WRC fan Opublikowano 10 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2005 On ma jeździć a nie wyglądać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555 Opublikowano 10 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2005 Prawda to tez. Ciekaw jestem jak to bedzie prezentowalo sie "na zywo" w relacji na ES z kraju skaczacych kangurow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 18 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2005 Garść newsów ze światka WRC: Mikko Hirvonen w fabrycznym Fordzie ! Szykuje sie fiński team - Gronholm-Hirvonen D. Ritchards walczy o prywatną Fabie WRC dla Colina. Sola planuje starty w prywatnej 307 WRC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 21 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2005 Chris Atkinson przedłużył swój kontrakt z Subaru na sezon 2006 :!: =CAŁY NEWS= Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropek Opublikowano 23 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2005 na www.closeratio.com wystawione są: MR Lubiaka i Evo VI (cywil i rajdówka) Steca. N10 Bełotowskiego, ciekawe na co się przesiadają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 23 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2005 Lubiak pewnie na Evo IX a Bełt na N-11 lub 12 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropek Opublikowano 23 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2005 ja ciągle wierzę w Pelikana (zbierają kasę na Evo) i Gabrysia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 24 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 Dwa newsy : -Colin najprawdopodobniej w prywatnej Fabii WRC w teamie kierowanym przez Armina Schwarza i sponsorowanym przez RedBulla -dział sportu Skody nie będzie już rozwijał projektu Fabii WRC, gdyż zacznie pracę nad nowym autem rajdowym w klasie S-2000. Swoją drogą to dwóch rzeczy do końca dobrze nie umieli zrobić (Octavia,Fabia WRC) i zabierają sie za kolejne...ehhh http://autoklub.pl/index.php?page=news& ... 7d733358e9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 24 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 To ja moge dodac pare newsow nt. Barborki - Grzyb w Focusie WRC - Holek w Pugu 206 WRC - Ktos (tajemnica) w Fabii WRC - Chudy wiezie miskiem zwyciezce aukcji na allegro 8) http://www.allegro.pl/show_item.php?item=74151501 pozdr! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 24 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 - Grzyb w Focusie WRC Pewne, czy dalej na zasadzie spekulacji i tego że jest zgłoszony Focusem ? :arrow: http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?p=196000#196000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 25 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 - Grzyb w Focusie WRC Pewne, czy dalej na zasadzie spekulacji i tego że jest zgłoszony Focusem ? :arrow: http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?p=196000#196000 Wiesz jak to jest w rajdach. Pewne nawet nie jest jak wjedzie na rampe startowa. Dopiero jak sie pokaze na starcie do pierwszego odcinka, to mozna powiedziec, ze jest PEWNE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 25 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 Dokładnie. a co do Focusa Grzyba to ponoć do Praskiego RallySprintu zgłoszone są m.in. 4 Focusy i chyba wszystkie z JM Energing :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 28 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2005 Juz wiem na pewno, ze Grzyb nie pojedzie Focusem - nie zaplacil Czechom zaleglej kasy. Holek w Pugu - ponoc potwierdzone. Corolki tez. Co do fabii wrc - na razie cisza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 2 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 Słów kilka o Skodzie w WRC: -Kopecky testuje Fabie WRC w wersji z 2 pasywnymi dyframi. Chodzą ploty że F.Duval w sezonie 2006 będzie startował własnie ze kierownicą Fabii (jest jeszcze szansa na Xsare WRC z Kronosa). Colin raczej nie będzie startował Fabią bo jak podaje autoklub: "Również wczoraj, włoski tygodnik Autosprint poinformował o tym, że Colin McRae praktycznie jest już zawodnikiem Fiata i będzie jeździł Punto Super 2000." KLIK -niejaki Andreas Aigner zasiądzie za kierownicą Fabii WRC w prywatnym teamie Armina Schwarza. Zaliczy 9 europejskich rund WRC. KLIK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 PASYWNE dyfry?! :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 2 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 PASYWNE dyfry?! No nie mów że nie wiedziałeś że jest zmiana regulaminu w WRC :wink: (aktywny zostaje tylko centralny dyfer) PS. nie będę pokazywał palcem kto pisywał w Plejadach o Mistrzostwach Świata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 No nie mów że nie wiedziałeś że jest zmiana regulaminu w WRC nie? (aktywny zostaje tylko pasywny dyfer) hyyy? :shock: PS. nie będę pokazywał palcem kto pisywał w Plejadach o Mistrzostwach Świata ale tylko do 2001 roku :> wiec o tych nowych zmianach nic mi nie wiadomo... na czym ma polegac pasywny dyfer? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 2 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 (aktywny zostaje tylko pasywny dyfer) hyyy? :shock: Lapsus, sorry. Chcialem napisać że aktywny zostaje tylko centralny dyfer 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 rozumiem, ze pasywny dyfer to po prostu zwykly "nieaktywny", tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 2 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 Si senior :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 rozumiem, ze pasywny dyfer to po prostu zwykly "nieaktywny", tak? Znnaczy taki bez sterowania elektornicznego. W gruncie rzeczy to bardizej wypasione konstrukcje mechaniczne też sa w pewnym sensie "aktywne". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beben Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 czy myslicie, że po zmianie przepisów rajdówki będą jeżdzić bardziej zamaszyście tzn. brak aktywnych dyfrow spowoduje koniecznosc rzucenia samochodem tak jak to kiedys bylo np w celice :?: oby bo jazda jak po sznurku to nie jest to co lubie najbardziej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 3 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 Ja sie tam jakichś strasznych cudów nie spodziewam. Prędzej S2000 coś może polatać (zwłaszcza z Colinem na pokładzie ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 czy myslicie, że po zmianie przepisów rajdówki będą jeżdzić bardziej zamaszyście tzn. brak aktywnych dyfrow spowoduje koniecznosc rzucenia samochodem tak jak to kiedys bylo np w celice oby bo jazda jak po sznurku to nie jest to co lubie najbardziej Wdac że Focus nowy torchę pluje przodem w ciasnych zakrętach, ale nie spodziewam się. Technika poszła do przodu, a to że WRC nie jeżdża bokami jest bardizej związane z techniką opon, ustawiania samochdów i formułą dzisiejszych rajdów niz z czym innym. Wczesne WRC juz miały aktywne dyfry a chodziły bokami nawet po czystym asfalcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beben Opublikowano 4 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2005 mialem na mysli powrot do samochodow ktore musialy pojsc bokiem zeby bylo naprawde szybko, likwidacja aktywnych dyfrow, ktore wg mnie sa kluczem do dzisiejszej jazdy na okraglo moze ta sytuacje troche odwrocic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się