Skocz do zawartości

Podkarpackie Spoty Subaru


ukaszWRX

Rekomendowane odpowiedzi

Dzisiaj dostalem info, że napisy sa malutkie i chłopy się męczą z wybieraniem tego (z folii po wycięciu wzór wybiera się ręcznie) więc sie pewnie ze 2 dni przeciągnie. No ale już bliżej niż dalej więc nie narzekać hehe

 

korzystając z okazji pozdrawiam Karloszkę, którą ostatnio często spotykam na mieście :D

Edytowane przez mRoZiOo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie. Pytam gdzie moge niewiem czy to do konca dobre miejsce. Czy ktoś modził swoje subaru w firmie RS service ?  http://rs-service.eu/ 

Mam zamiar oddać tam swoje SBD forester na delikatną kuracje wzmacniajaco-sprawdzajace jego stan. Ktoś moze sie wypowiedzieć ?

hej, polecałabym Ci wybrać się albo do 4Motors, ja Cię mogę tam polecić, albo bliżej do CARSPORT Nowy Sącz. Wtedy będziesz zadowolony :)

Witam Panowie. Pytam gdzie moge niewiem czy to do konca dobre miejsce. Czy ktoś modził swoje subaru w firmie RS service ?  http://rs-service.eu/ 

Mam zamiar oddać tam swoje SBD forester na delikatną kuracje wzmacniajaco-sprawdzajace jego stan. Ktoś moze sie wypowiedzieć ?

zobaczyłam jeszcze tę wypowiedź - mimo wszystko zastanów się jeszcze nad 4Motors lub CARSPORTEM...

____________________________     mRoZiOo oczywiście również Cię pozdrawiam ponownie :) :)

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

A ze je nieoczewuje cudów na kiju typu 240 KM z dyszla tylko delikaty remap poparty hamownia wiec wierze w to ze dadza sobie rade
 

 

 

Witam Panowie. Pytam gdzie moge niewiem czy to do konca dobre miejsce. Czy ktoś modził swoje subaru w firmie RS service ?  http://rs-service.eu/ 

Mam zamiar oddać tam swoje SBD forester na delikatną kuracje wzmacniajaco-sprawdzajace jego stan. Ktoś moze sie wypowiedzieć ?

hej, polecałabym Ci wybrać się albo do 4Motors, ja Cię mogę tam polecić, albo bliżej do CARSPORT Nowy Sącz. Wtedy będziesz zadowolony :)


Witam Panowie. Pytam gdzie moge niewiem czy to do konca dobre miejsce. Czy ktoś modził swoje subaru w firmie RS service ?  http://rs-service.eu/ 

Mam zamiar oddać tam swoje SBD forester na delikatną kuracje wzmacniajaco-sprawdzajace jego stan. Ktoś moze sie wypowiedzieć ?

zobaczyłam jeszcze tę wypowiedź - mimo wszystko zastanów się jeszcze nad 4Motors lub CARSPORTEM...


____________________________     mRoZiOo oczywiście również Cię pozdrawiam ponownie :) :)

 

CARSPORT nie ma hamowni :P . Dla odmiany moja świnka będzie jutro mapowana we V-tech'u w krakowie :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

E nie gadaj, bo często mrugamy z naprzeciwka i gest podniesionej ręki :)

 

Miło powitać Tomku,

 

Machać jak najbardziej trzeba  :D

 

 

 Dla odmiany moja świnka będzie jutro mapowana we V-tech'u w krakowie :D

 

No proszę .....  wszyscy się zbroją na potęgę  :D

 

Miro, a Ty oprócz wydechu i IC masz coś jeszcze dłubnięte ? No remap rzeczywiście przydałby się Twojej maszynie po tych zmianach... Jestem bardzo ciekaw ile wypluje na pomiarze.... czekamy na wykresik i kibicujemy żeby przybyło tu i ówdzie  ;)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CARSPORT nie ma hamowni

