Jump to content

AceofSpades

Nowy
  • Content Count

    32
  • Joined

  • Last visited

About AceofSpades

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Auto
    STI 2007

Recent Profile Visitors

92 profile views
  1. Czy przekładnie z hawka STI 2006 da się zregenerować? Są do tego zestawy naprawcze? Bo nie mogę znaleźć. Objaw: poci się od strony kierowcy.
  2. A i to nie jest pewne, bo czasami się komuś smok urwie albo blok pęknie xD
  3. Trochę lodu wystawało na jednym winklu i jak mnie wyniosło przy 150 to przeleciałem po tych garbach i efekt jest jaki jest ;( Aż mnie zabolało jak przez to przeleciałem.
  4. Tak jakby ktoś miał fantazję latać na niskim profilu, to ostrzegam i radzę być ostrożnym, bo mi się udało załatwić na jeziorze 4 felgi od Estiaja Reszta chyba sprawna. Okaże się w najbliższy weekend.
  5. Gdybym wiedział że to ty, to byś się jeszcze na Stiaja załapał My ze znajomymi zamienialiśmy się samochodami żeby nudno nie było. Gdybyś znalazł coś niebieskiego STi to byłoby miło. Ode mnie nikt się nie odważył stanąć na trasie żeby porobić fotki.
  6. Wełniacz to ty latałeś tym Compactem? Nie skojarzyłem, przyszedłbym się przywitać Masz jeszcze jakieś zdjęcia z samolotu jeszcze?
  7. WRX209917I22 jest 4032, WRX209917P22 2618. Poza materiałem mają inny kształt denka. Mnie oczywiście interesuje WRX209917I22. Odrobiłem lekcje @4mamut: co u ciebie się posypało?
  8. Silnik ma nalatane ponad 100tys i przez ten czas nie był nigdy rozbierany, mimo że katowany odkąd pamiętam. Obecnie zaczął trochę wpierniczać olej i ma pierwsze objawy UPG, więc czas najwyższy żeby zrobić z tym porządek. Jeżeli chodzi o kute Mahle, to tylko dla mnie, dla świętego spokoju, żebym mógł pałować bez zastanawiania się czy mi półka nie powie do widzenia, albo tłok nie spłynie. Jednak za ten 1000zł więcej mamy trochę odporniejszy tłok. Plan zakłada zastosowanie tłoków Mahle 4032, UPG Cosworth, Pompa 12mm, Panewki albo OEM albo KingRacing (raczej te, bo leżą na półce), szpilki ARP. Wał i korby chyba zostawię. Przy tych założeniach remont tego silnika wychodzi śmiesznie tanio jak na subaru. Inna opcja jaką rozważałem to poskładanie tego na OEMowych gratach z nadzieją, że wytrzyma znowu 100kkm. Wychodzi w uj tanio, jednak ten niepokój pozostaje. No chyba, że ktoś ma lepsze propozycje?
  9. Dzięki za odpowiedzi. Jeżeli chodzi o tulejowanie bloku, to jest to ostatnia rzecz jaką chciałbym robić. Szanse że ktoś to spier... są za duże jak na tak małe moce. Od razu zapytam dalej, czy przy stosowaniu uszczelek Cosworth wskazane jest użycie szpilek ARP do przykręcenia głowicy? Czy przy tej mocy wystarczą nowe śruby OEM tylko właśnie te po 2010r? Jak to jest z tymi nowymi śrubami w końcu? Lepsze to czy jednak jeden kij i brać ARP? Dla zainteresowanych info o nowych śrubach: http://www.sbintl.com/tech_library/tech_bulletins/TT00012_revised_cylinder_head_bolts_in_2010_Subaru_2.5L_engines.pdf
  10. Witam. Wiadomo, że powszechną praktyką przy zakuwaniu jest wymiana wszystkiego co tylko się da. W związku z tym pytanie, czy wymiana wału korbowego i korbowodów jest konieczna, jeżeli nie wykazują zużycia czy jednak wymienia się je ze względu na przeciążenie materiału czy inne czynniki? Moc silnika do 350KM. EDIT: Przy okazji zapytam. Przy wydmuchanej uszczelce jest sens planować blok dla lepszej płaszczyzny styku z głowicą?
  11. Przy takiej kwocie kupowanie używki chyba mija się z celem. I rozumiem, że mogę ci wysłać skrzynie na palecie i mi to ogarniesz w wolnej chwili?
  12. Kurde. No miałem dzwonić do ciebie pytać, ale w weekend nie chciałem zawracać głowy. Możesz mi określić mniej więcej ile w mało optymistycznym wariancie kosztowałaby akcja wymiany płytek w centralnym dyfrze, synchro dwójki + jakieś najczęściej padające łożyska? Cena bez demontażu skrzyni. Czujnik obrotów to jakieś niewielkie pieniądze. Pytam, bo jak to ma kosztować nie wiadomo ile, to dla mnie wygodniej będzie kupić używkę w dobrym stanie, wsadzić i mieć auto gotowe w przeciągu jednego dnia. Robisz to co jakiś czas, więc około będziesz pewnie wiedział. Niech to będzie +/- te 20%. Mam nadzieję że rozumiesz. Z góry dzięki.
  13. Jak się okazuje, wbrew obiegowej opinii, skrzynie w STI wcale takie pancerne nie są i co jakiś czas trzeba do nich jednak zaglądać W mojej skrzyni by wypadało zrobić przegląd, bo i łożyska hałasują, synchro drugiego biegu czasami słabo działa i jeszcze jest problem z czujnikiem prędkości, którego nie da się wykręcić. Pewnie do centralnego dyfra też by wypadało zajrzeć?? W związku z tym pytanie. Czy ktoś robił jakąś grubszą akcję ze skrzynią i ile go to kosztowało? Opłaca się to robić na grubo, czy lepiej kupić używaną skrzynię w dobrym stanie??
  14. Ja tam widzę spaloną grzałkę sondy lambda, ale mogę się nie znać, bo naprawiam rowery i wózki dziecięce xD Przyczyny za ubogiej mieszanki - sonda lambda, nieszczelność w dolocie, przepływomierz, czasami rzadko walnięte wtryski. Szukajcie, a znajdziecie.
×
×
  • Create New...