piter8500 Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 znajomy mechanik wymienił mi kompletny rozrząd wraz z pompą wody. po tej operacji pojawiły się niestety dźwięki, których wcześniej nie było czyli lekkie wycie i nierównomierny dźwięk jakby obcierania czegoś. można tego posłuchać w załączonym pliku audio. to wycie staje się głośniejsze i dźwięk jest wyższy przy zwiększaniu obrotów. mechanik powiedział że to normalne i że będzie tak dopóki pasek się nie ułoży i odpowiednio naciągnie bo teraz po prostu jest za mocno napięty. wogóle to miał problemy z założeniem paska bo było bardzo ciasno. nowy pasek jest w 100% identyczny ze starym. czy to rzeczywiście normalne czy jest się czego obawiać? w końcu to rozrząd a z tym żartów nie ma autko to subaru impreza gc 2.0 wolnossące (silnik EJ20) z 1997 roku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 znajomy mechanik wymienił mi kompletny rozrząd wraz z pompą paliwa. po tej operacji pojawiły się niestety dźwięki, których wcześniej nie było czyli lekkie wycie i nierównomierny dźwięk jakby obcierania czegoś. można tego posłuchać w załączonym pliku audio. to wycie staje się głośniejsze i dźwięk jest wyższy przy zwiększaniu obrotów.mechanik powiedział że to normalne i że będzie tak dopóki pasek się nie ułoży i odpowiednio naciągnie bo teraz po prostu jest za mocno napięty. wogóle to miał problemy z założeniem paska bo było bardzo ciasno. nowy pasek jest w 100% identyczny ze starym. czy to rzeczywiście normalne czy jest się czego obawiać? w końcu to rozrząd a z tym żartów nie ma autko to subaru impreza gc 2.0 wolnossące (silnik EJ20) z 1997 roku. nie jest to normalne napewno, a pasek sie nie układa :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 Zmienić mechanika, auta nie odpalać i na sznurku ciągnąć tam gdzie ktoś Subaru widział więcej niż raz. Ewidentnie ten rzeźnik coś nie tak poskładał. Trzeba to szybko skontrolować bo może być droooogo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter8500 Opublikowano 19 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 coś nie tak poskładał. co mogło pójśc nie tak?? po wymianie autkiem zrobiłem już kilkadziesiąt kilometrów i wszystko chodzi ok - tylko ten dźwięk :? mechanik subaru widział wiele razy. zresztą sam ma subaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 znajomy mechanik wymienił mi kompletny rozrząd wraz z pompą paliwa Może to ta pompa....paliwa tak wyje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter8500 Opublikowano 19 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 Może to ta pompa....paliwa tak wyje oczywiście chodzi o pompę WODY -- So lut 19, 2011 1:30 pm -- a może wystarczy pasek jakoś poluzować na napinaczu i będzie ok? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 a może wystarczy pasek jakoś poluzować na napinaczu i będzie ok? Napinacz jest hydrauliczny. Brak regulacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter8500 Opublikowano 19 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 hmm tak sobie pomyślałem, że przy wymianie rozrządu musiał też inne paski ściągać/zakładać - może to co innego wyje a nie rozrząd - już sam nie wiem :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 A jak się nagrzeje to cichnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter8500 Opublikowano 19 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 A jak się nagrzeje to cichnie? nie, nie cichnie po nagrzaniu. cały czas wyje tak samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 Ściągnij obydwa paski klinowe i odpal auto, pewnie bedzie cisza. Mogą być za bardzo napiete paski klinowe i wyje pompa wsp. lub alternator, ewentulanie rolka od klimatyzacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter8500 Opublikowano 19 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 Ściągnij obydwa paski klinowe i odpal auto, pewnie bedzie cisza. Mogą być za bardzo napiete paski klinowe i wyje pompa wsp. lub alternator, ewentulanie rolka od klimatyzacji dobry pomysł - tak zrobię - a Wy jak macie jeszcze jakieś inne pomysły to piszcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 Dokladnie sciag obydwa paski