 

 

nie ma ale tez do samego strojenia nie do końca ją potrzebuje

 

w żaden sposób brak hamowni nie umniejsza znajomości tematu wspomnianego CARSPORT-u szczególnie w kwestii Subaru

 

 

Witam Panowie. Pytam gdzie moge niewiem czy to do konca dobre miejsce. Czy ktoś modził swoje subaru w firmie RS service ? http://rs-service.eu/ Mam zamiar oddać tam swoje SBD forester na delikatną kuracje wzmacniajaco-sprawdzajace jego stan. Ktoś moze sie wypowiedzieć ?

 

gdyby chodziło Subaru z benzynowym silnikiem to jak najbardziej wspomniany RS Service

 

natomiast z SBD zdecydowanie kieruj się w stronę Nowego Sącza, mówiąc inaczej kontaktuj się z userem @@carfit,

Edytowane przez ketivv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ketiv - Witamy :D 2656 postów a pierwszy raz tutaj widzę...

 

Tak jest.... ketivv dużo udzielał się w wątku o XV SBD  ;)

 

Witamy, witamy  :D 

 

 

nie ma ale tez do samego strojenia nie do końca ją potrzebuje

 

w żaden sposób brak hamowni nie umniejsza znajomości tematu

 

Oczywiście, że brak hamowni nie umniejsza znajomości tematu..... nawet najlepszy tunner może stroić bez hamowni.... 

 

Wyznacznikiem dobrego strojenia jest przyrost mocy i momentu oraz jak one są rozwijane....

 

Chodzi o to, że dobre strojenie, takie od A do Z na dobrym poziomie (a przecież wszyscy dążymy do perfekcji) jednak będzie wymagało takiego narzędzia jakim jest hamownia.... Auto trzeba zhamować przed i po strojeniu - tunner musi wiedzieć w jakiej kondycji dostaje samochód.Trzeba mieć porównanie ile km/Nm przybyło czy nie przekroczyło bezpiecznych wartości, i czy wykres nie jest poszarpany, bez pików itp, czy krzywa ma gładki przebieg..... a w razie potrzeby skorygować mapę..... Przy różnych bebechach w silniku możesz nawet osiągnąć bardzo wysoką moc.... i co z tego jak rozwijaną nierównomiernie..... tego bez wykresu nie zobaczysz.....  ;)

 

Można bez hamowni jakoś wystroić samochód...... nie mówię, że nie  :D  ale tak trochę byle jak ..... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Oczywiście, że brak hamowni nie umniejsza znajomości tematu..... nawet najlepszy tunner może stroić bez hamowni....    Wyznacznikiem dobrego strojenia jest przyrost mocy i momentu oraz jak one są rozwijane....   Chodzi o to, że dobre strojenie, takie od A do Z na dobrym poziomie (a przecież wszyscy dążymy do perfekcji) jednak będzie wymagało takiego narzędzia jakim jest hamownia.... Auto trzeba zhamować przed i po strojeniu - tunner musi wiedzieć w jakiej kondycji dostaje samochód.Trzeba mieć porównanie ile km/Nm przybyło czy nie przekroczyło bezpiecznych wartości, i czy wykres nie jest poszarpany, bez pików itp, czy krzywa ma gładki przebieg..... a w razie potrzeby skorygować mapę..... Przy różnych bebechach w silniku możesz nawet osiągnąć bardzo wysoką moc.... i co z tego jak rozwijaną nierównomiernie..... tego bez wykresu nie zobaczysz.....    Można bez hamowni jakoś wystroić samochód...... nie mówię, że nie   ale tak trochę byle jak .....
 

