California Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 Ech no i jest mój pierwszy problem w dziale technicznym Tylne lewe zawieszenie siedzi o 1.5 - 2 cm niżej od prawego. Z przodu różnicy nie ma. Ja rozumiem, że takie coś występuje w autach z dużymi przebiegami, gdzie głównie jeździ kierowca i auto jest wysiedziane bardziej z lewej strony. Ale u mnie przebieg mały - 23000. Może to normalne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neon Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 Normalne to napewno nie jest sprawdz czy sie olej nie leje z amortyzatorow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 A ciśnienie w oponach sprawdzałeś :wink: :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
California Opublikowano 5 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 Normalne to napewno nie jest sprawdz czy sie olej nie leje z amortyzatorow Suche. A ciśnienie w oponach sprawdzałeś :wink: :?: Prrroszę... :roll: :wink: Różnicę widać po tym jak koło wypełnia nadkole. I jak auto stoi na równym to gołym okiem z tyłu. Może worek kartofli poprzedni właściciel trzymał w bagażniku, bo ewentualność paru kilogramów szpachli więcej z lewej niż z prawej już wykluczyłem :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EVAN Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 Możliwości jest dużo,. Sprawdzałeś czy sprężyna nie pękła? Bo to , że gniazdo amortyzatora Ci wygniło i amor wpadł do środka raczej wykluczam Podnieś auto może coś rzuci Ci się w oko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 1.5 cm to sporo. Sprawdzales parkujac w innch "rownych" miejscach. Taka sama roznica powinna sie pojawic na prawym przodzie jesli auto jest proste i podloze idealnie rowne. Sprawdz raczej przedni prawy zawias bo wyglada na to ze tyl bardziej sie podniosl niz opadl. Tyl jes znacznie mniej obciazony i mniej ma wplywu na przechyl auta. Dalo by znac podczas jazdy. Sprawdz dokladnie czy podloze jest rowne a szczegulnie pod przodem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kupilemimprezeGT Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 Ja przyjrzał bym się dokładnie sprężynie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 Może amortyzator się przycina i tył zostaje w górze :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 Też wydaje mi się, że to amor. Mam czasem tak u siebie, po ostrzejszej jeździe przechodzi. Ale czasem znów raz na jakiś czas przysiądzie :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek123 Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 Witam wszystkich. Mam pytanie typowo laickie....Jutro kupuję imprezę STI z 1997 roku , wszystko jest ok,tylko zastanawiam się czy wszystkie STI mają czerwony kolektor ssący bo ta go nie ma...Po czym poznać ze to przwdziwe STI a nie dłubane Wrx.Wybaczcie ale jestem świeżakiem w rodzinie subaru.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 Powiedzmy sobie szczerze - po 13 latach to jednak farba moze w koncu oblezc z kolektora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek123 Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 fakt...farba to tylko farba...ale czy są jakieś optyczne różnice w wyglądzie silnika STi i WRXa?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 Silnika pewnie minimalne, jesli jakiekolwiek realnie. Mozesz zidentyfikowac samochod np. znajac numer VIN STi mialo troche rzeczy innych niz WRX/GT/Turbo 2000 - ale niewprawnemu oku moze byc ciezko nieco odroznic i odnalezc - zwlaszcza w GC8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek123 Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 Co do nadwozia jestem pewny ze to STI ,tylko ten silnik mnie zastanawiał.Ta wersja ma na dachu taki klapkowy otwierany wlot tego WRX chyba nie miał... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuzi4 Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 Witam wszystkich. Mam pytanie typowo laickie....Jutro kupuję imprezę STI z 1997 roku , wszystko jest ok,tylko zastanawiam się czy wszystkie STI mają czerwony kolektor ssący bo ta go nie ma...Po czym poznać ze to przwdziwe STI a nie dłubane Wrx.Wybaczcie ale jestem świeżakiem w rodzinie subaru.... Nieładnie wcinać sie z takim pytaniem w czyjś wątek, który ma niewiele wspólnego z Twoim problemem... A do tego jeszcze po kilku minutach zakładasz nowy temat... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek123 Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 Przepraszam ,już nie będę kontynuował . Co do sprawy krzywego stania STI dorzucę tylko że najprawdopodobniej wina leży w sprężynie.Niestety jeżeli nie jest pęknięta to zweryfikowanie problemu wymagało by wymontowania jednej i drugiej i porównanie ich długości. Zmęczenie materiału mogło ją dopaść... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 Co do nadwozia jestem pewny ze to STI ,tylko ten silnik mnie zastanawiał.Ta wersja ma na dachu taki klapkowy otwierany wlot tego WRX chyba nie miał... No to akurat po tylu latach to w tych samochodach to juz z 5 roznych silnikow moglo sie przewinac. Tak to ciezko powiedziec - ale jesli z wlotem na dachu ,to moze byc type-ra - o ile wlot nie byl dolozony przez wlasciciela Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filip.W Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 Co do nadwozia jestem pewny ze to STI ,tylko ten silnik mnie zastanawiał.Ta wersja ma na dachu taki klapkowy otwierany wlot tego WRX chyba nie miał... może zanim kupisz trochę sie jeszcze dowiedz na temat bumbaru sti , żeby jakiego "dziwnego" nie kupic. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 tomek123, nie napalaj sie, spokoj to dobra rada jaka dostaniesz California, a dobrze ci sie jezdzi ? czy problem zauwazyles jedynie kiedy zauwazyles amortyzator ? Ja bym podjechal na sciezke zdrowia i sprawdzil kondycje amortyzatorow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filip.W Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 California, a dobrze ci sie jezdzi ? czy problem zauwazyles jedynie kiedy zauwazyles amortyzator ? Ja bym podjechal na sciezke zdrowia i sprawdzil kondycje amortyzatorow otóż to każda stacja pojazdów (badania techniczne) ja płacę jak mnie cos niepokoi 20zł i mam przetrzepane podwozie całe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuzi4 Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 Przepraszam ,już nie będę kontynuował . Co do sprawy krzywego stania STI dorzucę tylko że najprawdopodobniej wina leży w sprężynie.Niestety jeżeli nie jest pęknięta to zweryfikowanie problemu wymagało by wymontowania jednej i drugiej i porównanie ich długości. Zmęczenie materiału mogło ją dopaść... W Twoim wątku wrzuciłem Ci dwa przydatne linki, po których możesz sprawdzić wersję samochodu po numerze VIN. Może bedzie to w jakiś sposób pomocne. Jeżeli chodzi o problem California to zrób diagnostykę zawiasu i - tak jak jest napisane wyżej - rozwaga i spokój przed zakupem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filip.W Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 to Vasquez tak pisze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuzi4 Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 Chyba dobrze pisze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
California Opublikowano 6 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 tomek123 dzięki za promocję wątku California, a dobrze ci sie jezdzi ? Mało znam auto jeszcze i jakiś niuansów nie wychwycę, ale nie czuję nic niepokojącego. Jutro obadam sprawę. Zajrzę pod auto, przegonię trochę, co by się ten amor poruszał i na diagnostykę pojadę. Właśnie zauważyłem, że ze ..:: Świeżynki ::.. zostałem już ..:: Swojakiem ::.. Jaki jest następny level? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 6 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się