czaviar Posted May 9, 2010 Share Posted May 9, 2010 Mam 3 wskaźniki: 1. Boost 2. Temp. oleju 3. EGT oraz słupek jak na zdjęciu: Zastanawiam się jak najlepiej rozmieścić zegary ? Czy wskaźnik, z którego najczęściej korzystamy powinien być na dole czy górze słupka ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted May 9, 2010 Share Posted May 9, 2010 Boost najbardziej w polu widzenia kierowcy, w zależności od wzrostu... Link to comment Share on other sites More sharing options...
grygo Posted May 9, 2010 Share Posted May 9, 2010 Boost najbardziej w polu widzenia kierowcy, w zależności od wzrostu... tez tak bym do tego podszedl, jako 2 widoczny wzialbym egt. wydaje mi sie, ze wszystko zalezy od twojej pozycji za kolkiem, wzrostu itd. sam musisz to indywidualnie ocenic, bo kazdy jest inny Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdaSch Posted December 21, 2010 Share Posted December 21, 2010 czaviar, off top, zaintrygował nie twój "podpis" faktycznie jest widocznych 10 różnic? nie znalazłem tyle Link to comment Share on other sites More sharing options...
respect Posted December 21, 2010 Share Posted December 21, 2010 czaviar, ja bym dał na skraju boosta-tzn. na dole lub górze-szybki rzut oka w środkowy wskaźnika jest trudny. AdaSch, widocznych różnic jest więcej niż 10: Przednie i tylne felgi mają każde ramion w innym położeniu.5 ramion razy 2 felgi to już 10 róznic. .Dolicz różnice typu ilość drzwi i klamek,wymiary drzwi i szyb,ilość klamek i kropkę na tylnym błotniku... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ukaszWRX Posted December 21, 2010 Share Posted December 21, 2010 ja mam inne pytanie, jaki inny wskaznik warto jeszce zalozyc (jako trzeci) ja bym chc ial zalozyc boost,EGT i wlasnie ktory jeszcze :?: widze ze czaviar, ma temp.oleju Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpol Posted December 21, 2010 Share Posted December 21, 2010 Jeśli nie przewidujesz awarii albo zapominania o dolewkach oleju ;-), to też wybrałbym jego temperaturę - dla "złagodzonej" eksploatacji silnika. Tylko uwaga - strasznie wkurza ten kaganiec . Link to comment Share on other sites More sharing options...
ukaszWRX Posted December 21, 2010 Share Posted December 21, 2010 Jeśli nie przewidujesz awarii albo zapominania o dolewkach oleju ;-), to też wybrałbym jego temperaturę - dla "złagodzonej" eksploatacji silnika. Tylko uwaga - strasznie wkurza ten kaganiec . co masz na mysli Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robo Posted December 21, 2010 Share Posted December 21, 2010 Pewnie to ze wiesz teraz ile naprawdę trzeba czekać zanim sie docisnie.... po temp. Oleju Sent from my HTC Desire using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpol Posted December 21, 2010 Share Posted December 21, 2010 Tylko uwaga - strasznie wkurza ten kaganiec . co masz na mysli To, że temperatura oleju strasznie powoli idzie w górę... :-) Woda ma już nominalną, a wskazówka od oleju ani drgnie. A po to masz zegary, żeby nie cisnąć na niedogrzanej oliwie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ukaszWRX Posted December 21, 2010 Share Posted December 21, 2010 A po to masz zegary, żeby nie cisnąć na niedogrzanej oliwie. o i teraz zaspokoiles moja ciekawosc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now