Skocz do zawartości

Najbardziej seksowne samochody... ;-)


WiS

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 98
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

nemo, ale łosochozi?

 

Witek, mi chodzi o te duza dziure w przedniej masce. Jakos tak nie przemawia ona do mnie jako spoiler.Pewnie dlatego, ze w zadnym samochodzie czegos takiego nie widzialem, aczkolwieczek nie musze miec racji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chozi o to ze powietrze wlatuje z przodu a wylatuje własnie tymi dziurami przyciskajac auto do gleby zeby sie trzymało o to chozi :P

Ja wiem jak to powinno działać, ale pokaż mi jakąś inną furę z poodbną wydumką zamiast maski. Ja mysle, ze powietrze plynace przez ta dziure ma raczej za zadanie czyszczenie przedniej szyby podczas deszczu :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wiem jak to powinno działać, ale pokaż mi jakąś inną furę z poodbną wydumką zamiast maski. Ja mysle, ze powietrze plynace przez ta dziure ma raczej za zadanie czyszczenie przedniej szyby podczas deszczu Laughing

 

Prosze bardzo: Lotul Elise/Exige, Ferrari F50, Ferrari Enzo, Jaguar XJ220, oryginalny Ford GT

40, Ford GT 90, Mercedes Clk GTR

A nie jestem tez pewien czy przypadkiem wyloty powietrza od FMIC w WRC nie sa uksztaltowane tak zeby sluzyc rowniez jako spoiler.

 

Wymieniac dalej :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wolę Alfę (Fiat) niż Bugatti (VW), bo o ile pomiędzy Fiatem i Alfą przepaści nie ma, to dla mnie jest to obciach by kupić auto z najwyższej półki w którym palce maczają goście od aut dla ludu. VW nigdy nie będzie dla mnie czymś więcej niż zwykłym popularnym samochodem i to niezaleznie od tego czy zrobi patefona za jakieś duże pieniądze, czy też kupi sobie Bentleya albo Bugatti - jak to ktoś już tu na forum ładnie przytoczył - Frak leży dobrze w trzecim pokoleniu i tyczy się to tak samo producentów samochodów jak i kupujących.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wolę Alfę (Fiat) niż Bugatti (VW), bo o ile pomiędzy Fiatem i Alfą przepaści nie ma, to dla mnie jest to obciach by kupić auto z najwyższej półki w którym palce maczają goście od aut dla ludu. VW nigdy nie będzie dla mnie czymś więcej niż zwykłym popularnym samochodem i to niezaleznie od tego czy zrobi patefona za jakieś duże pieniądze, czy też kupi sobie Bentleya albo Bugatti - jak to ktoś już tu na forum ładnie przytoczył - Frak leży dobrze w trzecim pokoleniu i tyczy się to tak samo producentów samochodów jak i kupujących.

 

Już po kim, jak po kim, ale po tobie, aflinta, to się tego nie spodziewałem ;).

 

Wolę Hondę niż Subaru, bo Honda tylko współpracuje (i to z zacną marką) Roverem, a w Subaru ma udziały GM.

 

Gdzie tu logika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trudno, taka kolej rzeczy. Teraz to już nie będzie Bugatti tylko zwykły VW z logo Bugatti. To zupełnie jak koszulki Alpinusa. Te pierwsze Made in Poland robione w połowie lat 90' były nie zdarcia, mam do dzisiaj. A te Made in China robione już przy chyleniu się firmy ku upadłości są strasznie tandetne. Teraz markę Alpinusa ma Campus - i nie sądzę by poprawiła się przez to jakość i gramatura bawełny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wolę Hondę niż Subaru, bo Honda tylko współpracuje (i to z zacną marką) Roverem, a w Subaru ma udziały GM.

 

Subaru to nie ta półka co Bugatti. Szlachectwa nie da się kupić. I o ile jeszcze można przeboleć RR w rękach BMW, choć i to się kiedyś w głowie nie mieściło, tak Bentley i Bugatti to już tylko historia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aflinta, całkowice podzielam Twoje zdanie w kwestii VW, Bugatti i Bentleya. Ja bym jeszcze dorzucił Lamborghini i Rolls Royca (wytłumacz dlaczego można to przeboleć ?).

 

Bo BMW już jakieś tradycje ma w dziedzinie budowania aut z klasy wyższej i dzięki takiemu RR chce wskoczyć oczko wyżej (a nie jak VW wejść tylnymi drzwiami), podobnie zachował się Mercedes wskrzeszając Maybacha.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale właściwie... To o co wam chodzi? Czy Bugatti składali w Poznaniu?

 

Czy RR też? Albo części do niego? Ile części wspólnych mają te luksusowe samochody z tymi 'dla ludu' ? Myślicie, że już przestano przykładać wagę do jakości montażu? Tylko dlatego, że wykupiła je większa firma?

 

TPSA również zostało wykupione przez większą, zagraniczną firmę. Widzicie jakąś zmianę w jakości świadczonych usług? Jeśli jest zauważalna, to na plus (ADSL).

 

A Mercedes ma mniejsze tradycje w budowaniu luksusowych aut niż BMW ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...