Jump to content

GT5 rekordy, trasy, ustawki online...itp


subar_u

Recommended Posts

Padl taki pomysl ale nikt sie jeszcze nie zebral wiec ja otwieram wątek tylko na temat GT5 8)

piszcie jakie macie rekordy jakim autem i moce ktora ten czas wykreciliscie:) ja mam pare dni straty w graniu wiec musze nadgonic towarzystwo. Jesli ktorys mod uzna watek za zbedny to niech zamknie :P

Link to comment
Share on other sites

Padl taki pomysl ale nikt sie jeszcze nie zebral wiec ja otwieram wątek tylko na temat GT5 8)

piszcie jakie macie rekordy jakim autem i moce ktora ten czas wykreciliscie:) ja mam pare dni straty w graniu wiec musze nadgonic towarzystwo. Jesli ktorys mod uzna watek za zbedny to niech zamknie :P

 

To moze co by bylo sprawiedliwie, a przy okazji jakies trofeum by wpadlo - zrobmy "konkurs" w tym temacie:

 

"GT-R Official Record

Achieve a time of 7'29.03 on the Nürburgring Nordschleife in a Nissan GT-R '07. The record must be achieved in a Time Trial in the Arcade mode version of the car with tires of Sports Hard grade or lower equipped."

 

:)

Link to comment
Share on other sites

dobra a moze ktos mi powie jak sobie ustawic guziki na kierownicy po swojemu. bo kombinuje i albo jestem slepy albo...

a wogole to ciekawe dlaczego nie ma odrazu logitech G27 w grze??? sa te same kierownice co w prologue a o bylo juz dawno temu.....

Link to comment
Share on other sites

-Nowe STI Sedan

-Seryjne. Opony "sportowe twarde". Kontrola trakcji wylączona. ABS na 1.

-Tor: Eiger Nordwand, krótki, suchy, nie odwrócony ;-)

Mój pierwszy przejazd: 1:16:826.

Ciekawy jestem, czy to w miarę szybko 8)

Link to comment
Share on other sites

Tor: Eiger Nordwand, krótki, suchy, nie odwrócony

Hawk STI 320 koni na sportowej średniej 1:09:629 po 5 okrążeniach żeby opony zagrzać

Bez kontroli trakcji i ABS z realistyczną przyczepnością.

Link to comment
Share on other sites

-Nowe STI Sedan

-Seryjne. Opony "sportowe twarde". Kontrola trakcji wylączona. ABS na 1.

-Tor: Eiger Nordwand, krótki, suchy, nie odwrócony ;-)

Mój pierwszy przejazd: 1:16:826.

Ciekawy jestem, czy to w miarę szybko 8)

 

 

moj czas to 1:14:669

Link to comment
Share on other sites

-Nowe STI Sedan

-Seryjne. Opony "sportowe twarde". Kontrola trakcji wylączona. ABS na 1.

-Tor: Eiger Nordwand, krótki, suchy, nie odwrócony ;-)

Mój pierwszy przejazd: 1:16:826.

Ciekawy jestem, czy to w miarę szybko 8)

 

 

moj czas to 1:14:669

 

1:14:274 :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

-Nowe STI Sedan

-Seryjne. Opony "sportowe twarde". Kontrola trakcji wylączona. ABS na 1.

-Tor: Eiger Nordwand, krótki, suchy, nie odwrócony ;-)

Mój pierwszy przejazd: 1:16:826.

Ciekawy jestem, czy to w miarę szybko 8)

 

 

moj czas to 1:14:669

 

1:14:274 :mrgreen:

 

 

 

jutro wykrece lepszy 8)

Link to comment
Share on other sites

-Nowe STI Sedan

-Seryjne. Opony "sportowe twarde". Kontrola trakcji wylączona. ABS na 1.

-Tor: Eiger Nordwand, krótki, suchy, nie odwrócony ;-)

Mój pierwszy przejazd: 1:16:826.

Ciekawy jestem, czy to w miarę szybko 8)

 

 

moj czas to 1:14:669

 

1:14:274 :mrgreen:

 

 

 

jutro wykrece lepszy 8)

 

1:13:977 8) ale nie bylo latwo :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Ustalmy zasadny.

 

Jaki tor jakie ustawienia !

 

Może przygotujemy się do tej akcji :)

 

Nie dość, że polski oddział Sony Computer Entertainment w ciągu kolejego miesiąca ma zamiar pokazać Gran Turismo 5 graczom z całej Polski (pamiętacie przyczepy jeżdżące po największych miastach?), to na dodatek umożliwi wygranie wycieczki na prawdziwy tor Nurburging wraz z ekipą Top Gear. Wszelkie potrzebne informacje znajdziecie w rozwinięciu newsa, w treści oficjalnej notki prasowej wystosowanej przez SCEP

Coś nie mogę na razie znaleźć konkretnych dat i miejsc objazdu tej przyczepy :(

 

Wiec tor Nurburging duża pętla.

