Skocz do zawartości

Olsztyńskie spotkania


emotorsport

Rekomendowane odpowiedzi

daltego ja byłem od początku za tym aby losować tylko karty i tyle......

 

bo jeśli ktoś trafi na najgorszego karta i do tego dostanie 30 kg ......to praktycznie nie ma po co startować

 

ale dostosuje się do wyboru większości

To w tym wypadku zmienną, która zdecyduje o lepszym wyniku będzie jedynie moc karta :D

a jeśli ktoś jest najcięższy i wylosuje najsłabszego karta to jakie są jego szanse bez doważania? Tu już są dwie zmienne. Taka osoba z góry skazana jest na gorszy wynik :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zn moim zdaniem losowanie kartow i tak musi być.

no to jest oczywista oczywistość :)

oj tam oj tam...:-) ale znasz swoje możliwosći i jak z taką wagą jeździc .....a tacy jak ja pewnie nigdy z "nadwagą" nie jeździli i moze to być nawet nebezpieczne niewiedząc jak hamować przed zakrętem :mrgreen: ........

Dlatego ja ostatnio się tak przejechałem. Jedzie się zupełnie inaczej i trzeba się tego nauczyć. Może po czwartkowej sesji zbiję jeszcze ze 0,2 sek :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oficjalnie nie biorę udziału w II GP. :( Muszę być mobilny i nie mogę się zadeklarować. Pooglądam Was sobie potem tu na forumie. Może na III GP się uda. To będzie pewnie styczeń.

 

W każdym razie... w ten czwartek będę nap...ł ile wlezie skoro nie mogę pościgać się w niedzielę. :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

proponuję, w przypadku remisu w ankiecie, doważanie do 85kg, jedni nie będą musieli wcale, inni trochę więcej a ci najciężsi będą mieli dodatkową motywację :)

w sumie po tym doważaniu mielibyśmy pełen obraz sytuacji, i moglibyśmy podjąć decyzję odnośnie kolejnych GP, czy kiedykolwiek jeszcze doważamy czy już się w to nie bawimy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Krzych - 79kg (83kg z pełnym ekwipunkiem)

2. Axmann - 81kg ( 85 kg jak w/w)

3. Pablonas - 65kg

4. Wełniacz - 89kg

5. filipozz - 82 kg

6. Albajn - 90 kg

7. Fary - 95kg*

8. jpol - 91 kg

9. michal-555 - 91kg

10. Łukasz Marchewa 84kg

11. Kazio - 65kg

12. Canibal - 90.2 kg

13. Plichta - 80kg

14. adalien <70kg

15 Marcin - Crazy 71 kg

 

no to mamy już wszystkich :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lp Nick waga doważamy 1 Krzych 82 13 2 Axmann 85 10 3 Pablonas 65 30 4 Wełniacz 89 6 5 filipozz 83 12 6 Albajn 90 5 7 Fary 95 0 8 jpol 91 4 9 michal-555 91 4 10 Łukasz Marchewa 84 11 11 Kazio 65 30 12 Canibal 90 5 13 Plichta 80 15 14 Adalien 67 28 1157 średnia arytmetyczna - 82,642857

 

No dobra, nie wyszlo :D

ponizej tabelka

post-5958-0-68021000-1353882067_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lp Nick waga doważamy

 

1 Krzych 82 (+13)

2 Axmann 85 (+10)

3 Pablonas 65 (+30)

4 Wełniacz 89 (+6)

5 filipozz 83 (+12)

6 Albajn 90 (+5)

7 Fary 95* 0

8 jpol 91 (+4)

9 michal-555 91 (+4)

10 Łukasz Marchewa 84 (+11)

11 Kazio 65 (+30)

12 Canibal 90 (+5)

13 Plichta 80 (+15)

14 Adalien 67 (+28)

 

średnia arytmetyczna - 82,642857

 

 

uporządkowałem

 

* trwają prace nad redukcją balastu :mrgreen:

Edytowane przez fary
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja już tez ułamki mam policzone :D tez znam cosik exela ;) też pogrupowane itp :D a tak btw to dla ciekawości, na torze maja 150 kg łącznej masy odważników, najmniejszy 2,5 kg a reszty dowiecie się 2 grudnia ;)

 

dla kapryśnych będzie zmieniony zestaw spojlerków w karcie na takie wypełnione betonem B25 :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na torze maja 150 kg łącznej masy odważników

 

To nie wystarczy. :twisted:

 