 

 

 

WYKRESY.jpg

wykres po strojeniu w Rz obecnie nieaktualny

 

 

 

pytanie dotyczyło SBD tak wiec w ramach uzupełnienia 

 

w przypadku samochodu z tym silnikiem mając wybór między Rzeszowem z hamownia a Nowym Sączem bez hamowni 

 

z pełnym przekonaniem wybieram Nowy Sącz  (nie będę wyjaśniał dlaczego jakby coś to PW)  natomiast można to potraktować jako dobra radę  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Oczywiście, że brak hamowni nie umniejsza znajomości tematu..... nawet najlepszy tunner może stroić bez hamowni....    Wyznacznikiem dobrego strojenia jest przyrost mocy i momentu oraz jak one są rozwijane....   Chodzi o to, że dobre strojenie, takie od A do Z na dobrym poziomie (a przecież wszyscy dążymy do perfekcji) jednak będzie wymagało takiego narzędzia jakim jest hamownia.... Auto trzeba zhamować przed i po strojeniu - tunner musi wiedzieć w jakiej kondycji dostaje samochód.Trzeba mieć porównanie ile km/Nm przybyło czy nie przekroczyło bezpiecznych wartości, i czy wykres nie jest poszarpany, bez pików itp, czy krzywa ma gładki przebieg..... a w razie potrzeby skorygować mapę..... Przy różnych bebechach w silniku możesz nawet osiągnąć bardzo wysoką moc.... i co z tego jak rozwijaną nierównomiernie..... tego bez wykresu nie zobaczysz.....    Można bez hamowni jakoś wystroić samochód...... nie mówię, że nie   ale tak trochę byle jak .....
 

 

 

 

WYKRESY.jpg

wykres po strojeniu w Rz obecnie nieaktualny

 

 

 

pytanie dotyczyło SBD tak wiec w ramach uzupełnienia 

 

w przypadku samochodu z tym silnikiem mając wybór między Rzeszowem z hamownia a Nowym Sączem bez hamowni 

 

z pełnym przekonaniem wybieram Nowy Sącz  (nie będę wyjaśniał dlaczego jakby coś to PW)  natomiast można to potraktować jako dobra radę  ;)

 

EDYTOWANY --->  jakiś zielony jestem i nic nie rozumiem z tego wykresu :D wytłumaczcie coś :)

Wykres CZERWONY górny to moment po operacji, CZARNY górny  to moment przed strojeniem?, analogicznie dolne, tylko dotyczą MOCY tak  ? 

Edytowane przez mRoZiOo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WYKRESY.jpg

wykres po strojeniu w Rz obecnie nieaktualny

 

 

 

pytanie dotyczyło SBD tak wiec w ramach uzupełnienia 

 

w przypadku samochodu z tym silnikiem mając wybór między Rzeszowem z hamownia a Nowym Sączem bez hamowni 

 

z pełnym przekonaniem wybieram Nowy Sącz  (nie będę wyjaśniał dlaczego jakby coś to PW)  natomiast można to potraktować jako dobra radę  ;)

 

 

 

Sam widzisz, że hamownie jest potrzebne  ;)

 

Uuuu... coś tak na moje oko ten wykres z RS chyba nie do końca prawidłowy.... wydaję mi się, że "ciut" za szybko gubi moc..... na początku ogień i potem lekka zadyszka..... 

 

Ja tez ketivv wolałbym u Carfita niż RS (nie znam RS'u, nie wiem co robią ale takie jest moje zdanie) zresztą od lat do niego do Sącza  ;) 

Zawsze potem możesz sobie zhamować gdzie indziej tak dla spokoju i chęci poznania ile wyszło i jak rozwijana jest moc....

 

A zresztą Edwin współpracuje z firmą z Poznania (moderator czuwa)  :D  Na pewno ma chłop wiedzę i podejście do tematu....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Wykres czarny górny to moment po operacji, czarny dolny to moment przed strojeniem?, analogicznie czerwony tylko dotyczy mocy ? 
 

