Skocz do zawartości

Turbo Timer HKS - krok po kroku


michal

Rekomendowane odpowiedzi

pasuje ta sama wiazka i do hks i do greddy.

obsluga hks jest duzo latwiejsza (podczas jazdy lub szybko na swiatlach)

hks ma wiecej funkcji a jak Kuba zauwazyl cenowo sie znacznie nie roznia...

mialem hks w eclipsie i bylem bardzo zadowolony. bawilem sie greddym w innym eclipsie i byl koszmar w porownaniu do hks.

 

Na stronie HKS przejsciowka jest jak juz Kuba napisal za 16$ ale do WRX'a 02+. Czy bedzie pasowala do GT :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście że tak. Ale (teraz strzelam - nie wiem jaka jest rzeczywista temperatura) żeby środek stygnał - nawet przy chłodzeniu cyrkulującą wodą - z 200 stopni któe nie powoduja zapłonu oleju czy czegoś takiego, niż z 400. Obudowa strony gorącej spokojnie potrafi świecić piekna bielą po ostrej jeździe. I mówie o zwykłych seryjnych autach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przemeq, Jeszcze raz z całym szacunkiem ,myślę że jeszcze nie ras się spotkamy, widzę po twoich wypowiedziach że nie nabijasz sobie, lecz masz coś do powiedzenia i to jest pozytywne.

 

Spotkałem któregoś razu człowieka z autoGT, bardzo w porządku gość, strasznie mi zainponował w momencie jak wsiadł do swojego Evo i z pod lemona na Sienkiewicza zapioł cztery biegi do drugiej przecznicy gdzie się znajduje Ali Kebab. Gdy spotkałem go w firmieAuto GT fajnie mi się z nim rozmawiało na temat związany z Subaru.. Szkoda ze nie porozmawiałem z nim o cenach owych TT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przemeq, Jeszcze raz z całym szacunkiem ,myślę że jeszcze nie ras się spotkamy, widzę po twoich wypowiedziach że nie nabijasz sobie, lecz masz coś do powiedzenia i to jest pozytywne.

 

Nie zawsze się udaje, no ale cóż... Offtopiczność piękna czasem jest :wink:

 

jak wsiadł do swojego Evo i z pod lemona na Sienkiewicza zapioł cztery biegi do drugiej przecznicy gdzie się znajduje Ali Kebab

 

No to pięknie :shock:. Ile tam jest metrów - 50? Bo chyba nie więcej...

 

Nota bene, jeśli chodzisz do Lemona, to prawdopodobieństwo spotkania mnie tam jest co najmniej wysokie - pojawiam się tam w piątkowe i sobotnie wczesne wieczory (ok. 22-23) w ramach "rozgrzewki" :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To teraz czekam na specjalistę, który mi wytłumaczy, w sposób rzetelny, dlaczego powinienem wydać 1350 PLN na HKS vs. 610 PLN na GReddy... (sam sprzęt 460 + ok. 150 montaż)... :roll:

 

Przemeq, kup Blitz'a :idea: . A jak bardzo chcesz Greddy, to moge Ci sprzedac swojego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile kosztuje Blitz?

 

Jakie masz doświadczenia z GReddy? Jeśli nie jest to jakaś kupa :twisted:, to wezmę go od Ciebie.

 

No bo w końcu jeśli w oczekiwaniu na samochód zbieram gadżety ze sklepu subaru, to mogę przecież kupić też TT, no nie? :twisted:

 

ja mam Blitza, ktory zlicza czas na podstawie doladowan. Zaplacilem za niego 130$ +przesylka.

W Polsce tez mozna kupic, kosztuje chyba cos ponad 800pln.

Greddy jest w porzadku, ale zostal zle podpiety, tak ze nie mozna uzbroic alarmu,wiec i tak musze montowac na nowo, a poniewaz lezy na polceblitz, ktorego lubie, wiec on zostanie zamontowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam Blitza, ktory zlicza czas na podstawie doladowan. Zaplacilem za niego 130$ +przesylka.

