Andrzej Koper Opublikowano 18 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2010 Dlaczego? nie wiem. :roll: ....tak słyszalem.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 18 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2010 Dlaczego? Parę wałków mniej do "zakręcenia". Szczególnie, że jak olej zimny to trochę gęstszy więc to jakiś tam opór to stawia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 pedalu gazu Pan nie dotyka zakladam dołączam się, czy to jest forma zabezpieczenia, że nie da się uruchomić auta z gazem udepniętym do podłogi czy raczej przypadek wynikający z jakiejś tam fizyki :?: Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gelo Opublikowano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 A może ktoś zdiagnozuje w końcu moje problemy z odpalaniem ?? :roll: Słowo "problem" to trochę za dużo powiedziane, ale obserwuję dość nietypowe zjawisko. Temperatura zew. miedzy 0 a -5 auto odpala bez problemów Temperatura zew między -5 a -15 auto zapala za pierwszym strzałem, osiąga obroty około 1500, po czym po 2-3 sekundach gaśnie. ZAWSZE po drugim zapaleniu pracuje normalnie - obroty ponownie 1500 i wraz z grzaniem się silnika maleją. Temperatura < -15 - auto znów bez problemów odpala za pierwszym strzałem. Na ciepło pali zawsze bez problemów. Poprzedniej zimy sytuacja była identyczna. Akumulator sprawdzony, rozrusznik ok, świece wymieniane regularnie. Filtr paliwa i powietrza ok - również regularnie wymieniane. Próbowałem przed pierwszym odpalaniem kilkukrotnie włączyć zapłon, tak aby pompka paliwa solidnie napompowała paliwo ale to nie pomaga. Jak samochód zaczyna przygasać to próbowałem ratować lekkim otwarciem przepustnicy, czasem udaje się nie dopuścić do zgaszenia, ale silnik dławi się dość mocno. Niby nie powoduje to żadnych problemów, po prostu czasem zapalam 2 razy ale ciekawi mnie jaka może być przyczyna. Nie bardzo potrafię znaleźć przyczynę. Myślałem o ECU, że źle dobiera mieszankę do danych parametrów. Ale dlaczego przy drugim starcie dobiera dobrą ?? No chyba, ze wtedy już pewne wartości są inne. Wygląda na czujnik temp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się