 

czarny - przed

czerwony - po 

 

krzywe mocy i momentu wg. odczytu wartości z wykresu 

na górze - przebieg momentu (EngTq)

środkowe - moc (EngHp)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szpecem nie jestem odrazu mówie, ale ten wykres nie taki zły sie wydaje , moze moment rozwijany ciutke za szybko na poczatku, lepszy by był nieco delikatniejszy, tylko to poszarpanie na 2700rpm, ale to widoczne było również w ori sofcie co chyba niejest zbyt dobrym juz znakiem. Mniejszy strzał z NM nieco bardziej płaski przebieg NM bez tego poszarpania i byłby luksus. tak mi sie zdaje ale wiedze mam ograniczona 

 

 

i z całym szacunkiem skad wiemy ze wykres byłby lepszy u kogos kto robił samochod bez hamowni ?

moze wykres byc bardzo podobny tylko swiadomośc jest lepsza bo niewiemy jak coś wygląda :P 

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mrozioo już Ci tłumaczę....  :D

 

Dwa górne wykresy (podobne do siebie,.... czerowny po, czarny przed) to przebieg momentu.... i jego zmiana.

 

Analogicznie dwa dolne - to wykresu mocy ( czerwony - o ile sie poprawiło)

 

Ważne jest pole pod wykresem.... ma być go maxymalnie dużo  :yahoo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uuuu... coś tak na moje oko ten wykres z RS chyba nie do końca prawidłowy.... wydaję mi się, że "ciut" za szybko gubi moc..... na początku ogień i potem lekka zadyszka.....

 

gdzie na tym wykresie "szybko gubi moc" ? ;)

 

moment to może i owszem ale tak maja diesle i tu akurat można by wręcz powiedzieć, że SBD "gubi" dość łagodnie

 

jak wspomniałem przedstawiony wykres jest nieaktualny a samym powodem zmian nie były "złe kreski' same w sobie

 

 

po Nowym Sączu auta nie mierzyłem, jeżdżę tak od końca sierpnia ubiegłego roku i jakoś nie zdążyłem do RS podjechać

 

to poszarpanie na 2700rpm, ale to widoczne było również w ori sofcie co chyba niejest zbyt dobrym juz znakiem

 

poszarpywanie to było nie tylko widoczne w "ori sofcie" ;)

na początku ogień

 

wszystkie moje turbo diesle tak "wcześnie wstają"

 

nie pierwsza osoba mi to mówi ;)

 

choć pewnie obecnie jest nieco "łagodniej"

Edytowane przez ketivv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdzie na tym wykresie "szybko gubi moc" ?  ;)

 

:facepalm:  Sorry, myślałem o momencie....  ;)

 

 

Myślę, że dobrze sie stało, że odwiedziłeś Carfita..... a jak w ogóle autko śmiga ? Wszystko już ok......  ;)

 

A tak na marginesie.... stroiłeś bez DPF'u ?  Możesz  odpowiedzieć emotką  :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a to paszarpanie na wykresie było odczuwalne w trakcie jazdy ? ot tak z ciekaowsci pytam, co było  powodem wgrania kolejnego softu ? zle sie jezdziło , szrpało ? czy sam wykres w sobie mało ciekawy i dla bezpieczeństwa zmieniony ? przez telefon pan powiedział mi ze zrobi tak jak bede chciał bo juz mu mówiłęm ze niechce nagłego przyrostu NM i nosem juz kreciłem przez telefon i mowił ze wszystko zrobia tak jak ja bede sobie tego życzył. A sami juz wiedze ze te silniki sa takie a nie inne bo juz robili kilka takich. Zobaczymy, będe tak długo nosem krecił az wgraja taki jak należy. Mam jeden wykres sciagniety juz tu z forum i chciałbym uzyskac mniej wiecej takie same parapetry jak sobie nie poradza to dziekuje serdecznie i jedziemy gdzie inedziej

 

Chyba mam sciagniety wykres z hamowania unsera Gazik , jest nieco słabszy bo chyba na 170 KM ale przebieg momentu i mocy wydaje sie byc bardzo fajny łagodny bez nagłych przyrotów itp i chciałbym celowac w cos takiego 

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Myślę, że dobrze sie stało, że odwiedziłeś Carfita..... a jak w ogóle autko śmiga ? Wszystko już ok...... 
 

