Skocz do zawartości

GT5 rekordy, trasy, ustawki online...itp


subar_u

Rekomendowane odpowiedzi

Metoda z opalarką do naprawy PS3 działa Zobaczymy na jak długo ale na razie jest dobrze no i tysiak w kieszeni dla Subaru

Rób backup!

 

zrobiłem kopie ale... no właśnie Y-lod wrócił pod nową postacią a mianowicie bo ok 10-15 minutach nagle gra przytnie się na ułamek sekundy po czym zawiesza się i konsola wyłącza się i mruga na czerwono... o dziwo włącza się i znowu dzieje się to samo... chyba trzeba będzie ją znowu podgrzać i zobaczymy... daje jej jeszcze 2 szanse na grzanie... jak nie będzie reemisji choroby na co najmniej miesiąc to niestety będę musiał nabyć nową co niestety średnio mi się uśmiecha :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na razie w ostatnim wyzwaniu zarówno Japońskimi klasykami jak i 750PO na torze SPA mam pierwsze miejsce !

 

No panowie do roboty :P

Chyba nie masz wsrod znajomych wszystkich wpisanych w tym temacie, bo McBalon w obu jest przed Toba ;)

A w Japonskich klasykach to juz nawet 3-ci jestes ;)

Niektore czasy, to jakies z kosmosu wykrecacie ;)

 

Ale za to w driftach jestem na 1-wszym :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
..

Chyba nie masz wsrod znajomych wszystkich wpisanych w tym temacie, bo McBalon w obu jest przed Toba ;)

 

Był przede mną , teraz na SPA wszyscy są za mną :P

Klasyki już nie miałem siły po SPA męczyć bardziej tej galarety na kołach :P

 

-- 22 mar 2012, 14:05 --

 

Idę szukać auta :) Mam nadzieję, że nikt nie przyjedzie "lekko" zduszonym WRC :P

 

W wątku się kolega nie udziela, ale wyzwania wymęczył ostro :)

Nie psuj mi humoru i nie poprawiaj już czasu na torze SPA ! :)

 

-- 08 kwi 2012, 00:20 --

 

Jak tam nowe wyzwanie ?

Kto w święta nocami się ściga ? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

New Time and Drift Trials are now available in Gran Turismo 5‘s Seasonal Events, which feature German cars. Here’s a closer look at what’s new:

 

Time Trial No. 33

 

560PP German Cars: Deep Forest Raceway Time Trial

Period of Availability: 2012/04/04 23:00 – 2012/04/18 23:00

Gold: Cr.250,000 Silver: Cr.150,000 Bronze: Cr.100,000

500PP London City Course Time Trial

Period of Availability: 2012/04/04 23:00 – 2012/04/18 23:00

Gold: Cr.250,000 Silver: Cr.150,000 Bronze: Cr.100,000

Drift Trial No. 33

 

German Car Drift Trial at Tsukuba Circuit

Period of Availability: 2012/04/04 23:00 – 2012/04/18 23:00

Gold: Cr.250,000 Silver: Cr.150,000 Bronze: Cr.100,000

Grand Valley Speedway Reverse Drift Trial

Period of Availability: 2012/04/04 23:00 – 2012/04/18 23:00

Gold: Cr.250,000 Silver: Cr.150,000 Bronze: Cr.100,000

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zrobiłem sobie małą przerwę od GT5 na Heavy Rain (mam ambicję zdobyć wszystkie trofea :mrgreen: ), ale może dzisiaj sobie GT5 odpalę, bo już mi tu żona wierci dziurę w brzuchu, że za dużo trupów... :twisted::mrgreen:

 

Cie podpalę :P

 

Chojny ma moją PS3 i na moim profilu - Introbit męczy próbę czasową 33 :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Londynie jego STI objechałem Legacy...

 

 

To było wczoraj a dzisiaj jest dzisiaj :mrgreen:

 

Wczoraj był mój pierwszy dzisiaj jest drugi dzień. 8)

 

Dobra, czas na śniadanie i wracam do kiery

 

 

PS nienawidzę tej gry :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra magicy, co zrobić by auto driftowało w przewidywalny sposób

Sprawa dosyć prosta, choć wymaga lekkiego wyczucia. Podstawa to analogowa gałka do sterowania + analogowy pedał gazu, kierownica może tu być nieco trudniejsza do opanowania. Na dobry początek nadaje się doskonale BMW M3 (zwykła seria ze sklepu) 8) Na przód opony komfortowe miękkie, na tył komfortowe twarde. Ustawienia zawieszenia totalnie seryjne, podobnie dyferencjałów itp. Potem jedziesz normalnie jak time trial, wchodzisz w zakręt i tył zaczyna sam uciekać, analogowym gazem kontrolujesz całą sytuację, gałką kierunek jazdy (mniej więcej). Wjedziesz w zakręt za szybko - wypluje Ci przód, wjedziesz za wolno... może nie udać się zerwać przyczepności na samym początku. Ważne by z czuciem aplikować gaz, dasz go za dużo - obrócisz auto, trzeba wyczuć moment balansując gazem i potem pełny ogień (+dobre wychylenie to szybko bije licznik z punktami). Na początek zupełnie świetnie sprawdza się też skrzynia automatyczna. Kilka przejazdów i załapiesz o co biega. Potem szukasz maksymalnie mocnego i lekkiego auta FR, modyfikujesz zawias i bijesz rekordy 3x tyle co na złoto ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aflinta, dzięki. Mam kiere, więc powinno być łatwiej. Chodziło mi bardziej o ustawienia auta i opony. Wszystkie swoje auta mam ustawione pod jazdę na czas, więc trochę mało chcą driftować. Rzeczywiście zacznę od czegoś seryjnego 8) Ale na opony Comfort to bym nie wpadł. Wydawało mi się, że przy drifcie trzeba mieć przyczepność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...