Tomasz_555 Opublikowano 23 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 Parametry akumulatora są wypisane na jego obudowie :> Tak można najłatwiej i najszybciej sprawdzić. Nie wiem jak wy to robicie, że zabijacie aku po 2 latach. Mój ma prawie 6 i póki co trzyma parametry doskonale. Wystarczy odrobina uwagi wobec tego "niby bezobsługowego" urządzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okeyten Opublikowano 23 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 Wie ktoś jaki prąd rozruchowy ma akumulator OEM w dieslu? do poprzedniej generacji Legacy /IV/ był montowany Panasonic 95D26L , prąd rozruchowy CCA: 600CCA, teraz jest to zwiększona pojemność dla V generacji 2.0 diesel zwiększono alternator ze 110A do 170A a także pojemność i prąd akumulatora TUTAJ info. Nie wiem jaki dokładnie zakładają OEM dla V generacji, gdyż wersje serwisów są rozbieżne. Opisywane probemy były już w technicznym TUTAJ i TUTAJ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 23 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 Nie wiem jak wy to robicie, że zabijacie aku po 2 latach. Mój ma prawie 6 i póki co trzyma parametry doskonale. Wystarczy odrobina uwagi wobec tego "niby bezobsługowego" urządzenia. Masz dobrego forka ,co to jeszcze .nie łyka tyle elektronów na postoju. p.s. pamiętaj o napędach :x pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 23 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 Parametry akumulatora są wypisane na jego obudowie :> Tak można najłatwiej i najszybciej sprawdzić. Na fabrycznym raczej nie są opisane - albo ja nie umiem ich znaleźć. Nie wiem jak wy to robicie, że zabijacie aku po 2 latach. Mój ma prawie 6 i póki co trzyma parametry doskonale. Wystarczy odrobina uwagi wobec tego "niby bezobsługowego" urządzenia. W moich dwóch poprzednich samochodach akumulatory wytrzymały odpowiedni 6 i 8 lat. Nigdy nie traktowałem ich jako urządzeń bezobsługowych. Widać w pierwszych dieslach subaru źle zostały dobrane parametry akumulatorów na nasze zimowe warunki, bo sygnałów o problemach jest dużo. Coś musi być na rzeczy, skoro w nowym modelu producent tak mocno zwiększył pojemność baterii i wydajność alternatora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slesz Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 dupa nie akumulator.. po ładowaniu było to samo rano.. potem zatankowałem i następnego ranka (temperatury podobne) ok :roll: to samo paliwo.. więc albo zero trzymania norm albo, w związku z tym, że dużo ostatnio nie jeździłem i poprzednio tankowałem na plusie, była mieszanka 'nienatakimróz' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 3 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 A u mnie jednak akumulator. ASO zakwalifikowało go do wymiany na gwarancji. Dziś odebrałem nowy. Co ciekawe, nie Panasonic, tylko Banner 80 Ah, 650 A. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się