stało się tak gdyż było za sucho i nie mówie tylko o oleju, którego faktycznie było ponoć mało i nie był najświeższy ale też było podejrzenie stuków - niestety z VOSem jest ten problem, że źle znosi czujnik stukowy, robi sie zbyt delikatny i często się zawiesza i wpada w tryb awaryjny. Pompuje 0.5 i koniec. Metodą jest odsunięcie czujnika w inne miejsce lub podłożenie podkładek z elastycznego tworzywa. Ja mam po ostatnich próbach miedzianą podkładkę jak pod korek oleju (dykta ale działa). Jak miał mikki nie pamiętam ale efekt jest taki, że ECU nie wyłapuje zawsze informacji o spalaniu stukowym - robi sie taka granica, że nie wiadomo przy ilu podkładkach osiąga się zamierzony cel czyli łapie stuki ale działa a kiedy już nic nie łapie. I to przydałby się wskaźnik AFR i EGT, których mikki nie miał a ja muszę sobie sprawić. To sa oczywiście wnioski lajkonika oparte na luźnych gadkach z tymi co wiedzą lepiej i jak jest ostatecznie po wyjęciu silnika to juz mikki powinien powiedzieć a że nie mam czasu się w głowe podrapać to tym bardziej do niego nie dzwiniłem po nowinki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kical Opublikowano 19 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 od grudnia tamtego lub jakoś początku tego roku wyszedł ecumaster 3 i ogarnia zapłon w imprezie 93-00 czyli analogicznie w antyku też da rade:) liczę że za jakieś 2 tyg będę mógł na 101% potwierdzić na własnym przykładzie. kończę przekładkę legasia kombi turbo do sedana i zabieram sie za testy tego ustrojstwa To w koncu ogarnia czy nie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krazek1221 Opublikowano 19 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 zoowty ma td04L. W tym wątku oprócz zacisków pojawia się te turbo w ofercie viewtopic.php?f=16&t=142775&view=unread#unread Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HubiSubi Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 Ecumaster działa i to bardzo zacnie ... Najbardziej jestem zadowolony ze sterowania doładowaniem.. EBC z deta to jest to!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się