wielorowkowe i odpal auto. Jesli dzwiek zniknie to wiesz ze to nie rozrzad tylko mozxe pasek trze o oslone czy moze lozyska gdzies wysiadaja. Lepiej zeby to nie bylo od rozrzadu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter8500 Opublikowano 19 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 nie miałem dzisiaj czasu aby zdjąć paski ale poluzowałem je bo były mocno naciągnięte i ten nierównomierny dźwięk zniknął ale niestety wycie pozostało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 nie miałem dzisiaj czasu aby zdjąć paski ale poluzowałem je bo były mocno naciągnięte i ten nierównomierny dźwięk zniknął ale niestety wycie pozostało posłuchałem teraz tego dzwięku, powiem Ci że jak całkiem zdejmiesz paski klinowe i dalej tak bedzie, to ja bym tym autem nigdzie nie pojechał, tylko laweta lub mechanika do Twojego garażu, bardzo podejrzanie to brzmi :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 20 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 Ja bym stawiał na za mocno spasowany pasek,lub niezgodność zębów na pasku.Chociaż nie,tyle by nie wytrzymał :wink: Raczej źle dobrany pasek lub wy.....e któreś "kółko" z rozrządu,pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter8500 Opublikowano 22 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 Ja bym stawiał na za mocno spasowany pasek,lub niezgodność zębów na pasku.Chociaż nie,tyle by nie wytrzymał Raczej źle dobrany pasek lub wy.....e któreś "kółko" z rozrządu Długość paska i liczba zębów jest identyczna ze starym (mierzyłem i liczyłem przed zamontowaniem). Tylko jedna rolka wyglądała trochę inaczej ale wszystkie średnice były identyczne. -- Wt lut 22, 2011 11:28 am -- zdjąłem paski i sprawa wygląda tak: wycie pozostało i ewidentnie dochodzi z rozrządu a dokładnie wyje jedna lub kilka rolek - nie potrafię jednak określić która - wiem tylko że pasek jest napiety jak baranie jaja :shock: i pewnie z tego powodu wyją łozyska. pytanie co mozna z tym zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 miałem podobnie, skończyło się wymiana rozrządu znów bo pasek niszczył się i rolki :| dobrze że miałem kelwarowy pasek to nie puścił od razu :| powód źle złożony rozrząd :!: posłuchałem teraz tego dzwięku, powiem Ci że jak całkiem zdejmiesz paski klinowe i dalej tak bedzie, to ja bym tym autem nigdzie nie pojechał, tylko laweta lub mechanika do Twojego garażu, bardzo podejrzanie to brzmi :roll: i jak napisał Carfit laweta i jedziesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter8500 Opublikowano 22 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 powód źle złożony rozrząd co mogło być zrobione nie tak :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 u mnie źle był założony pasek na rolkę i ocierał jakąś obudowę... diagnoza 4t... i jak koledzy napisali Tobie poszukaj dobrego speca od subaru... skąd jesteś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter8500 Opublikowano 22 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 skąd jesteś? okolice Jeleniej Góry/Wałbrzycha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 skąd jesteś? okolice Jeleniej Góry/Wałbrzycha No to masz MTS pod nosem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 piter8500, to masz blisko do Firma Motoryzacyjna "Ligęza" sp. z o.o. ul. Wincentego Pola 28 58-500 Jelenia Góra http://www.ligeza.subaru.pl lub to co tu wielu osób poleca MTS. Autoryzowany serwis Subaru. Kluszczyński M. w Dzierżoniowie http://www.mtssubaru.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominik_bb Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 napinacz jest hydrauliczny ale da sie nim troche regulowac napiecie paska po jego odblokowaniu odkrecając 2 sruby mocujące,napinacz automatycznie przesunie sie w tył i dzwiek zniknie poniewaz zbyt mocno napina pasek i stad ten dzwiek!!! a po 2 nowy pasek jest sztywny i troche czasu minie zanim sie dopasuje da sie to bez problemu poprawic cały ten hałas jest od zbyt napietego paska poprostu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 dominik_bb, to ja zycze koledze piter8500 zeby bylo u niego jak piszesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się