Skocz do zawartości

Rozładowałem dziś akumulator.


spawalniczy

Rekomendowane odpowiedzi

Parametry akumulatora są wypisane na jego obudowie :> Tak można najłatwiej i najszybciej sprawdzić.

 

Nie wiem jak wy to robicie, że zabijacie aku po 2 latach. Mój ma prawie 6 i póki co trzyma parametry doskonale. Wystarczy odrobina uwagi wobec tego "niby bezobsługowego" urządzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wie ktoś jaki prąd rozruchowy ma akumulator OEM w dieslu?

do poprzedniej generacji Legacy /IV/ był montowany Panasonic 95D26L , prąd rozruchowy CCA: 600CCA, teraz jest to zwiększona pojemność dla V generacji 2.0 diesel zwiększono alternator ze 110A do 170A a także pojemność i prąd akumulatora TUTAJ info. Nie wiem jaki dokładnie zakładają OEM dla V generacji, gdyż wersje serwisów są rozbieżne. Opisywane probemy były już w technicznym TUTAJ i TUTAJ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak wy to robicie, że zabijacie aku po 2 latach. Mój ma prawie 6 i póki co trzyma parametry doskonale. Wystarczy odrobina uwagi wobec tego "niby bezobsługowego" urządzenia.

Masz dobrego forka ,co to jeszcze .nie łyka tyle elektronów na postoju. :)

p.s. pamiętaj o napędach :x :)

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Parametry akumulatora są wypisane na jego obudowie :> Tak można najłatwiej i najszybciej sprawdzić.

 

Na fabrycznym raczej nie są opisane - albo ja nie umiem ich znaleźć.

 

Nie wiem jak wy to robicie, że zabijacie aku po 2 latach. Mój ma prawie 6 i póki co trzyma parametry doskonale. Wystarczy odrobina uwagi wobec tego "niby bezobsługowego" urządzenia.

 

W moich dwóch poprzednich samochodach akumulatory wytrzymały odpowiedni 6 i 8 lat. Nigdy nie traktowałem ich jako urządzeń bezobsługowych. Widać w pierwszych dieslach subaru źle zostały dobrane parametry akumulatorów na nasze zimowe warunki, bo sygnałów o problemach jest dużo. Coś musi być na rzeczy, skoro w nowym modelu producent tak mocno zwiększył pojemność baterii i wydajność alternatora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dupa nie akumulator..

po ładowaniu było to samo rano.. potem zatankowałem i następnego ranka (temperatury podobne) ok :roll:

to samo paliwo.. więc albo zero trzymania norm albo, w związku z tym, że dużo ostatnio nie jeździłem i poprzednio tankowałem na plusie, była mieszanka 'nienatakimróz' :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...