Olleo Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 Czy ktos przerabial temat? Jest to w ogole wykonalne? Zastanawiam sie, czy by sie zmiescily, czy dodatkowe 2 cylindry powoduja, ze juz w Forku nie ma miejsca. No i co ze skrzynia? Rozwazam na przyszly rok Forka 2.5XT, ale tak mi chodzi po peryferiach glowy wolny ssak z H6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 7 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 Do Imprezy sie zmiescil i jeszcze go zaturbiono - mi by wystarczyl wolny ssak, a jeszcze lepiej H6 3.6 http://www.perrinperformance.com/pages/show/32 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GÓRAL z Łodzi Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 Jak patrzę pod maskę to nam wrażenie, że kolejne dwa cylindry to wejdą ale do bagażnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 taką mieli konkluzję: The question is would I do this again? One could argue that the power levels we reached could be done with a 4 cylinder. One could argue that you would also save a ton of money doing the 4 cylinder. One could argue that the added weight will hurt handling. One could argue that it gets worse gas mileage. One could argue that it is untested waters. One could argue that 600 is way too much power for a street car. I say so What! I think it is time to start a trend for a new Subaru Exhaust Note! Bye bye Boxer-rumble, here comes the boxer-smoothie............or boxer-Porsche-aru, or boxer-Sub-orsche, or something that represents that it sounds like a Porsche. czyli fajny projekt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 7 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 No ale to dotyczy swapu + uturbienie. A mi chodzi o prosty swap. H6 w Foresterze, no i do tego oczywiscie roznoodleglosciowy kolektor (pewnie musialby byc dorabiany) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 jaki jest cel ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 7 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 Jako alternatywa jest 2.5XT, bo S-turbo juz mam. Wydaje mi sie, ze osiagi bylyby porownywalne, acz bez turbodziury, a koszty ewentualnych napraw znacznie mniejsze, ze nie wspomne o uszczelkach pod glowicami w 2.5T, czy kosztach remontu. Nie wiem tez, czy cala akcja nie bylaby tansza, niz znalezienie 2.5XT w dobrym stanie :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 Rozważ, czy koszty przekładki i wykonana chociażby raz regulacja luzów zaworowych w H6 nie wyrówna Ci kosztów eksploatacji z 2.5T... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 niektórzy twierdzili, że to samo w H6 kosztuje 1.5 x tyle co w H4 (2.0 i 2.5) gdyby cel postawić "mieć jedynego forka 3.0" to co innego a tak szkoda nafty będzie to kosztowało jak dwa forki na starcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 niektórzy twierdzili, że to samo w H6 kosztuje 1.5 x tyle co w H4 (2.0 i 2.5) ma to sens, w końcu 4H x 1.5 = 6H Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 7 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 niektórzy twierdzili, że to samo w H6 kosztuje 1.5 x tyle co w H4 (2.0 i 2.5) ma to sens, w końcu 4H x 1.5 = 6H A tak sobie pomyslec w kontekscie naszych forkow turbo z przebiegami ~200kkm, o ktorych mowa w sasiednim temacie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian.R Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 Nie bedzie za ciezko z przodu i nie usiadzie? Bo nowy zawias tak to dochodzi do wymiany. O hamulcach to nawet nie mowie....innymi slowy budowa nowego auta... W dodatku 50% auta na czesciach dorabianych... bo to za dlugie, to za krotkie itp itd... no nie wiem... awaryjnosc bedzie ponadprzecietna. Do tego wieksza masa - bedzie bardziej rył przodem. Jak ktos ma worek kasy i do tego ma pasje, ktora objawia sie dlubaniem przy aucie to spoko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 8 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 Dlatego mnie interesuje, czy to jest bardziej, czy mniej plug'n play. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paul_78 Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 A nie prościej po prostu kupić OBK H6? :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 8 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 Tylko na co mi OBK, jak ja chce miec mocnego Forka? Tym bardziej, ze OBK H6 3.0 ma tylko automatyczna skrzynie biegow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 automat to same zalety - zero problemow z dumasa, dociskie, tarcza, mozna bardzo precyzyjnie manewrowac w terenie bez strachu o spalenie sprzegla, wygoda w korkach, jak chcesz sie pobawic to ma triptonic +/- music pojedzic troche automatem zeby sie do niego przekonac i zapomniec ze isnieje cos takiego jak zwykla manulana skrzynia biegow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boombastic Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 Nowoczesny automat ma swoje zalety, zgadza się. Automat od Subaru to konstrukcja przedpotopowa dla zdesperowanych lub mało wymagających. Ja z przyjemnością wróciłem do manuala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 Automat od Subaru to konstrukcja przedpotopowa dla zdesperowanych lub mało wymagających wiec ja jestem malo wymagajacy. mam porownanie do e-klasy 5 biegowego automatu i odpowiedzilanie twierdze ze 4eat by SUBARU jest lepszy, co potwierdza wlasciel wczesniej wspomianej e-klasy H6 ma 5EAT wiec jeszcze lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 Olleo Sama idea rewelacyjna i pewnie wykonalna, aż się samo pytanie ciśnie na usta: dlaczego FHI tak nie zrobiło? Ale czy ostatecznie bilans wyjdzie korzystny? no nie wiem, chyba że świadomość posiadania jedynego na świecie Forka H6 rekompensuje wszystko... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 Automat od Subaru to konstrukcja przedpotopowa dla zdesperowanych lub mało wymagających wiec ja jestem malo wymagajacy. mam porownanie do e-klasy 5 biegowego automatu i odpowiedzilanie twierdze ze 4eat by SUBARU jest lepszy, co potwierdza wlasciel wczesniej wspomianej e-klasy H6 ma 5EAT wiec jeszcze lepiej a jak się objawia ta lepszość :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boombastic Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 mam porownanie do e-klasy 5 biegowego automatu i odpowiedzilanie twierdze ze 4eat by SUBARU jest lepszy, co potwierdza wlasciel wczesniej wspomianej e-klasyH6 ma 5EAT wiec jeszcze lepiej Hip, hip hura, staroć konstrukcyjna Subaru jest lepsza od pewnie równie zaawansowanej technologii Mercedesa. Oto powód do dumy. I oczywiście po wielu latach wytęzonej pracy nastąpił gigantyczny postęp - dołożono wreszcie piąty bieg. Tylko konkurencja odjechała o lata świetlne w kwestii skrzyń automatycznych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
euyot Opublikowano 23 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2020 (edytowane) Właśnie sidziałem sobie bezproblemowo i sobie wydumałem problem. Forek H6. Oczywywiscie w myśl zasady: masz problem wpisz najpierw w googla. Oto jestem zatem. Ktoś moze slyszal o takin swapie? No dobra. To nie bylo trudne. A Polsce? Edytowane 23 Sierpnia 2020 przez euyot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 23 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2020 8 godzin temu, euyot napisał: Właśnie sidziałem sobie bezproblemowo i sobie wydumałem problem. Forek H6. Oczywywiscie w myśl zasady: masz problem wpisz najpierw w googla. Oto jestem zatem. Ktoś moze slyszal o takin swapie? No dobra. To nie bylo trudne. A Polsce? Słyszałem o takim swapie w Białymstoku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
133699 Opublikowano 23 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2020 Nawet kilka takich jeździ, pierwotnie jako Diesel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się