Skocz do zawartości

Kubica w F1


Piotr

Rekomendowane odpowiedzi

11 minut temu, _akir_ napisał:

ale jak patrzyli na telemetrie to oczy mieli w dupie i nie widzieli że proces zwalniania był dużo wcześniej, no ale LULU nie chciał w tamtym miejscu wyprzedać że sędziowie poszli mu na ręke i ukarali Maxa

normalnie polak ukradł a żyda powiesili :facepalm:

Ale to ze proces zwalniania był wcześniej nie zwalnia z winy za jebniecie w hamulec. Wiadomo, ze Jost dał młodemu pare rad aby w razie możliwości wygrać tytuł przez dnf dla obu… Oby mu więcej takich rad nie dawał, szczególnie agresywnego podejścia gdzie indziej

  • Lajk 1
  • Do kitu 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Marek napisał:

Ale to ze proces zwalniania był wcześniej nie zwalnia z winy za jebniecie w hamulec. Wiadomo, ze Jost dał młodemu pare rad aby w razie możliwości wygrać tytuł przez dnf dla obu… Oby mu więcej takich rad nie dawał, szczególnie agresywnego podejścia gdzie indziej

Dal w hebel bo mu pewnie pieszy na pasach wyskoczył ;)

Prawda jest taka ze DRS powinni wywalić i wtedy nie byłoby kalkulowania tylko porządne ściganie z rzeczywistym udowodnieniem kto ma większego

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kibicuję Maxowi, choć jeszcze rok/dwa temu go nie trawiłem. Miałem go za aroganckiego gówniarza, zresztą taki był. Trochę wyrósł, ale to nie ma już teraz znaczenia. Jest w formie i z możliwościami na utarcie nochala "nieskazitelnemu arcymistrzowi" i za to trzymam kciuki. Bardzo mocno trzymam.

Po prostu nie znoszę ludzi kreujących swój wizerunek wbrew swojej naturze. Tacy zaklinający rzeczywistość. Szlachcian był i jest hipokrytą, cynikiem i ściema wylewa mu się uszami i oczami niemal za każdym razem kiedy się wypowiada.

1) Max miał oddać pozycję, to oddał (spróbował). Jego wybór gdzie i jak, byle w ciągu 1 okrążenia.

2) LH nie chciał wyprzedzić, a po czym w swoim stylu pokrętnie tłumaczy się że nie wiedział, że Max mu robił "break-testing", że zupa była za słona.

3) Max mimo próby oddania pozycji dostał 5s kary za zyskanie pozycji poza torem, to samo za co miał oddać pozycję.

4) Max dostał 10s kary i punkty karne za to, że... LH nie chciał przyjąć oddania pozycji i doprowadził tym do kolizji.

To wszystko nie przeczy genialnej jeździe szlachcica uszkodzonym bolidem, to trzeba mu oddać. Tempo miał lepsze przez cały wyścig i pewnie i tak niestety wyprzedziłby Maxa i kolejność byłaby taka sama, ale... ALE w ten sposób pozostał kolejny kwas.

 

Moje życzenie Noworoczne: żeby LH choć jeden sezon w swojej karierze pojeździł taczką. I tak trochę za późno na to, ale mimo to moglibyśmy myślę doświadczyć nowych wrażeń co do jego natury i charakteru ;)

  • Super! 3
  • Lajk 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Danko napisał:

Stanął na hamulcu, jak nic. I jak tu nie mówić, że go nie faworyzują? Max nie jest święty, ale dostaje surowe kary za niemal każdy błąd. A Ham. Nie dostaje kary za niemal każdy błąd. Ot różnica. 

 telemetria pokazała jednak coś innego (2,4G), ale przecież to wszystko spisek! wszyscy przeciwko Maksiowi! zaraz ktoś strzały usłyszy  :)  

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, fulcrum napisał:

(2,4G), ale przecież to wszystko spisek! wszyscy przeciwko Maksiowi! zaraz ktoś strzały usłyszy  :)  

 

ogromna wartość (69bar, 2,4G) - cud, że uszli z życiem..  tak z ciekawości, wiesz w ogóle co te wartości znaczą? czy tak po prostu te cyfry generują na Tobie jakieś wrażenie, bo ładnie wyglądają? :)

 

 

  • Super! 1
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, fulcrum napisał:

 telemetria pokazała jednak coś innego (2,4G), ale przecież to wszystko spisek! wszyscy przeciwko Maksiowi! zaraz ktoś strzały usłyszy  :)  

Ale wiesz że przy mocnym hamowaniu w F1 jest powyżej 5G przeciążenia? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, chojny napisał:


 

To z jaka prędkością na tym odcinku jechał Lewis okrążenie wcześniej? 

a skąd mam to wiedzieć. piszę tyle ile wiem, gdy się mylę potrafię się do tego przyznać. telemetria pokazała hamowanie i przeciążenie 2,4G i tyle. jak pisałem wcześniej, zamiast się ścigać zaczeli kombinować i tak wyszło. chcieli nawzajem wydymać Freda, i Fred ich wydymał. jak to klasyk powiedział :)  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, zajcev napisał:

 

ogromna wartość (69bar, 2,4G) - cud, że uszli z życiem..  tak z ciekawości, wiesz w ogóle co te wartości znaczą? czy tak po prostu te cyfry generują na Tobie jakieś wrażenie, bo ładnie wyglądają? :)

 

 

No i co Zajcev, a Ty nagle specjalista od hamowań zostałeś? Co to zmienia czy było 2,4 czy 4?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, fulcrum napisał:

przy mocnym, ale na prostej masz chyba prawo nie spodziewać się hamowania?

