Jump to content

STi krzywo stoi


California

Recommended Posts

Ech no i jest mój pierwszy problem w dziale technicznym :(

 

Tylne lewe zawieszenie siedzi o 1.5 - 2 cm niżej od prawego. Z przodu różnicy nie ma.

Ja rozumiem, że takie coś występuje w autach z dużymi przebiegami, gdzie głównie jeździ kierowca i auto jest wysiedziane bardziej z lewej strony. Ale u mnie przebieg mały - 23000.

Może to normalne?

Link to comment
Share on other sites

Normalne to napewno nie jest sprawdz czy sie olej nie leje z amortyzatorow

 

Suche.

 

A ciśnienie w oponach sprawdzałeś :wink: :?:

Prrroszę... :roll: :wink:

Różnicę widać po tym jak koło wypełnia nadkole. I jak auto stoi na równym to gołym okiem z tyłu.

 

Może worek kartofli poprzedni właściciel trzymał w bagażniku, bo ewentualność paru kilogramów szpachli więcej z lewej niż z prawej już wykluczyłem :wink:

Link to comment
Share on other sites

Możliwości jest dużo,. Sprawdzałeś czy sprężyna nie pękła?

Bo to , że gniazdo amortyzatora Ci wygniło i amor wpadł do środka raczej wykluczam :mrgreen:

Podnieś auto może coś rzuci Ci się w oko.

Link to comment
Share on other sites

1.5 cm to sporo. Sprawdzales parkujac w innch "rownych" miejscach.

Taka sama roznica powinna sie pojawic na prawym przodzie jesli auto jest proste i podloze idealnie rowne.

Sprawdz raczej przedni prawy zawias bo wyglada na to ze tyl bardziej sie podniosl niz opadl. Tyl jes znacznie mniej obciazony i mniej ma wplywu na przechyl auta. Dalo by znac podczas jazdy. Sprawdz dokladnie czy podloze jest rowne a szczegulnie pod przodem.

Link to comment
Share on other sites

Witam wszystkich. Mam pytanie typowo laickie....Jutro kupuję imprezę STI z 1997 roku , wszystko jest ok,tylko zastanawiam się czy wszystkie STI mają czerwony kolektor ssący bo ta go nie ma...Po czym poznać ze to przwdziwe STI a nie dłubane Wrx.Wybaczcie ale jestem świeżakiem w rodzinie subaru....

Link to comment
Share on other sites

Silnika pewnie minimalne, jesli jakiekolwiek realnie.

 

Mozesz zidentyfikowac samochod np. znajac numer VIN

 

STi mialo troche rzeczy innych niz WRX/GT/Turbo 2000 - ale niewprawnemu oku moze byc ciezko nieco odroznic i odnalezc - zwlaszcza w GC8

Link to comment
Share on other sites

Witam wszystkich. Mam pytanie typowo laickie....Jutro kupuję imprezę STI z 1997 roku , wszystko jest ok,tylko zastanawiam się czy wszystkie STI mają czerwony kolektor ssący bo ta go nie ma...Po czym poznać ze to przwdziwe STI a nie dłubane Wrx.Wybaczcie ale jestem świeżakiem w rodzinie subaru....

 

Nieładnie wcinać sie z takim pytaniem w czyjś wątek, który ma niewiele wspólnego z Twoim problemem... A do tego jeszcze po kilku minutach zakładasz nowy temat...

Link to comment
Share on other sites

Przepraszam ,już nie będę kontynuował . Co do sprawy krzywego stania STI dorzucę tylko że najprawdopodobniej wina leży w sprężynie.Niestety jeżeli nie jest pęknięta to zweryfikowanie problemu wymagało by wymontowania jednej i drugiej i porównanie ich długości. Zmęczenie materiału mogło ją dopaść...

Link to comment
Share on other sites

Co do nadwozia jestem pewny ze to STI ,tylko ten silnik mnie zastanawiał.Ta wersja ma na dachu taki klapkowy otwierany wlot tego WRX chyba nie miał...

 

No to akurat po tylu latach to w tych samochodach to juz z 5 roznych silnikow moglo sie przewinac.

Tak to ciezko powiedziec - ale jesli z wlotem na dachu ,to moze byc type-ra - o ile wlot nie byl dolozony przez wlasciciela

Link to comment
Share on other sites

Co do nadwozia jestem pewny ze to STI ,tylko ten silnik mnie zastanawiał.Ta wersja ma na dachu taki klapkowy otwierany wlot tego WRX chyba nie miał...

 

 

może zanim kupisz trochę sie jeszcze dowiedz na temat bumbaru sti , żeby jakiego "dziwnego" nie kupic. pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

California, a dobrze ci sie jezdzi ? czy problem zauwazyles jedynie kiedy zauwazyles amortyzator ? Ja bym podjechal na sciezke zdrowia i sprawdzil kondycje amortyzatorow

 

otóż to :) każda stacja pojazdów (badania techniczne) ja płacę jak mnie cos niepokoi 20zł i mam przetrzepane podwozie całe :)

Link to comment
Share on other sites

Przepraszam ,już nie będę kontynuował . Co do sprawy krzywego stania STI dorzucę tylko że najprawdopodobniej wina leży w sprężynie.Niestety jeżeli nie jest pęknięta to zweryfikowanie problemu wymagało by wymontowania jednej i drugiej i porównanie ich długości. Zmęczenie materiału mogło ją dopaść...

 

W Twoim wątku wrzuciłem Ci dwa przydatne linki, po których możesz sprawdzić wersję samochodu po numerze VIN. Może bedzie to w jakiś sposób pomocne.

 

Jeżeli chodzi o problem California to zrób diagnostykę zawiasu i - tak jak jest napisane wyżej - rozwaga i spokój przed zakupem.

Link to comment
Share on other sites

tomek123 dzięki za promocję wątku :)

 

California, a dobrze ci sie jezdzi ?

 

Mało znam auto jeszcze i jakiś niuansów nie wychwycę, ale nie czuję nic niepokojącego.

 

Jutro obadam sprawę. Zajrzę pod auto, przegonię trochę, co by się ten amor poruszał i na diagnostykę pojadę.

 

 

Właśnie zauważyłem, że ze ..:: Świeżynki ::.. zostałem już ..:: Swojakiem ::.. :D

 

Jaki jest następny level?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...