Skocz do zawartości

Olsztyńskie spotkania


emotorsport

Rekomendowane odpowiedzi

Witam towarzystwo.

 

Może ktoś może poratować namiarem na dobrego blacharza/lakiernika w Olsztynie albo okolicach? Potrzebuję usunąć nalot rdzy na podłodze i okolicach i zrobić jakieś porządne zabezpieczenie antykorozyjne podłogi i progów, bo w serii to chyba nie ma nic ;)

 

Szukam kogoś na prawdę dobrego, kto mi przy okazji nie usyfi pół auta. Koszty to kwestia drugorzędna.

 

Będę wdzięczny za polecenie kogoś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wynik slaby, bo byl skladowa kilku czynnikow. 1 probe na Bemowie jechalismy po ciemku bez lampki pilota i bez jakiejkolwiek elektrowni, sprawilo to, ze nie wcelowalem w jedna z bramek, bo po prostu jej nie widzialem. Trzeba bylo cofac, stracilismy jakies 10-12 sekund oraz zajelismy... 54 miejsce na tej probie z 94 startujacych :D okazalo sie rowniez, ze opony od Jacka owszem na Ornecie pracowaly bardzo fajnie, ale to byla ich ostatnia udana impreza, w Wawie nie sprawdzaly sie w ogole, byla walka o utrzymanie sie na drodze oraz cyrki miedzy PKCami z zamiana przod na tyl aby w ogole dojechac do mety (Filip jeszcze raz dzieki za nieregulaminowa pomoc :D) Drugiego dnia pojechalismy na tyle na ile opony pozwalaly i udalo sie przeskoczyc na 8 miejsce w generalce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo na Bemowie Wróbel patrzy, a u niego bokami się nie jeździ. ;)

Grygo najwyraźniej jeszcze go nie spotkał. :twisted:

 

Bartek, swoją drogą - jakie były warunki (temperatura), na jakim ciśnieniu w kołach jechałeś? Dogrzewałeś gumy przed startem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rajd był piękny, rajd był długi, terefere ;), Szrotka na lawecie (z dwojga złego - lepiej, że to już po ostatniej mecie). :twisted:

Biorącym udział - dzięki za pomoc! :)

 

Patrzę na wyniki i w szoku jestem. :o

http://rallysprinty.pl/wyniki_rundy2

 

Trzeba jeszcze oczywiście poczekać na kary, ale i tak - nie przypominam sobie żadnych momentów z potencjałem na karę na pierwszej próbie i wychodzi, że byłem na niej drugi (w klasie oczywiście)... Ale jak to, jakim cudem...? :D

 

Fajnie ciasno i kontaktowo robi się w czołówce K-3 (nie licząc Lendasa ;)) i w końcu powoli się do tej czołówki podłączam, co mnie mocno cieszy.

 

Paweł, a jak tam na filmie wygląda "moment" z ostatniej próby?

 

 

Formuła z PKC-ami uważam, że też się sprawdziła. Nie ma chaosu, z pełnym spokojem pilnujesz swojej minuty i to wszystko (a nie co najmniej trzech poprzedzających, bo zawsze ktoś z nich zniknie). Jeszcze jak się ludzie (w tym Nowak) nauczą zachowywać przy tym spokój i nie blokować dojazdu, to już w ogóle będzie miodzio. ;)

 

BTW. Tymoszczuk widzę potwierdził forumową opinię o (braku) wytrzymałości WRX-owych 17-tek. - pękły mu w tradycyjnym dla tych felg miejscu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Paweł, a jak tam na filmie wygląda "moment" z ostatniej próby?

Oczywiście nie aż tak dramatycznie jak "w realu" ale i tak widać ;) Muszę chyba montować kamerę centralnie jednak, a nie z boku bo trochę taka perspektywa za mocno kłamie - np bardzo słabo widać jak jadę bokami :biglol: Tak nie może być  :P 

 

Filmów już dzisiaj nie wrzucę - będą jutro :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Jeszcze dla rozluźnienia atmosfery - złożenie się do slalomu na SS1-3 :mrgreen:

 

 

Adrian właśnie przyszedł z niusem, że są oficjalne wyniki na stronie.

 

Widzę, że jednak mogę się na forum pojawiać, bo po karach za Axmanna spadliśmy... :twisted: Czyli wszystko w normie. :mrgreen:

 

Paweł, Twój nawrót złapał się nawet na slow-motion na oficjalnym filmie. :-) A Stuku świetną fotkę ma w galerii!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja o wynikach po karach to nawet nie wspominam ;)

Filmik widziałem. Autorem jest jeden z fotografów z którymi rozmawialiśmy między moimi dwiema "najlepszymi" próbami ;)

 

Filmiki się wrzucają.

Na początek błędy z odcinków 5 i 6. Oczywiście z kamerki nie ma tej dramaturgii ale rów był blisko  :biglol:

 

https://youtu.be/qEYn-m9EtTg


Próby 3 i 4. Najszybsze - co nie znaczy szybkie ;)

 

https://youtu.be/lb95xlJF2dY

 

https://youtu.be/jVX86qCLClg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie, SS2-3 na filmie wygląda mało dramatycznie. ;)

 

Podobnie zresztą jak moje hamowanie do slalomu na SS1-3. W rzeczywistości trwało na tyle długo, że miałem czas na zastanowienie się czy będzie obrót, czy opony ;), ale finalnie udało się wymanewrować i zmieścić. Trochę tylko za wolno się później pozbierałem do kupy z szoku, przez co przez sam slalom totalnie emerycko się przetoczyłem. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Schemat w zasadzie bardzo podobny, tylko odcinek podzielony na dwie próby.

 

Jeszcze uprościli nawigację, bo prawie wszystko szło przez bramki (niektóre dość ciasne i "podkręcone". Beczka zastąpiona nawrotem. Przyszło trochę slalomów.

 

Dodali też PKC-e. Więc chyba w końcu Orneta może dawać punkty do licencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

II runda Milano Rallysprint zdecydowanie na plus! Po pierwszej rundzie stwierdziłem, że szkoda nerwów na te impreze, ale po tej edycji zmieniłem zdanie. Jeśli organizacyjnie mają tak wyglądać wszystkie rundy to będzie pięknie! Trasa była całkiem fajna, lecz chyba za krótka :).
Na razie udało mi się wrzucić jeden onboard- najbardziej tragiczny ze wszystkich. Co ciekawe udało się nim chyba 4 miejsce w generalce w tej pętli zrobić :D...


  Edytowane przez tomek.s
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...