W Polsce tez mozna kupic, kosztuje chyba cos ponad 800pln.

 

Ten Twój Blitz to DTT/DC II? Czy, jeśli on wylicza czas wyłączenia na podstawie pomiarów doładowania, to czy może zastąpić tradycyjny boost gauge tj. czy będzie pokazywał ciśnienie doładowania w trybie real-time?

 

Jak poradziłeś sobie z cłem?

 

Sorry za tyle pytań, ale chcę zsynchronizować mniej więcej zakup samochodu i wszystkich drobiazgów typu turbo timer i powoli muszę się zacząć decydować na konkretne rzeczy i je kupować... :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam Blitza, ktory zlicza czas na podstawie doladowan. Zaplacilem za niego 130$ +przesylka.

W Polsce tez mozna kupic, kosztuje chyba cos ponad 800pln.

 

Ten Twój Blitz to DTT/DC II? Czy, jeśli on wylicza czas wyłączenia na podstawie pomiarów doładowania, to czy może zastąpić tradycyjny boost gauge tj. czy będzie pokazywał ciśnienie doładowania w trybie real-time?

 

Jak poradziłeś sobie z cłem?

 

Sorry za tyle pytań, ale chcę zsynchronizować mniej więcej zakup samochodu i wszystkich drobiazgów typu turbo timer i powoli muszę się zacząć decydować na konkretne rzeczy i je kupować... :roll:

 

tak DTT DC2. Mysle ze moze zastapic tradycyjny zegarek, jednak odczytywanie na biezaco aktualnego doladowania bedzie mniej czytelne niz z zegara

Jesli chodzi o clo, to trzeba miec kogos w usa, kto wysle to jako np. zabawki i najlepiej polamerem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki za odpowiedzi.

 

Sprawdziłem na stronie blitza - tak, on może służyć jako wskaźnik doładowania. Rzecz się w tym momencie faktycznie sprowadza do czytelności wskazań. Może gdyby ten panel przedni sprytnie umieścić (jest b. nieduży), np. w okolicach deski rozdzielczej, to nawet by coś z tego było...?

 

PS. Kupię chyba jednak w Polsce, bo nie mam dobrego dojścia do kogoś w US...

 

PS2. Ostatnio wynajmuję co jakiś czas smarta roadstera. Opadła mi szczęka, jak zobaczyłem, że ma wskaźnik doładowania w standardzie :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PS2. Ostatnio wynajmuję co jakiś czas smarta roadstera.

 

 

Czy jest możliwość zorganizwania przejżdżki dla mnie? ;-) Strasznie jestem obsikany na to auto.

 

Jeśli tylko to nie był żart, to bez najmniejszego problemu 8) . Jestem w Wawce znów w piątek, miałem zamówionego coopera w avisie, ale zaraz zadzwonię do sixta po smarta. Namiar na siebie dam Ci na PW.

 

PS. Radochy z jazdy są całe garście :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli tylko to nie był żart, to bez najmniejszego problemu . Jestem w Wawce znów w piątek, miałem zamówionego coopera w avisie, ale zaraz zadzwonię do sixta po smarta. Namiar na siebie dam Ci na PW.

 

PS. Radochy z jazdy są całe garście

 

 

Coopera też z największą przyjemnością ;-) Czekam na namiary :-)

 

Generalnie Smart Roadster chodzi za mna od kiedy usiadłe w nim w salonie jakieś pół roku temu, a do Cooperów to się ślinię...

 

Przed chwilką się przejechałem moim zepsutym Cossiem, ehhhhhh

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez bym chcial pojezdzic tym autem, ale miec na wlasnosc to juz nie

 

 

Ja też nie, ale na tor bym nim pojechał chętnie :-)

 

 

Na własność to bym chciał na miasto Coopera S albo Coopera z Turbo, a do upalania wscieklego homologation speciala bez kompromisow :-) (jedyny kompromis to klima :-D i radio)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...