lucza Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 Rzadko zakładam nowy wątek ale czasami trzeba,o hamulcach przeczytałem już wszystko na "tym" i "tamtym" forum i zastosowałem się do wszystkich sugestii które napotkałem.Subaru Impreza '99,przód hamulce dwu tłoczkowe,tył jedno tłoczkowe (ale za to duży tłoczek :giggle: ),nowe tarcze i klocki,płyn hamulcowy DOT4,wszystkie uszczelki na hamulcach wymienione,przewody w metalowym oplocie,odpowietrzone maszynowo,tyle o zestawie.Wszystko działa bardzo dobrze,w codziennej jeżdżie jest ok ale czasami lubię pojeżdżić po ciasnych baaaardzo krętych irlandzkich drogach a tam jest potrzebny hamulec mocny i krótki taki żeby go tylko musnąć i już prawie stoisz czyli twardy pedał.Wiem że Subaru ma bardzo miękki pedał i że TTTM ale przecież musi być jakieś rozwiązanie tego problemu.Moje pytanie brzmi czy ktoś już robił jakieś mody na seryjnych hamulcach żeby otrzymać twardy pedał np; jakieś mody z pompą hamulcową (pompę mam cztero sekcyjną bez ABS-u) lub przewodami,może wywalić te wszystkie reduktory,czy jak się to tam nazywa,które są już za pompą hamulcową.Wiem że można założyć zestaw cztero-pięcio lub cholera wie ilu tłoczkowy ale to nie jest rozwiązanie moim zdaniem,przecież inne auta mają hamulce jedno tłoczkowe a hamują bardzo skutecznie i mają twardy pedał.Myślałem o założeniu pompy hamulcowej cztero sekcyjnej z innego auta i podłączenie jej bezpośrednio pod przewody do kół bez tych wszystkich ustrojstw po drodze.Za wszystkie sugestie wielkie dzięki Wszelką krytykę i dowcipy przyjmę na klate :-P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 lucza, :arrow: http://perrinperformance.com/shared/images/products/180/78_large.jpg edit: do tego klocki np. CL RC8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HULK Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 Gdzie takie cos do klasyka z kiera po zlej stronie mozna dostac ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 W UK pewnie A ile razy bywaly na sprzedaz tu i tam i bylo zero zainteresowania. A sprytny kowal pewnie sam takie wystruga Zreszta prosze bardzo - pierwszy z brzegu link http://www.japspeed.co.uk/product.asp?P ... ry=related Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 23 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 No dobra, ładne zdjątko ale co to za urządzenie i z czym to się je? Aaaaaa tera rozumie ma to na celu usztywnienie pompy,tak? Czy to naprawdę aż takie proste? Jutro blacha i spawarka idą w ruch i zobaczymy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoowty Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 wspornik pod pompe hamulcowa ( dobrze pisze) zapobiega jej przemieszczaniu podczas hamowania jednoczesnie skutecznnie podnoszac jego efektywnosc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 .Subaru Impreza '99,przód hamulce dwu tłoczkowe, Dwutloczkowe w MY99? To co to za Impreza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoowty Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 .Subaru Impreza '99,przód hamulce dwu tłoczkowe, Dwutloczkowe w MY99? To co to za Impreza? przeszczep z wrx jak domiemam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 Juz wiem z drugiego forum (tego nielubianego ) - ze to taki "skladak". Hmm.. przyuznam szczerze, ze dziwie sie, ze nie zalozono jednak 4 tloczkow z przodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 23 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 Hmm.. przyuznam szczerze, ze dziwie sie, ze nie zalozono jednak 4 tloczkow z przodu. hola hola sam niedawno pisałeś że te wielo tłoczkowce to trochę nad wyrost są :x ,a tak na marginesie to byłem sprawdzić stan "poruszania" się mojej pompy i okazało się że sztywna jak no sami wiecie co Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 hola hola sam niedawno pisałeś że te wielo tłoczkowce to trochę nad wyrost są holahola to ja pisalem, ze srednio jest sens pakowac cos ponad 4 tloczki, a nie ponad 2 - przynajmiej na ulice. 