Dla zwiększenia oporu przed doważaniem zasieję jeszcze jedną nutkę wątpliwości - ciężar "stały" w karcie będzie trudny do "wybalastowania" przez lżejszych zawodników. Mimo, że środek ciężkości będzie nisko, to ciekawe kto będzie miał lepiej. ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety w czwartek przed 20 nie dam rady, także muszę odpuścić ściganie z Wami :cry:

 

1. Albajn

2. Axmann

3. pablonas

4. jpol

5. filipozz

6. ktoś od pablonasa

7. adalien

8. Dziedzic (jeśli nie dam rady dam znać odpowiednio wcześnie tu w wątku).

9. Krazek1221

10. ...

Edytowane przez marecki_ol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale to nie chodzi o umiejętności..............tak jak pisałem nie mam pojęcia jak zachowuje się kart przy takiej wadze , tak jak ktoś napisał to nie to samo jak masz 30 kg między nogami i nie możesz np wychylić tych kg podczas zakrętu......

 

nie wiem jak hamuje kart z taką wagą .......

 

jeśli ktoś waży 90 kg i ma to na codzień to wie jak z tym jeździć

 

UWAZAM ŻE TO NIESPRAWIEDLIWE DOWAŻAĆ KARTY DO MAKSYMALNEJ WAGI BO ZDECYDOWANIE W NAJGORSZEJ SYTUACJI----NIE ZE SWOJEJ WINY -----BĘDA CI NAJLŻEJSI..

 

co innego jakby gp było za pół roku można by popróbować jak to jeździ ale i tak 30kg na podłodze to nie to samo co 30 kg na wysokości brzucha które można przemieszczać w zależnści od potrzeby :mrgreen:

 

jeśle będziemy doważać karty do max wagi ja biore te 30 kg w plecak a nie na podłoge :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

dlatego jeśli już mamy równać szanse wagowo to tylko i wyłacznie do średniej BMI !!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale zaraz, zaraz co rozumiemy poprzez pojęcie BMI?

Facet mający 180 cm wzrostu, powinien ważyć do 80 kg. a co jeżeli waży 90?

Czy po prostu średnia wszystkich zawodników i tyle?

 

jeśli ktoś waży 90 kg i ma to na codzień to wie jak z tym jeździć

 

mówisz o kartach czy o samochodzie? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale zaraz, zaraz co rozumiemy poprzez pojęcie BMI?

 

Pierwszy tu rzuciłem hasłem BMI, nie w oderwaniu od wzrostu - dla 185cm średnia "poprawnej" wagi wypada w granicach 75kg. Możemy oczywiście też przerzucić się na granice trzeciej-czwartej ćwiartki - czyli ok. 80kg (co przy okazji będzie bardziej zbliżone do średniej wagi zawodników).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie balast na podłodze obniża twój środek ciężkości, ponadto jest umieszczony centralnie jak silniki w super samochodach :). Kart będzie po prostu wolniejszy i wtedy będzie liczyć się prawidłowy tor jazdy, a nie kita do ostatniej chwili wytracenie prędkości przez pół metrowy poślizg na zakręcie branym jak najbliżej bandy (krótka droga) a potem praktycznie z miejsca znowu v- max. Na pewno masz rację, że musiałbyś się przyzwyczaić i obrać nową technikę, a za pierwszym razem to się może nie udać. Warto jednak by jakoś rozwiązać ten problem jak najlepiej dla obu stron. Jeśli będą np. dwa biegi to zrobić jeden z dociążeniem max, a drugi bez. Albo najzwyczajniej w świecie zapytać się pana Staniszewskiego. Pamiętajmy, że liczy się dobra zabawa. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak pisałem wcześniej sprawiedliwie nie będzie nigdy chyba, że wszyscy pojadą tym samym kartem z identyczną wagą i najlepiej jeszcze z identyczną temperaturą opon przy wyjeździe z boksu i taką samą ilością paliwa.

 

Średnia BMI jest o tyle sprawiedliwa, że zarówno chudzi jak i nie-chudzi ( :mrgreen: ) coś tracą. Chudzi mają trudniej ale nadal trudno mają nie-chudzi.

 

Przy dociążeniu bliskim maxa chudzi tracą więcej niż nie-chudzi którzy będą mieli mniejszą od chudych zmianę w prowadzeniu karta, a co za tym idzie nie-chudzi będą mieli łatwiej od chudych. To IMO nie jest sprawiedliwe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...