ukaszWRX Opublikowano 17 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 ja ostatnio kupilem sobie taki gadzet http://allegro.pl/skaner-launch-creader ... 57245.html czyta bledy,wylancza CHECKA jednym slowem swoje zadania spelnia :wink: jestem zadowolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flash Gordon Opublikowano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 Słuchajcie Panowie a może by zrobić jakieś DIY z printscreenami co, jak krok po kroku? Ja do kasowania błędów wykorzystuję Learning View http://www.romraider.com/forum/topic2772.html i Openport 2.0 http://www.tactrix.com/index.php?option ... &Itemid=53 Ale to nie jest najtańsze i najwygodniejsze rozwiązanie ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boorek Opublikowano 21 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 i mnie wyskoczył dzisiaj check i nie chce zgasnąć (pierwsze 3 biegi do 6tys, później spokojnie i wyskoczył bydlak...) ale jako że kabel VAG został mi jeszcze z poprzedniej Alfy to spróbuje sam skasować błędy... moje autko to Wrx wersja EU rok 2001 ściągnąłem do niego ecuExplorera, będzie to współpracować jakoś? Prosił bym jeszcze o pomoc w odnalezieniu wtyczki i rady żeby czegoś nie uwalić, chociaż to nie pierwsze autko które podłączam, ale pierwsze Subaru. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flash Gordon Opublikowano 21 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 Gniazdo masz pod kierownicą a dokładniej w otworze obudowy kolumny kierowniczej.Ściągnij też Learning View (ale głowy nie dam czy współpracuje z vagowym kablem) bo masz wszystko ładnie pięknie w jednym oknie i błędy i stuki/cofnięcia zapłonu printscrreny itp. Pamiętaj tylko żeby naciskać connect jak masz kluczyk na pozycji (zasilania akcesoriów?) tuż przed zapłonem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boorek Opublikowano 21 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 Dzięki!! jutro będę walczył mam nadzieje że to nie czujnik położenia neutralnego w skrzyni... :x Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aki001 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 Flash Gordon, masz Tactrixa? http://www.ebay.com/itm/Tactrix-Openpor ... 2eb79b16b8 ? rozumiem, że niechcący można tym też zgrać i nadpisać eprom w locie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flash Gordon Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 Tak mam dokładnie wersję 2.0. Niestety za głęboko nie wchodziłem w możliwości modyfikowania mapy ale z tego co się wydaje nic więcej do zabawy nie trzeba. Jeśli potrzebujesz/potrzebujecie skorzystać w okolicach Wawy to zapraszam do Siedlec albo co najmniej raz w miesiącu jestem w Mińsku bądź w Wawie. Tylko przedtem dajcie znać na PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 31 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 rozumiem, że niechcący można tym też zgrać i nadpisać eprom w locie? Przynajmniej w starszych rocznikach nie jest tak łatwo - trzeba najpierw podpiąć "specjalistyczną" zworkę (OIDP dwa przewody na krzyż). Bez tego nie przeflashujesz ECU. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mamooth Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 Qrcze a ja walcze z EcuFlash'em i ni huhu nie mogę się połączyć, kabel elm327. Program "widzi" kabel ale cały czas wywala mi komunikat "Interference close", ktoś z Was wie czy wogóle możliwe jest połączenie się tym kablem w ecuflash? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boorek Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 a zmieniłeś sobie port przez który kabel am się łączyć z kompem? trzeba ręcznie to przestawić na jakiś niski. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 Qrcze a ja walcze z EcuFlash'em i ni huhu nie mogę się połączyć, kabel elm327. Program "widzi" kabel ale cały czas wywala mi komunikat "Interference close", ktoś z Was wie czy wogóle możliwe jest połączenie się tym kablem w ecuflash? A EcuFlash działa z czymkolwiek innym niż OpenPort? Z ELM-em chyba tylko standardowy soft OBD, nawet nie ecuExplorer czy FreeSSM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mamooth Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 W EcuFlash'u opcji ustawień jest niewiele, program sam instaluje port i urządzenie w trakcie instalacji programu, w opcjach nie ma nic o portach. Elma zainstalował sobie jako: FT232R USB UART A9000IVXQ. Czy ktoś z Was łączył EcuFlash'a tym kablem? Bo nie wiem czy dalej sobie pruć żyły czy dać sobie spokój? EcuFlash'em chcę wyłączyć na stałe wywalającego się checka p0420, który delikatnie mówiąc mnie już irytuje..... no chyba, że istnieje inny sposób, inny program.... Czy ewentualnie ktoś z okolic Krakowa pomoże ogarnąć tego EcuFlash'a? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boorek Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 no to więcej nie pomogę bo ja łączyłem się kablem VAG KKL i przez ecuExplorera. A porty zmieniasz przez Panel sterowania-> menadżer urządzeń, ale skoro sam zainstalował port to pewni nie to. Pozdrawiam i powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 EcuFlash'em chcę wyłączyć na stałe wywalającego się checka p0420 A co go u Ciebie powoduje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mamooth Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 Hmmm zaraz się okaże, że czegoś nie rozumie... Przy jeździe emeryckiej, w stałym zakresie obrotów (niskim) zapala się check, tak raz na 500 km, zawsze na autostradzie. Za każdym razem wywala P0420, bez względu na paliwo, czyli katalizator nie wyrabia? :/ Dodam, że auto ma niecałe 60kkm przelotu, ej253 '07 US. Oczywiście katalizator błędu zgłosić nie może robi to 2 lambda, tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voki Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 Ja wczoraj kasowałem ten sam błąd tyle, że w Fordzie Fakusie. Z tego co wyczytałem to błąd wyskakuje kiedy odczyt z obu sond lambda jest taki sam. Co by znaczyło, że katalizator nie działa jak powinien. Oczywiście nie oznacza to jeszcze padu katalizatora, równie dobrze sonda może być uszkodzona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 Skoro błąd nie jest spowodowany jakimiś modami, typu wywalony kat, to zamiast pudrować (wyłączać jego wyświetlanie) wolałbym wyleczyć - zdiagnozować przyczynę. :wink: Service manual mówi np. o nieszczelnościach w wydechu - poza niesprawnymi katalizatorami. A niesprawny kat może być także zapychającym się katem - a to już raczej może być niezdrowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 Koledzy, moze podpowiecie. Zakupilem elm327 z bt. Probowalem go wczoraj odpalic i jest tak. Odpalilem auto, wlozylem to w port. Kontrolki na nim przelecialy po wszystkich kolorach i potem zatrzymala sie na czerwonym. Torque go nie widzi. Wina interfejsu, programu, cos moglem zrobic zle? Chcialem z niego korzystac z Androidem nowym. Potrzebuje jeszcze jakies dodatkowe sterowniki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 Torque go nie widzi. Wina interfejsu, programu, cos moglem zrobic zle? Chcialem z niego korzystac z Androidem nowym. Potrzebuje jeszcze jakies dodatkowe sterowniki? Primo zobacz co pokazują diody na interfejsie, nic więcej do zestawu Torque + elm nie trzeba. Jeśli masz jakiegoś Custom Roma w tel to zobacz czy działa BT poprawnie bo czasami są z tym problemy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 Stoi na czerwonym, tak jak napisalem elm z telefonem jakos trzeba wczesniej przed odpaleniem torque'a sparować? Napiszcie jak krowie na rowie jak to wlaczyc, bo moze cos robie źle A, android nie rootowany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 elem nic nie trzeba robić przed podpięciem bo nawet nie ma jak. Możesz spróbować wyszukać podpiętego do auta elm przez ustawienia BT w telefonie i tam go sparować. Sądzę, że w imprezie podobnie jak w foresterze trzeba pod deską spiąć dwie kostki (czarne lub zielone - forester) i wtedy uzyskujesz dostęp do kompa - niemniej bez tego program powinien się połączyć przynajmniej z elmem bez dostępu do kompa - kilka ikonek w programie (bt, gps, elm, autko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 Próbowałem gmerać coś w ustawieniach i nic. W ustawieniach bluetooth telefonu sparowałem najpierw z urządzeniem DTVcośtam coś tam. Sparowane, ale rozłączone, wyskoczył tylko sześciocyfrowy kod, ale nie wiem gdzie to wpisać (w ustawieniach torque, ani telefonu nie ma nigdzie miejsca), pojawił się tylko monit, żeby potwierdzić lub anulować. I nic. Potem pogmerałem w ustawieniach w torque. Sparowałem jeszcze raz i już nazwa wyświetliła się nie jako DTV@#$@#$ tylko jako OBDII, wyskoczyło okienko do wstukania pinu, wstukałem i dalej widzi go jako sparowane, ale rozłączone.Dioda dalej czerwona i nic, cisza. Czy może mieć znaczenie fakt, że moja Impreza jest po strojeniu na Ecuteku? Jak się kumpel kablem podpinał, to wszystko grało i buczało, więc w sumie nie wiem, czy Ecutek ma na to wpływ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voki Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 Podpinałem elm327 BT do swojego STIaja, wszystko śmigało jak należy. Też mam ecuteka. Najpierw sparowałem z telefonem, interfejs widoczny jest jako OBDII, pin 1234. Będzie widoczny jako sparowany, rozłączony. Odpaliłem Torque'a, stworzyłem nowy profil. Ustawiłem w opcjach żeby dane pobierał z tego interfejsu który sparowałem, protokół OBDII ustawiłem na auto. Po paru sekundach połączył się. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 Już lata. W telefonie ustawiłem, w domyślnych ustawieniach ustawiłem, tylko w profilu bezpośrednio coś miałem nakopane. Ale już śmiga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aki001 Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 Zadałem Tactrixowi takie pytanie: "Hi, is there a WRX STI'09 reflash adapter available for Tactrix Openport 2.0?" (bo nie znalazłem takowego w spisie dostępnych "adapterów") Odpowiedź mnie trochę zdziwiła: There is no jumper block 'reflash adaptor' required for WRX MY09. Drive-by-wire Subaru's (32-bit ECU) do NOT need the jumper block at all. Those are specific for Subaru WRX models 2001-2005 (non drive by wire). Jumper Harness Chart: http://www.scoobypedia.co.uk/uploads/Kn ... er_kit.pdf To reflash your WRX MY09, you need to only purchase the Openport 2.0 and download our free software EcuFlash. SEE PRODUCTS czyli faktycznie wychodzi na to, że samym KKLem i odpowiednim softem da radę zrobić reflash? Auaa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się