Wszystkie ułatwiacie OFF

Opony jakie kto chce.

Samochód oczywiście STI MY11 tuningowane jak kto chce :)

Link to comment
Share on other sites

Ustalmy zasadny.

 

Jaki tor jakie ustawienia !

 

Może przygotujemy się do tej akcji :)

 

Nie dość, że polski oddział Sony Computer Entertainment w ciągu kolejego miesiąca ma zamiar pokazać Gran Turismo 5 graczom z całej Polski (pamiętacie przyczepy jeżdżące po największych miastach?), to na dodatek umożliwi wygranie wycieczki na prawdziwy tor Nurburging wraz z ekipą Top Gear. Wszelkie potrzebne informacje znajdziecie w rozwinięciu newsa, w treści oficjalnej notki prasowej wystosowanej przez SCEP

Coś nie mogę na razie znaleźć konkretnych dat i miejsc objazdu tej przyczepy :(

 

Wiec tor Nurburging duża pętla.

Wszystkie ułatwiacie OFF

Opony jakie kto chce.

Samochód oczywiście STI MY11 tuningowane jak kto chce :)

 

Moze Nurburging, tryb arcade (będzie sprawiedliwie), STI MY11, wszystko na OFF ? :)

Link to comment
Share on other sites

abs 1 ?

 

Raczej tak :)

 

BTW: Czy ktos kapuje zachowanie auta bez ABS'u w tej grze? :) Ja tego kompletnie nie ogarniam. Niby nie miałem nigdy samochoduz bez abs, ale wydaje mi sie ze auto z zablokowanymi kolami powinno sunąc do przodu pomimo skrecania kołami, a po puszczeniu gazu powinno odzyskiwac sterowność. Tutaj fura lata jak żyd po pustym sklepie.

Link to comment
Share on other sites

-Nowe STI Sedan

-Seryjne. Opony "sportowe twarde". Kontrola trakcji wylączona. ABS na 1.

-Tor: Eiger Nordwand, krótki, suchy, nie odwrócony ;-)

Mój pierwszy przejazd: 1:16:826.

Ciekawy jestem, czy to w miarę szybko 8)

 

 

moj czas to 1:14:669

 

1:14:274 :mrgreen:

 

 

 

jutro wykrece lepszy 8)

 

1:13:977 8) ale nie bylo latwo :mrgreen:

 

1.12.122 i wydaje mi się że jeszcze jestem w stanie urwać coś z końcówki

 

No to nurburgring sti 11 abs na jeden opony powiedzmy sportowe średnie i ogień wydaje mi się że będzie w miarę realistycznie

Link to comment
Share on other sites

 

1.12.122 i wydaje mi się że jeszcze jestem w stanie urwać coś z końcówki

 

No to nurburgring sti 11 abs na jeden opony powiedzmy sportowe średnie i ogień wydaje mi się że będzie w miarę realistycznie

 

 

ten czas to juz cos majstrowane musialo byc w aucie 8)

 

co do jazdy na nurburgring jest chyba roznica w przerobkach auta to albo ustalmy ze seria jedziemy albo na max podkrecony. bo seria ma 300KM a moj podkrecony ponad 500KM plus zawias i cala reszta wiec bedzie duza roznica 8)

Link to comment
Share on other sites

 

1.12.122 i wydaje mi się że jeszcze jestem w stanie urwać coś z końcówki

 

No to nurburgring sti 11 abs na jeden opony powiedzmy sportowe średnie i ogień wydaje mi się że będzie w miarę realistycznie

 

 

ten czas to juz cos majstrowane musialo byc w aucie 8)

 

co do jazdy na nurburgring jest chyba roznica w przerobkach auta to albo ustalmy ze seria jedziemy albo na max podkrecony. bo seria ma 300KM a moj podkrecony ponad 500KM plus zawias i cala reszta wiec bedzie duza roznica 8)

Jechałem serią na twardej sportowej z abs na 1.Nurburg ring też uważam że serią będzie bardzo miarodajnie.Na sportowej średniej bez kontroli trakcji napędy40/60 Abs na 1.

Zaraz przejadę nurburgring i zobacze mniej więcej jakie czasy można wykręcić.

Link to comment
Share on other sites

 

No to nurburgring sti 11 abs na jeden opony powiedzmy sportowe średnie i ogień wydaje mi się że będzie w miarę realistycznie

 

Jak bedziemy jezdzic w trybie arcade to auto będzie seryjne - tam nie ma mozliwosci tuningu - wydaje mi sie ze tak bedzie najsprawiedliwiej :)

Link to comment
Share on other sites

Pojechałem STI 11 Nurburgring a trybie ARCADE tak jak się umawialiśmy Bez kontroli z Abs na 1 opony sportowe średnie.

hercooles26 login na GT5. Czas........................7:51:723 weryfikujcie bo nie mam pojęcia czy to szybko:)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...