Masz obowiązek spodziewać się hamowania, jak wiesz że ten przed Tobą ma obowiązek Cię przepuścić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, zajcev napisał:

 

ogromna wartość (69bar, 2,4G) - cud, że uszli z życiem..  tak z ciekawości, wiesz w ogóle co te wartości znaczą? czy tak po prostu te cyfry generują na Tobie jakieś wrażenie, bo ładnie wyglądają? :)

 

 

wiesz co to przeciążenie? od kiedy to jest wyrażane w barach?  :)  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, skwaro napisał:

Masz obowiązek spodziewać się hamowania, jak wiesz że ten przed Tobą ma obowiązek Cię przepuścić...

No tak na pewno nie jest. Przepuszczam Cię wiec spodziewaj się ze nagle wale w hamulec. Szczególnie ze jak obaj odpadniemy to idę na mistrza. Super teoria, taka nie za głupia , nie za mądra.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, skwaro napisał:

Masz obowiązek spodziewać się hamowania, jak wiesz że ten przed Tobą ma obowiązek Cię przepuścić...

oglądam F1 pewnie ze 30 lat, jeszcze jak w canal+ była transmitowana i nie widziałem przepuszczania, oddawania pozycji z hamowaniem przed nosem bolidu przepuszczanego

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Marek napisał:

No i co Zajcev, a Ty nagle specjalista od hamowań zostałeś? Co to zmienia czy było 2,4 czy 4?

 

Marku, nie wciągniesz mnie tutaj w swoje Hamiltonowe przepychanki :) nie wdaję się w dyskusję na FB, tak i tutaj też nie będę, bo wiem, że dla Ciebie liczy się tylko on ;)

a akurat w kwestii przeciążeń, to wydaję mi się, że masz dość dużą wiedzę i rozczaruję się, jeśli stwierdzisz tutaj, że to 2,4G to jakieś ogromne przeciążenie :)

 

I tak, rzeczywiście Max nagle zahamował :) a napędzony Lewis nie wiedział co się dzieje i przyje*ał mu w tył... ;) ale ok, jak obiecałem nie wdaję się w dyskusję bo nie ma sensu, wolę zakończyć ten post z uśmiechem na twarzy

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, fulcrum napisał:

oglądam F1 pewnie ze 30 lat, jeszcze jak w canal+ była transmitowana i nie widziałem przepuszczania, oddawania pozycji z hamowaniem przed nosem bolidu przepuszczanego

A widziałeś kiedyś żeby przepuszczany kierowca zamiast wyprzedzać też zwalniał? 

  • Haha 1
  • Lajk 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Marek napisał:

No tak na pewno nie jest. Przepuszczam Cię wiec spodziewaj się ze nagle wale w hamulec. Szczególnie ze jak obaj odpadniemy to idę na mistrza. Super teoria, taka nie za głupia , nie za mądra.

Ta teoria bierze pod uwagę jeden drobny fakt, który jest pomijany przez wszystkich fanów HAM a mianowicie że przepuszczał go wcześniej, zwolnił, HAM nie wyprzedził więc zwolnił bardziej, HAM nadal nie wyprzedził więc przyhamował jeszcze bardziej. I za takie akcje albo obaj powinni dostać karę, albo żaden. 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, zajcev napisał:

 

Marku, nie wciągniesz mnie tutaj w swoje Hamiltonowe przepychanki :) nie wdaję się w dyskusję na FB, tak i tutaj też nie będę, bo wiem, że dla Ciebie liczy się tylko on ;)

a akurat w kwestii przeciążeń, to wydaję mi się, że masz dość dużą wiedzę i rozczaruję się, jeśli stwierdzisz tutaj, że to 2,4G to jakieś ogromne przeciążenie :)

 

I tak, rzeczywiście Max nagle zahamował :) a napędzony Lewis nie wiedział co się dzieje i przyje*ał mu w tył... ;) ale ok, jak obiecałem nie wdaję się w dyskusję bo nie ma sensu, wolę zakończyć ten post z uśmiechem na twarzy

2,4 G misiu pysiu będący ponad podziałami kiedy jestem bliziutko za Tobą bo obaj nie chcemy przeciąć lini DRS jako pierwsi wystarczy z zaskoczenia  żeby wjechać Tobie w tyłek jak widać. I o to tu się rozchodzi czego jak widzę nawet zawodnik nie może zrozumieć . Lewis sobie tam do końca kolka czekać z tylu. Natomiast Max podczas tego czekania na środku w hamulec nie mógł walnąc. I za to dostał karę. 

 

Ja Cię tez nie zapraszam na FB do dyskusji skoro nie masz rzeczowych argumentów a jedynie chciałbyś zabłysnąć ze Ty to już wiesz ze 2,4 g to nie koniec świata. Sorry ziom, jak LH wyprzedzi na skróty to pierwszy to skrytykuje.

 

i jeszcze mi wytłumacz czemu mam mieć większa wiedzę na temat tego 2,4 g niż Fulcrum? 

Edytowane przez Marek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, fulcrum napisał:

bo tak jak pisałem, zamiast się ścigać kombinowali

I tak jak pisałem obaj powinni dostać karę albo żaden. Kara tylko dla Maxa w takiej sytuacji jest wyraźnym faworyzowaniem Lewisa przez sędziów. 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...