dominik_bb Opublikowano 12 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 Witam szukam info na temat takiej skrzyni TY752VN6AB w modelu GC8 99r rozpadł sie dyfer i potrzebuje cos dopasować czy podejdzie cos z nowszych wrx po 2001r ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizus Opublikowano 12 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 twierdzisz ze to TY752VN6AB jest skrzynia z STI 99 rok ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 12 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 Nikt ci na to pytanie konkretnie nie odpowie ponieważ skrzynia i dyfer są parowane,czyli jeśli wyciągasz dyfer to musisz zainstalować taki sam z takim samym przełożeniem,najlepiej to sprawdzić rozkręcając stary i licząc zęby a potem szukać dyfra z taką samą ilością zębów.A wracając do twego pytania to będzie pasował pod warunkiem że przełożenia będą takie same,pozdro. -- 12 mar 2011, o 13:49 -- twierdzisz ze to TY752VN6AB jest skrzynia z STI 99 rok ?? Racja to jest skrzynia z MY98 GT/TURBO 2000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominik_bb Opublikowano 12 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 szukam dla znajomego bo rzekomo miał byc sti JDM po przekładce po wstepnych ustaleniach to jest GT model 99 wiec sprzedający poleciał w kulki jakie przełozenie ma ta skrzynia 4.111 czy 4.444 bo musimy dopasowac odpowiedni dyfer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizus Opublikowano 12 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 ta skrzynia nie jest z modelu 99 , skrzynie od 99 miały początek oznaczenia TY754 a nie TY752 także masz jakąś starszą skrzynię, na pewno dobrze napisałeś oznaczenie tej skrzyni ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 12 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 ma ta skrzynia 4.111 czy 4.444 bo musimy dopasowac odpowiedni dyfer Niestety brak danych,obawiam się że pozostało ci tylko liczenie zębów lub wymiana zestawu skrzynia+dyfer,pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzyhu555 Opublikowano 12 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 Jest to skrzynia z gteka my97, na 90% jest 3.900 central 1.1,1, ale jak mówi kolega wyżej lepiej przeliczyć samemu i mieć pewność pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 14 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 Po co liczyć zęby, jak można po prostu przełożenie ręcznie policzyć ? Kręcić tam gdzie wał się do dyfra podpina (zrobić jeden obrót) i policzć ile razy na półosiach się przekręciło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Odświeżam temat bo nabyłem nowej wiedzy 8) 1.Mamy dwa rodzaje dyfrów-VA-type i T-type, Najprościej mówiąc te VA-type mają koronę wokół przegubu a te T-type mają "dużą podkładkę" na 5 śrub. Aby rozpoznać jakie nasz dyfer ma przełożenie należy najpierw rozpoznać rodzaj naszego dyfru według wskazówek wyżej,VA-type czy T-type. Następnie odczytujemy nr.dyfra który znajduje się,dla VA-type na tylnej ściance po lewej stronie tam gdzie są śruby do spuszczania i nalewania oleju.Jeśli mamy tam napis "VA1REF-XG" to znaczy że mamy przełożenie 4.111 Natomiast jeśli mamy dyfer T-type to przełożenie wynosi dla poszczególnych znaków: T-1=3.900 T-2=4.111 T-P=4.444 C F =4.444 (dyferencjał imprezy turbo 2000 prodrive limitowana edycja) Znaki te można znależć na dyfrze: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ariel Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 po przekładce po wstepnych ustaleniach to jest GT model 99 w JDM Cars to auto kupowaliście ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 1.Mamy dwa rodzaje dyfrów-VA-type i T-type no toś wygrzebał super info.Sprawdź,czy nie ma gdzieś w tym byka,bo istotna rzecz - nie wiemy.kiedy się przyda. p.s. Masz manuala do GT99/00?