 

jest taki wątek na forum "Skoda lepsza od Subaru"  tytuł oddaje w zupełności moja opinię o Subaru XV

 

jak najbardziej wszytko OK, najzwyczajniej za dużo się po Subaru XV spodziewałem  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Myślę, że dobrze sie stało, że odwiedziłeś Carfita..... a jak w ogóle autko śmiga ? Wszystko już ok...... 
 

 

jest taki wątek na forum "Skoda lepsza od Subaru"  tytuł oddaje w zupełności moja opinię o Subaru XV

 

jak najbardziej wszytko OK, najzwyczajniej za dużo się po Subaru XV spodziewałem  ;)

 

 

A no widzisz.... tak to czasami jest..... z tym SBD to trochę loteria.... jak Ci się uda  :mellow:  Mam nadzieję, ze nie zraziłeś się zbytnio do marki....  ;)

Nie ukrywam, że ten silnik nie jest mistrzem bezawaryjności.....a z początku produkcji to już dość duże ryzyko, że coś klęknie.... 

 

Chociaż subaru_viper natrzaskał SBD ok. 320k tysi..... i mówi, że to dopiero rozgrzewka  :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

A no widzisz.... tak to czasami jest..... z tym SBD to trochę loteria.... jak Ci się uda  

 

SBD to najlepszy i najgorszy diesel jakim jeździłem 

 

najgorszy bo miałem z nim jako autem w pełni gwarancyjnym problemy z którymi ASO sobie nie poradziło a niestety znacząco utrudniały eksploatację

 

najlepszy bo nie znam żadnego innego "małego" diesla o takiej kulturze pracy, sposobu oddawania "mocy" itp. pod tym względem na chwile obecną nie mogę mieć do silnika najmniejszych zastrzeżeń 

 

co do jego trwałości nie mogę się w żaden sposób wypowiedzieć

 

 

 

 

Mam nadzieję, ze nie zraziłeś się zbytnio do marki.... 
 

 

mit pękł jak bańka mydlana

 

po części bierze się to z tego, że Subaru XV jest wyjątkowo słabym Subaru w głębi serca wierze, ze to "wypadek przy pracy"

 

natomiast to w żaden sposób nie tłumaczy to działań "szeroko rozumianego gwaranta"  pod tym względem Subaru to totalna klapa

 

 

 

największym problemem Subaru XV nie jest projekt tego auta ale jego wykonanie  ;)

 

 

na chwile obecna odrobinę jestem w kropce, XV jest "ogarnięty" ale "niestety" muszę go zmienić (albo wyrzuć diesla albo zmienić auto na benzynowe) i mimo wszytko gdzieś tam myśl o Subaru świta ...

 

... czas pokaże 


 

 

i z całym szacunkiem skad wiemy ze wykres byłby lepszy u kogos kto robił samochod bez hamowni ? moze wykres byc bardzo podobny tylko swiadomośc jest lepsza bo niewiemy jak coś wygląda  
 

 

lepsze jest całe strojenie a nie sam wykres, tego dla nowego strojenia nie znam ale sądzę, ze "cyferki są niższe" 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PANOWIE TEMAT NAKLEJEK.

 

Jest jednak duży problem z kropeczką nad i w słowie "podkarpacie"

Jest Ona tak mała, że drukarnia Twierdzi, że będzie odpadać , już przy wybieraniu nie chce się na folie transportową dobrze przykleić :/ 

Czy będzie to problem, jeżeli tej kropeczki tam nie będzie ? Dla mnie absolutnie NIE będzie to problem.

Edytowane przez mRoZiOo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...