Skocz do zawartości

Outback 2.0D MY10 pierwsze kilometry.


Adam12

Rekomendowane odpowiedzi

można też próbować od którejś Toyoty, bo sporo elementów jest identycznych :wink:

pytanie czy chcesz mieć wkład węglowy, czy standardowy :?:

Corteco CP1078 / CC1078. Produkt MicronAir, czyli głównego OEMa filtrów kabinowych. Corteco jest ich dystrybutorem na aftermarkecie.

Patrząc na to jak brudzi się przednia szyba (od środka) zdecydowanie najlepszy jak dotąd. Kosztuje jakieś grosze.

 

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za info.

koniecznie węglowy. Poszukam w sieci bo ani bosha ani stp nie znalazłem.

 

Podalem Bosha bo to europejska firma.

STP bo tania i dosc popularna......

Fram posiada tez filtry, ba, nawet jest strona ....

http://www.sogefifilterdivision.com/cat ... AM〈=PL

 

tyle ze nie dziala......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przez ostatnie kilka dni pojeździłem sobie wspominaną kilka razy wyżej Insignią i poza wadami (kto i co ich nie ma? :wink: ) Opel ma następujące zalety:

1. zużywa ok. 1 - 1,5 litra paliwa mniej niż mój OBK

2. ma dużo lepiej wyciszone wnętrze

3. materiały wewnątrz wydają się jednak minimalnie lepszej jakości niż OBK

4. ma znacznie cichsze zawieszenie (no chyba, że mój OBK jest już aż tak rozklekotany)

5. ma lepsze osiągi (silnik ma 10 KM więcej niż SBD, ale zasadnicze znaczenie ma jednak napęd na jedną ośkę)

6. kosztuje jednak te ponad ok. 35 tys. zł mniej niż Legacy z najsłabszym wyposażeniem - Legacy bardziej pasuje do porównania z Insignią

 

Opel wypuścił teraz Insignię diesel w wersji BiTurbo 4x4 (195 KM i 400 Nm), która ma Haldex IV generacji i kosztuje z dużo lepszym wyposażeniem coś ok. 10 tys. mniej niż najtańsza wersja Legacy...

osobiście nie zamieniłbym się na Opla z uwagi na powszechność marki na rynku oraz mniejszą ilość miejsca wewnątrz (w odniesieniu do OBK), ale cały czas zastanawiam się, jakie są jeszcze inne argumenty za Subaru poza emocjonalnymi :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ad4. podjedź do serwisu żeby poprawili "przekładnię". U mnie też hałasuje i daje odgłosy jakby zawieszenie się popsuło. klasyczna przypadłość Subaru.

 

http://pl.subaru.client.portals.jato.co ... egory=comp

porównanie Legacy i Insigni. Obawiam się, że ceny tak samo wyposażonych aut byłyby zbliżone.

 

PS. gabaryty aut to dwa różne światy. W Insigni czułem się jak sardynka w puszce. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ad4. podjedź do serwisu żeby poprawili "przekładnię". U mnie też hałasuje i daje odgłosy jakby zawieszenie się popsuło. klasyczna przypadłość Subaru.

porównanie Legacy i Insigni. Obawiam się, że ceny tak samo wyposażonych aut byłyby zbliżone.

PS. gabaryty aut to dwa różne światy. W Insigni czułem się jak sardynka w puszce. :mrgreen:

cenę Insignii biorę z faktury, a nie z cennika :wink:

ale mała jest w porównaniu do OBK to fakt :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co to znaczy duży ? Generalnie to ceny są trochę wysokie. Prawie 130k pln za sedana z 2 litrowym dieslem. Trochę sporo jak na Polskie realia.

 

-- 17 kwi 2012, o 09:50 --

 

Ad4. podjedź do serwisu żeby poprawili "przekładnię". U mnie też hałasuje i daje odgłosy jakby zawieszenie się popsuło. klasyczna przypadłość Subaru.

porównanie Legacy i Insigni. Obawiam się, że ceny tak samo wyposażonych aut byłyby zbliżone.

PS. gabaryty aut to dwa różne światy. W Insigni czułem się jak sardynka w puszce. :mrgreen:

cenę Insignii biorę z faktury, a nie z cennika :wink:

ale mała jest w porównaniu do OBK to fakt :wink:

 

 

kiedy była ta faktura ? ceny u wszystkich mocno poszły do góry. kurs euro jest nieubłagany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kiedy była ta faktura ? ceny u wszystkich mocno poszły do góry. kurs euro jest nieubłagany.

niewiele się zmieniło, bo Opel daje po prostu duże upusty i różnica jest większa :wink:

nie możemy porównywać ceny w cenniku, tylko realne ceny sprzedaży :wink:

ja póki co nie chcę Opla, ale cały czas zastanawiam się, skąd biorą się te różnice w cenach :?:

jeżeli weźmiemy Legacy kombi w wersji Comfort za ok. 145 tys. zł (przyjąłem rabat 3%) i porównamy z jednak lepiej wyposażoną Insignią BiTurbo 4x4 w wersji Cosmo (no i jednak z silnikiem 195 KM), za którą faktycznie przyjdzie zapłacić pewnie nie więcej niż 125 tys. zł, to robi się konkretna różnica.... jeżeli to istotne, to jeszcze za ok. 4 tys. zł możemy doposażyć Opla w biksenony...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to wszystko jasne tylko nie kalkulujmy 'wyprzedaży' roczników itp promocje. To są okresowe obniżki. Cosmo według cennika kosztuje 146k pln i nie sądzę, żeby diler dawał 20k pln upustu.