-Dawno grzebałem i wszystko co na forum jest chyba do 98 i wersji US. pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Masz manuala do GT99/00? chyba tak,poszukam i dam Ci znać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 11 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 Odświeżam, rozikminił ktoś tą skrzynię - TY752VN6AB ? chodzi o przełożenie ..... :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrzypekQ4 Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 jesliktos jeszcze potrzebuje dane takiej skrzyni, to moj niestrudzony mechanik, przy okazji wymiany mojej skrzyni(o takim wlasnie nr ty752vn6ab) na troche mocniejsza, sprawdzil wszystkie przelozenia. wyglada to tak: 1 - 3.454 2 - 1.947 3 - 1.366 4 - 0.972 5 - 0.738 R- 3.333 przelozenie przod - 3.900 przelozenie glowne - 1.1 most tylny - 3.54 ze szpera(jakas hermetyczna, jak kto ktos nazwal) No i jakby co, to mam taka skrzynie do sprzedania. sprawna, nie wyjaca, wisko tez sprawne, dzisiaj wyjeta z mojego GTka. w komplecie wal, polosie i dyfer 3.54 z WRXa MY04 :-) pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mamut Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 Nie szpera hermetyczna tylko wisko w dyfrze hermetyczne tak jak w centralnym. I nie jest mocniejsza - to jakiś mit na tym forum że są wersje mocniejsze i słabsze. TY752 to zwykła skrzynia z GT przed 98 r. Mocniejsza jest obudowa i łożyska wewnątrz ale to w TY754. Rozbierałem z STI V5 - nie różni się niczym od zwykłego WRX oprócz przełożeń. Respect. Do gt 99 korzystaj z manuala WRX z 2001 czy 2002. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 Respect. Do gt 99 korzystaj z manuala WRX z 2001 czy 2002 @@4mamut, dzięki -czy w całym zakresie łącznie z elektryką ?( jasne że bez nadwozia) W GT były rózne przełożenia dyfra tylnego . Ja w GT99 mam 3.9 (z tego co wyszł mi przez kręcenie kiedyś) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mamut Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 Z tego co robiłem to elektryka pasowała bo ECU ten sam, tyle że WRX ma tego więcej - więc ja zawsze też zerkam w manual 2002 i od 97/98. Jak zdejmiesz dekiel z dyfra to przełożenie jest nabite na kole (iloraz liczby zębów) - kręceniem nie wiem czy sprawdzisz. łatwo się machnąć. Lucza: Malowanie CF, EG, EF jest opisane w manualu WRX i weszło po 2000 r. W starszych tych oznaczeń nie było. C F =4.444 (dyferencjał imprezy turbo 2000 prodrive limitowana edycja) - tutaj też ma legacy twin turbo i jest ta sama wiskoza co GT/WRX po 1999 r. i dyfer R160. Mam taki dyfer i nic ciekawego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 Jak zdejmiesz dekiel z dyfra to przełożenie jest nabite na kole (iloraz liczby zębów) - kręceniem nie wiem czy sprawdzisz. łatwo się machnąć. Sprawdzisz całkiem dokładnie,ale trzeba kręcić dobrych kilka obrotów. Pytanie tylko,czy GT miało różne przełożenia w zależności od rocznika czy tylko 3.9 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mamut Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 Raczej tak jeżeli chodzi o wersje dla EU. JDM oznaczone jako WRX częściej 4.11, Type R - 4.44 ale te też były w STI np. V5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrzypekQ4 Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 I nie jest mocniejsza ja nie napisalem, ze ta jest mocniejsza, tylko, ze przy okazji wymiany TEJ skrzyni na ta z nowa obudowa, lozyskami(TY754VV5AA) Malowanie CF, EG, EF jest opisane w manualu WRX a EF, co to za przelozenie wg. manuala? mojemu mechanikowi podczas krecenia wyszlo, ze jest to 3,54, co w polaczeniu z wyjsciem ze skrzyni 1.1 daje 3.9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mamut Opublikowano 18 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2013 EF = 3,545 viscous wg manuala. Pełna tabela strona ID-6 w general information od wrx 2002. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drift_king Opublikowano 12 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2013 Odgrzewam temat. Dyfer z mojego WRX JDM 95 ma półośki na 5 śrub i oznaczenie TR.Wg oznaczenia modelu to też 4.111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.