Sykstus Opublikowano 22 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2006 "brrum..brrrum...brrrrrydydydydydyddydydydydydydydy BRUUUUUUUUuuuuUUUUm...." - jesli rozumiesz, co mam na mysli "dydydydydydy" -> przez chwilke rrrryyyyyyy" -> Pieknie Than piaknie Zastanawiales sie kiedys nad podkladaniem glosow do bajek i filmow? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 22 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2006 Zastanawiales sie kiedys nad podkladaniem glosow do bajek i filmow? A czy to jest oferta pracy? 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spalili Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2006 LOTOS widadz sie rozpędza.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Te tarcze to ciekawostka - co to? I homologowane z nacieciami w N-ce? Hmmm... Seryjna tarcza cyba nie jest dwuczesciowa w ogóle? Wygląda jak tarcza WRC.... W najnowszym WRC jest opis N12 i ta dwuczęściowa, nacinana tarcza jest normalnie homologowana do N12. W sumie jest to największa zmiana względem N11 (z resztą te nowe hamulce są od tego roku homologowane też do N11). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Prawdopodobnie sa to juz przymiarki homologacyjne do grupy R, ktora ma zastapic N-ke - od 2008? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 shodan, a czym się ma różnić obecna N-ka od grupy R ? W sumie obecne N-ki są na poziomie technologicznym pierwszych WRCów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wck Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 shodan, a czym się ma różnić obecna N-ka od grupy R ? W sumie obecne N-ki są na poziomie technologicznym pierwszych WRCów. AFAIR w samochodach będzie można umieszczać części z poprzednich homologacji (np. do N12 będzie można montować części z N10 itd), co ma służyć m.in. obniżeniu kosztów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Zasadnicza zmiana jest to, ze bedzie mozna korzystac z homologowanych elementow do roznych modeli. A wiec polosie, tarcze i inne graty z modelu N9 mozesz przelozyc do N11, N12 i na odwrot. W przypadku Evo mozesz uzywac czesci z np. VI lub VII do np. IX czy IX MR. Czyli generelanie homologacja bedzie obejmowala model samochodu, a nie jego kolejne wersje. Jest to swietne rozwiazanie dla rajdowcow, ktorzy maja rozbudowane magazyny czesci i przechodza na wyzsza wersje rajdowki - nie musza sie ze wszystkiego wyprzedawac, ale moga zgodnie z przepisami uzywac. Czyli np. nie byloby afery z polosiami Holowczyca, czy kolem zamachowym Śp. Kuliga w Szwecji. Pozostale przepisy R-grupy pozostana podobne do dzisiejszej N-ki. pozdr! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Czyli wygląda na to że to wreszcie jakiś sensowny pomysł na cięcie kosztów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Ale też nie można się po tym jakiejś rewolucji spodziewać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Azrael, rewolucja bedzie prawdopodobnie od 2009 - zakaz uzywania turbosprezarek. Klasa S2000 to pierwsza jaskolka tych zmian. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Na razie tak daleko nie ma co patrzyć, o zakazie używnaia turbo mówi się conajmniej od połowy lat 90, pamiętam jeszcze jako licealista słyszałem takie głosy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Ja to bym sobie zyczyl wiecej aut w Nce. Wiem, wiem, nic nie ma poza miskami i lolkowozami :roll: Szkoda, ze w koncu nie ma tego Focusa czteropednego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Szkoda, ze w koncu nie ma tego Focusa czteropednego... Może będize ale to Haldex, raczej się nie nada... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 W Australii (bodajże), śmiga N-kowy 2,5 litrowy Focus N/A RWD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Czy slowa "N-ka" i "2,5 litra" nie sa przypadkiem sprzeczne? :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wck Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Czy slowa "N-ka" i "2,5 litra" nie sa przypadkiem sprzeczne? :shock: Than_Junior, a co w takim razie powiesz na "N-ke" i "3,6 litra"?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Albo 4.3 l A o to driver : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 no dobra, przekonaliscie mnie! A te Porschawki i AM to tez jako N-4 czy jako jakies, nie wiem, N-50 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Dobra już nie ściemniajcie Aston i Porschawka jeżdżą w klasie N-GT a nie w N-4 czy czymś takim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 8) Szukam jeszcze dla TJ fotek Nissana 350Z N-GT :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 WRC fan, były w galerii z Rallye Ardennes Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Panowie, nie wiem w ktorej klasie startowaly te samochody i jakie to byly rajdy, ale nie mogla to byc grupa N. W Zalaczniku J art. 254 (FIA) "Przepisy szczegolowe dla samochodow seryjnych (gr.N)" czytamy: Pojemnosc skokowa jest ograniczona, jak nastepuje: a) dla silników zasilanych atmosferycznie: - Maks. 3 l dla silników o dwóch zaworach na cylinder; - Maks. 2,5 l dla silników o wiecej niz dwóch zaworach na cylinder. w przypadku silników doładowanych: Nominalna pojemnosc ograniczona jest do maks. 2500 cm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555 Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Albo 4.3 l Wrzucam film z rozegranej w ostatni weekend rundy mistrzostw Francji. Jest na nim wlasnie ten Aston...alez to brzmi ...Prosie tez jest. http://www.1max2rallye.net/gestion_vide ... 191&cat=43 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Rajdy w Belgii, Holandii i Francji dopuszczają auta z homologacją wyścigową w klasie N-GT i mają taką klasę. Jest to klasa która osiągami wypada tuż za A8 zależnie od nawierzchni. Startujące auta od dwóch lat to 911 GT3 "Road Challenge" na bazie GT3 RS (zmienione amortyzatory, sprezyny, dołożona halda i auto prawie z salonu do śmigania), oraz Nissan 350Z. W mistrzostwach Francji Prodrive wystawił Astona tego którego widać na zdjeciach dla Stephane Sarrazine'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się