Skocz do zawartości

Forester nowy czy stary?


pakistani

Rekomendowane odpowiedzi

ja bym wzieła 2,..dlaczego...chyba nie musze pisać..poza przyjemnością z jazdy..ogromną przyjemnością z jazdy i frajdą z jazdy w 2,5 :mrgreen: są jeszcze inne aspekty ..przecież ot tak sobie nie zrezygnowano z modelu 2.0 T 8) a spalanie..myśle że różnica jest niemal żadna :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jaki 2.5XT wypasiony, nawigacja (nieważne, że nie działa ;) ), skóra, sportowa kierownica, pełna elektryka, szklany dach.

 

Nawet bym się chwilę nie zastanawiał, jeśli nie wchodzi w grę zużycie paliwa.

 

Aflinta - no, ja zrozumiałem, że dylemat jest między wolnym ssakiem 2.0 w nowej budzie, a 2.5XT w starej budzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten 2,5 xt ma navi, skórkę... itd... i jak na razie jest do wzięcia za 34 EUR... a ten nowy 2,0 166 KM, bez navi i sk óry, ale też wypasiony jest za 27Eur... mam nadzieję że obniżą cenę tego z wystawki - bo rocznik no i 50 tysiecy osób sie przez niego przetoczyło.... więc licze na jakieś 8-10% zniżki.... gdyby to miał być 2,0 125 KM to bym się nie zastanawiał, ale ten ma mieć 166, więc pewnie z 8,5 do 100 będzie robił...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oceniam że turbo wciągnie ok 15/100, a 2,0 pewnie ze 13 jak mu będę mocniej cisnął... a pewnie będę .

 

A tera cię mamusia weźnie za renke i wyprowadzi z błendów i wypaczeń. Otórz 2,0 turbo przy - " bede mocniej cisnąć... a pewnie bede" - zeźre 18 - 20 litrowych butelek na setkę podróżniczą.

2,5 turbo zeźre tela po miejskiej dżungli.

 

mamusia

ps. biere pod uwage że "mocniej cisnąć' to bedzie jakieś dwa złote dwadzieścia groszy na termometrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no nie chodzi mi o zamykanie licznika..... ale jak się juz prowadzi Suba to ciężko sie trzymać przepisów...

ale 20 to troszkę sporo.... będąc w stanach przez czas jakis miałem Lincolna Towncara, 15 letniego, ale V8, poj 5,0... wciągał ok 27/100 i to było sporo.... ale tam wacha 1/4 tego co u nas kosztuje... :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i jeszcze mala uwaga.

na skorze D jezdzi jak cholera (przynajmniej w zwyklych ubraniach, moze jak ktos

bedzie smigal w skorzanym wdzianku jak na czopera to kontakt bedzie lepszy :lol: ).

nawigacja o ktorej piszesz to jest pic (niestety) w tym konkretnym przypadku.

uzyj szukajki, bylo kilka tematow.

roznica w spalaniu miedzy 2.0 a 2.0t MOZE bedzie wynosila 2-3 litry (przy rozsadnej jezdzie).

miedzy 2.0 a 2,5t... w cuda nie wierz :wink: .

jak dla mnie to 2,5xt bez skory (jest taka opcja :?: ) i bez navi + nastawienie sie

na spalanie od 15 do xx i bedzie :arrow: :mrgreen::mrgreen:

 

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej!

wracam do tematu foresta - lepiej wybrać nowy model, silnik 2.0 166 KM, czy poczekać na zmiane ekspozycji :) i wziąć rocznik 2004 2,5 Turbo? mam jeszze miesiąc na decyzję....

to w nowym modelu ma być 166 zamiast 177 KM jak dotychczas????? bo zbytnio wierzyć mi sie w to nie chce....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tto aż takiego znaczenia nie ma... oceniam że turbo wciągnie ok 15/100, a 2,0 pewnie ze 13 jak mu będę mocniej cisnął... a pewnie będę :), ale ten turbo to w obecnej budzie, a 2,0 juz w nowej.....

witaj tyle tylko ze 2 ,0 nie jedzie specjalnie a jak chcesz co by jechalo to strasznie trzeba wysoko krecic obroty i wtedy pali kolo 15. no i jednak przy turbo to sie zbiera duzo lepiej. a znowu stylistycznie stara buda od nowej az tak sie nie rozni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie 2,5 XT. Auto jest po prostu zniewalające. Ja stary miłośnik imprez, przez moment miałem kryzys czy go nie wybrać na następne auto. Przyspieszenia i elastyczność są naprawde imponujące. No i dzika frajda z jazdy, o której wspomniała Siostra Monia :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przepraszam. Ja nie jestem na bieżaco. Ale niech mnie ktoś oświeci, co to za fantazje o 166 kucach z dwulitrówki wolnossącej???

Jak już, to podejrzewam, że nowe Leśniki będą 2.5-litrowe, zarówo turbo, jak i wolnossące...nie? I wtedy ta moc, z dwóch i pół litra, wydaje mi się racjonalna.

 

Swoją drogą, jak dla mnie, taki wolny ssak byłby całkiem sympatyczny. Obecny 2.5 z USA robi setkę bodaj w 9.5 sekundy... a jeszcze reduktor... Dałoby się jechać, i nie trezba czekać z wyłączeniem silnika, aż turbo zwolni - jak się człowiek spóźnia do roboty... :mrgreen: :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przepraszam. Ja nie jestem na bieżaco. Ale niech mnie ktoś oświeci, co to za fantazje o 166 kucach z dwulitrówki wolnossącej???

Jak już, to podejrzewam, że nowe Leśniki będą 2.5-litrowe, zarówo turbo, jak i wolnossące...nie? I wtedy ta moc, z dwóch i pół litra, wydaje mi się racjonalna.

 

Swoją drogą, jak dla mnie, taki wolny ssak byłby całkiem sympatyczny. Obecny 2.5 z USA robi setkę bodaj w 9.5 sekundy... a jeszcze reduktor... Dałoby się jechać, i nie trezba czekać z wyłączeniem silnika, aż turbo zwolni - jak się człowiek spóźnia do roboty... :mrgreen: :wink:

 

:?:

Czy 166 koni z 2.0 litrów to za dużo, a z 1,6 litra Hondy???

 

Jak się przyciśnie takimu bez turbo to tez sumienie mnie gryzie od razu go wyłaczyć.

 

Jesli chodzi wybór,to nie ma się co zastawiać.

Jak Cie stać to 2,5T.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poczekaj do wrzesnia i sam zobaczysz.... to jest informacja od sprzedawcy, a chyba oni powinni wiedzieć najwięcej... zresztą dzwoniłem do SIP i potwierdzaja....

 

W SIP to oni niestety bardzo czesto nic nie wiedza :( a sprzedawcow maja wydaje mi sie raczej malo profesjonalnych.... :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...