Skocz do zawartości

Subaru Impreza WRX STi spec. C N-12


WRC fan

Rekomendowane odpowiedzi

Na salonie we Frankurcie Prodrive zaprezentował nową ewolucje N grupowej Imprezy o symbolu N-12. Ciekawe kto z naszego podwórka będzie N-12 śmigał w przyszłym sezonie.

 

Co ciekawe na stronie Prodrive oferta dalej kończy sie na N-11.

 

news20050920_9345.jpg

 

http://www.autoklub.pl/index.php?page=5 ... 2&id=9345&

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na salonie we Frankurcie Prodrive zaprezentował nową ewolucje N grupowej Imprezy o symbolu N-12. Ciekawe kto z naszego podwórka będzie N-12 śmigał w przyszłym sezonie.

 

Co ciekawe na stronie Prodrive oferta dalej kończy sie na N-11.

 

Obrazek

 

http://www.autoklub.pl/index.php?page=5 ... 2&id=9345&

 

na salonie we frankfurcie nie było Ngrupy PRODRIVEu była na rajdzie Anglii ... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Impreza WRX STI Spec-C Type Ra to jest ulepszona wersja STI normalne cywilne auto na innym zawieszeniu i chyba z mocniejszym silnikiem niestety nie znam japonskiego i nie wiem dokladnie co to ma pod maska moge sie tylko domyslac ze zdjec :P

http://www.subaru-sti.co.jp/spec_c_RA2005/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Impreza WRX STI Spec-C Type Ra to jest ulepszona wersja STI normalne cywilne auto na innym zawieszeniu i chyba z mocniejszym silnikiem niestety nie znam japonskiego i nie wiem dokladnie co to ma pod maska moge sie tylko domyslac ze zdjec :P

http://www.subaru-sti.co.jp/spec_c_RA2005/

 

Zmian jest bardzo duzo - lista jest dluga.

Np. usztywniona buda, plastikowe szyby, twin scroll turbo, inna elektronika, inne dyfry, itd itp.

Inny samochod, ogolnie rzecz biorac...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba więcej fun-u byłoby jednak w atomie

 

 

Ja mam wystarczająco duzo funu w turbo 4WD i tak nie ogarniam nawet w 80% i w dodatku się boję rozwijanych szybkosci. Ale wszystko kwestia treningu. Zamiast Atoma czy Noble wolałbym mieć budżet, dobrze przygotowanego Seja, serwis i kasę na wpisowe....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwnie zboczyłeś z tematu :?

Jak już mówimy o budżetach i rajdach, to ja bym do seja nie wsiadł - za dużo poważnych wypadków widziałem :evil:

 

Za te same pieniądze wolałbym kadeta, a za troszkę więcej astrę w N3 - przynajmniej jest więcej blachy dookoła i klatka znacznie solidniejsza :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za te same pieniądze wolałbym kadeta, a za troszkę więcej astrę w N3 - przynajmniej jest więcej blachy dookoła i klatka znacznie solidniejsza

 

 

 

Jasne. MOż ebyć i to, mnie tam wszystko jedno. Jakbym miał auto do ścigania to może być jakiekolwiek byle dobrze zrobione a nie trup jak większość aut w słabszych klasach w naszych rajdach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...