Skocz do zawartości

Subaru vs BMW M3


Lacky

Rekomendowane odpowiedzi

jeszcze w temacie GTvsSTi ostatnio azraelowi podawalem wyniki testów Sport Auto..

..............GT99 STi04

0-100 5,8 5,9

0-160 14,5 14,2

0-180 19,6 19,5

i dopiero:

0-200 29,3 25,9

 

 

Prosiaq ale wiesz ze kiedy pojawiają się zakręty przepaść powstaje. Chociaż oczywiście tutaj widać masę STi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 135
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

 

jeszcze w temacie GTvsSTi ostatnio azraelowi podawalem wyniki testów Sport Auto..

..............GT99 STi04

0-100 5,8 5,9

0-160 14,5 14,2

0-180 19,6 19,5

i dopiero:

0-200 29,3 25,9

 

W starych testach GT mialy czas do 100km/h 5.5s :roll: no i STi chyba nie ma "az" 5,9s bo tyle to ma WRX...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurcze chlopaki - Cytuje Sport Auto.. moze dostali jakis slaby egzemplarz nie mam pojecia...

 

sprzet pomiarowy moge podjezewac, ze maja jeden z najlepszych na swiecie... wiec raczej tu bledu nie popelnili...

 

azrael - pewnie i jest roznica na zakretach spora.. nie pamietam, a nie chce mi sie przegrzebywac gazety... w kazdym razie nie jest to jakis "koszmarna" deklasacja...

 

edit: no to mi sie zachcialo:

 

na Nurburgringu dostaje 13 sekund (8:24 vs 8:37) ale GT jedzie na P7000 , a STi na RE070.. na RE040 wykrecili 8:32 :)

na Hockenheim 1,5 sekundy (1:17,9 vs 1:19,4)

 

interpretację pozostawiam wam... dla mnie to cyferki. one nie mowia o radosci z jazdy, frajdzie itd... tylko mozliwosci wykrecenia jakiegos tam czasu jakimis dwoma konkretnymi egzemplarzami... :) jak mi sie uda znalezc M3 supertest to tez sie podziele informacjami

 

edit no.2 : skad są dane.... Sport Auto 3/2000 supertest GT

Sport Auto 5/2004 supertest STi

 

i jeszcze jedno: obydwa testy prowadzone przez tego samego osobnika: chefredakteur Horst von Saurma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, mój B&S ma 5 KM, za to nie jest wyżyłowany i dzięki temu jest prawdziwym długodystansowcem.. Silnik (w miarę) niskoobrotowy, pochodzenia kalifornijskiego, jest naprawdę trwały :mrgreen:

 

PS. Prawdali to, że niskoobrotowe silniki łatwo poddają sie tuningowi? Może jakieś nitro bym dołożył na trytytkach, albo spojler 8)

 

Ja na moim starym, niewiadomego pochodzenia BriggsieStratonie mam zaledwie 3,5 KM ale idzie jak burza. W zeszłym roku 8 arów na raz kosiłem, w tym już mniej bo mi się zbrzydło ;)

A tak btw. jak to pochodzenia kalifornijskiego ? Sprowadzałeś ze Stanów ? Jak z akcyzą - zaniżałeś wartość ? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widzialem te M3 co opisuje Lacky (chyba) na ostatnim Bemowie, mam nawet zdjecie tego auta ale nie mam jak zamiescic. O dziwo jechal nim mlodziodki chlopaczek (albo tak mlodo wygladal ;) ) Auto rewelka, co tu duzo mowic w koncu to M3

 

Zgadza sie byl to mlody koles, mial kubelka po stronie kierowcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na moim starym, niewiadomego pochodzenia BriggsieStratonie mam zaledwie 3,5 KM ale idzie jak burza. W zeszłym roku 8 arów na raz kosiłem, w tym już mniej bo mi się zbrzydło ;)

A tak btw. jak to pochodzenia kalifornijskiego ? Sprowadzałeś ze Stanów ? Jak z akcyzą - zaniżałeś wartość ? ;)

Q-de- ja to muszę co tydzień 10arów, stąd mam mocniejszy sprzęt i też myśle o tunningu ale bardziej w kierunku traktorka-kosiarki. takiego jak miał dziadek u Lyncha jadacy do brata przez stany- ale miał wykop ten sprzęt ale tylko z górki :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...