czaviar Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Mam 3 wskaźniki: 1. Boost 2. Temp. oleju 3. EGT oraz słupek jak na zdjęciu: Zastanawiam się jak najlepiej rozmieścić zegary ? Czy wskaźnik, z którego najczęściej korzystamy powinien być na dole czy górze słupka ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Boost najbardziej w polu widzenia kierowcy, w zależności od wzrostu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Boost najbardziej w polu widzenia kierowcy, w zależności od wzrostu... tez tak bym do tego podszedl, jako 2 widoczny wzialbym egt. wydaje mi sie, ze wszystko zalezy od twojej pozycji za kolkiem, wzrostu itd. sam musisz to indywidualnie ocenic, bo kazdy jest inny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 21 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2010 czaviar, off top, zaintrygował nie twój "podpis" faktycznie jest widocznych 10 różnic? nie znalazłem tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 21 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2010 czaviar, ja bym dał na skraju boosta-tzn. na dole lub górze-szybki rzut oka w środkowy wskaźnika jest trudny. AdaSch, widocznych różnic jest więcej niż 10: Przednie i tylne felgi mają każde ramion w innym położeniu.5 ramion razy 2 felgi to już 10 róznic. .Dolicz różnice typu ilość drzwi i klamek,wymiary drzwi i szyb,ilość klamek i kropkę na tylnym błotniku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszWRX Opublikowano 21 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2010 ja mam inne pytanie, jaki inny wskaznik warto jeszce zalozyc (jako trzeci) ja bym chc ial zalozyc boost,EGT i wlasnie ktory jeszcze :?: widze ze czaviar, ma temp.oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 21 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2010 Jeśli nie przewidujesz awarii albo zapominania o dolewkach oleju ;-), to też wybrałbym jego temperaturę - dla "złagodzonej" eksploatacji silnika. Tylko uwaga - strasznie wkurza ten kaganiec . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszWRX Opublikowano 21 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2010 Jeśli nie przewidujesz awarii albo zapominania o dolewkach oleju ;-), to też wybrałbym jego temperaturę - dla "złagodzonej" eksploatacji silnika. Tylko uwaga - strasznie wkurza ten kaganiec . co masz na mysli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robo Opublikowano 21 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2010 Pewnie to ze wiesz teraz ile naprawdę trzeba czekać zanim sie docisnie.... po temp. Oleju Sent from my HTC Desire using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 21 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2010 Tylko uwaga - strasznie wkurza ten kaganiec . co masz na mysli To, że temperatura oleju strasznie powoli idzie w górę... :-) Woda ma już nominalną, a wskazówka od oleju ani drgnie. A po to masz zegary, żeby nie cisnąć na niedogrzanej oliwie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszWRX Opublikowano 21 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2010 A po to masz zegary, żeby nie cisnąć na niedogrzanej oliwie. o i teraz zaspokoiles moja ciekawosc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się