2-tloczkowe od subaru to troche bieda, a 4tloczkowe od Subaru kupic to zaden wielki problem i zalozyc na 294mm Seryjne 4-tloczki na 294mm i 2-tloczki z tylu na 290mm dawaly u mnie w sumie rade lepiej niz bylo potrzeba. Przynajmiej do czasu, kiedy sie tloczek zakleszczyl - i dlatego wyladowaly z przodu Wilwoody, zreszta rowniez 4-tloczkowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 23 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 No racja 4tłoczkowce nie trudno kupić ale myślisz że mi to usztywni pedał hamulca czy tylko zmniejszy hamowanie na dystansie od 100 do 0? Kiedyś miałem okazje przejechać się subaru na czterech tłoczkach ale byłem tak podniecony że szczerze powiem nie zwróciłem na to uwagi. -- 23 sty 2011, o 20:30 -- Przynajmiej do czasu, kiedy sie tloczek zakleszczyl - i dlatego wyladowaly z przodu Wilwoody, zreszta rowniez 4-tloczkowe A stare gdzie masz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 Hm... pedalu pewnie nie usztywni, ale mysle, ze moze zmienic jednak wrazenia na pedale, zwlaszcza przy mocniejszym hamowaniu, gdzie po prostu male 2-tloczkowe zaciski na mniejszej zapewne tarczy i klocku moga po prostu slabiej oddawac cieplo, i szybciej zagotuja plyn co bedzie potegowac wrazenie miekkiego pedalu? -- niedziela, 23 sty 2011, 19:31 -- AMI napisał(a): Przynajmiej do czasu, kiedy sie tloczek zakleszczyl - i dlatego wyladowaly z przodu Wilwoody, zreszta rowniez 4-tloczkowe A stare gdzie masz? Tarcze wtedy poszly na smietnik a zaciski do odnowienia i leza chyba u mechanika w Tullamore od 2 lat - o ile ich nie spozytkowal Ale doslownie tuz obok Ciebie - marek-irl mial nie tak dawno caly komplet chyba z tarczami za nieduze pieniadze i chyba nawet jakas chwile sie bujal ze sprzedaza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HULK Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 Dzięki Ami za linka, ale wracając do tematu tego ustrojstwa i tego co napisał Lucza ze pompa sie nie rusza to jakoś watpie w skuteczność tego wynalazku, choc sprawdzę jeszcze u siebie jak to z ta pompa jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 Ja tam sie nie znam - byc moze to tylko gadzet. A moze z drugiej strony dzialaja sily w trakcie pracy troche wieksze i reka nic nie wymacacie zwyczajnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HULK Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 ja myslalem o obserwacji podczas hamowania ostrego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoowty Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 http://www.iwsti.com/forums/gd-braking/ ... pport.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 ja myslalem o obserwacji podczas hamowania ostrego Marek - ja mysle,ze Ty ze swoimi heblami to tam juz nic wiecej nie zaobserwujesz, bo badz co badz hamowac masz czym. Nie wymyslaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HULK Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 24 tłoczki ale pedał trochę miękki i troszkę mnie to wnerwia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 Nie badz homofobem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 podoba mi się ten pomysł tez chce takie żelastwo może któryś z forumowiczów zrobił by kilka sztuk? ew rozpora pomiędzy pompą a podłużnicą pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 AdaSch, niumen się przymierzał, ale nie wiem czy zrobił... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoowty Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 podoba mi się ten pomysł tez chce takie żelastwo może któryś z forumowiczów zrobił by kilka sztuk? ew rozpora pomiędzy pompą a podłużnicą pozdrawiam kup perrina nie jest astronomicznie drogi chyba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazio Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 może któryś z forumowiczów zrobił by kilka sztuk?ew rozpora pomiędzy pompą a podłużnicą Zobaczę jutro jak wygląda to w aucie i może coś wystrugam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 kup perrina nie jest astronomicznie drogi chyba http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Perrin-W ... ccessories ... można kupić 1 szt i "sklonować" :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się