Jak kupowałem OBK sprawdzałem dokładnie jak to jest z "mitycznymi rabatami' i większość informacji należy zaliczyć do kategorii 'plotek'.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak kupowałem OBK sprawdzałem dokładnie jak to jest z "mitycznymi rabatami' i większość informacji należy zaliczyć do kategorii 'plotek'.

to prawda, o ile kupujesz 1 szt., ale u nas w firmie samochodów jest jednak więcej i można kupić (nawet prywatnie) po bardzo atrakcyjnej cenie :wink:

pod koniec ubiegłego roku kupowaliśmy Insignię kombi z silnikiem diesla 160 KM (ta którą ostatnio sobie pojeździłem) i przy cenie wyjściowej na poziomie 123 tys. zł (wersja Edition + biksenony + czujniki parkowania przód / tył + pakiet business) finalnie zapłaciliśmy dobrze ponad 25 tys. zł mniej (to co jest na fakturze).... to było jednak auto ze stocku, więc i rabat wyższy o jakieś 5% niż ten standardowy...

ale mam też świeże oferty, bo rozważamy zakupy kolejnych aut i rabaty na poziomie 15 - 20% (zależnie od modelu) są normą :wink:

 

P.S spróbujcie kupić kilka samochodów w Subaru i poproście o ofertę :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Subaru kupuje się samochody a nie rabaty :-).
zakupów grupowych nie bierzemy pod uwagę. :)

każde wytłumaczenie jest dobre, ale to niestety nie zmienia faktów i nie uzasadnia różnicy w cenach :wink:

zresztą oporna polityka rabatowa nie jest domeną jedynie Subaru :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Subaru kupuje się samochody a nie rabaty :-).
zakupów grupowych nie bierzemy pod uwagę. :)

każde wytłumaczenie jest dobre, ale to niestety nie zmienia faktów i nie uzasadnia różnicy w cenach :wink:

zresztą oporna polityka rabatowa nie jest domeną jedynie Subaru :wink:

 

Cena jest dobra tzn. jeszcze znajdują się chętni co te auta kupują :-).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to nie jest wytłumaczenie. Tak po prostu jest. Rozmawiamy o zakupach osób prywatnych i/lub jednej sztuki a nie 'flotowych'. Zadzwoń do jednego z "francuzów" będzie rabat 30% lub więcej. Polityka Subaru jest bardzo racjonalna dla..... Subaru i ich dilerów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to nie jest wytłumaczenie. Tak po prostu jest. Rozmawiamy o zakupach osób prywatnych i/lub jednej sztuki a nie 'flotowych'. Zadzwoń do jednego z "francuzów" będzie rabat 30% lub więcej. Polityka Subaru jest bardzo racjonalna dla..... Subaru i ich dilerów.

 

Bo np. Citroen podaje zawyżone ceny w katalogach, aby później dać rabat i klient będzie szczęśliwy jest ile ugrał.

 

-- 17 kwi 2012, o 14:54 --

 

Subaru i ich dilerów.

 

Nie wiem, chce kupić samochód to go kupuje i nie liczę na rabaty (cena to jedno z kryteriów wyboru).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polityka Subaru jest bardzo racjonalna dla..... Subaru i ich dilerów.

oczywiście, że jest racjonalna :wink:

w Oplu mogę kupić prywatnie (nie flotowo) w tej samej cenie samochód co na firmę, bo mają pewnie inną strategię sprzedaży :wink:

nie chcę doprowadzać do dyskusji, kto ma lepszą politykę cenową, albo czy się kupuje samochody, czy rabaty, tylko zastanawiam się, co dla nas było decydujące przy wyborze auta (sam mam 2 Subaru), skoro różnica 25 tys. zł nie robi na nas wrażenia :wink:

dla mnie istotne było to, że:

1. będę poruszał się nietuzinkowym autem

2. OBK jest wewnątrz większy od jakiejkolwiek konkurencji w tym segmencie

3. Subaru ma generalnie opinię marki wysokiej jakości (tu bym już trochę polemizował :wink: )

4. zależało mi na indywidualnym traktowaniu klienta przez serwis / dealera, a nie wpadaniu w tryby wielkiej, koncernowej machiny (tu jest sporo do poprawienia :wink: )

 

-- 17 kwi 2012, o 15:00 --

 

np. Citroen podaje zawyżone ceny w katalogach, aby później dać rabat i klient będzie szczęśliwy jest ile ugrał.
Subaru i ich dilerów.
Nie wiem, chce kupić samochód to go kupuje i nie liczę na rabaty (cena to jedno z kryteriów wyboru).

myślę, że się mylisz i ludzie coraz częściej jednak patrzą na finalne ceny oraz na koszty utrzymania / serwisu

jeżeli oceniasz jedynie pod swoim kątem, nie biorąc potrzeb innych pod uwagę, to OK - tyle że ludzie, których stać na zakup i utrzymanie H6 są w zdecydowanej mniejszości - większość musi się liczyć z kasą :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...